برش لیزری و نقش آن در تمامی صنایع

برش لیزری یکی از پرکاربردترین خدمات در تمامی صنایع می باشد، خدمات برش لیزر در صنعت فلزات بسیار پرکاربرد بوده و برش لیزر فلزات توسط دستگاه برش لیزر و متخصصان خدمات برش لیزری استفاده می گردد. حال می خواهیم در خصوص برش لیزر و تمامی خدمات برش لیزر فلزات و تمامی مزایای این تکنولوژی که یکی از خدمات شرکت پویان فرم فلز خوارزمی می باشد، بیشتر آشنا شویم.
در مورد برش لیزری مهمترین عناوین مورد نیاز را به بررسی خواهیم گذاشت:

 

برش لیزر چیست؟

برش لیزر یک فناوری ایده آل برای برش فلزات و برش های ویژه و مخصوص است. برش لیزری یک فرآیند مدرن و به روز است که همان طور که از نام آن مشخص است، در آن از اشعه ی باریک و متمرکز دستگاه لیزر برای برشکاری و طراحی بدنه های فلزی و دیگر مواد اولیه به شکل دلخواه استفاده می شود. برش لیزری عمدتاً یک فرایند حرارتی است که در آن از یک پرتو متمرکز لیزر برای ذوب مواد در یک ناحیه موضعی استفاده می‌شود و می توان گفت برش لیزری یک فناوری ایده آل برای برش فلزات و برش های ویژه و مخصوص در تمامی صنایع صنعتی، خانگی، پزشکی و ... می باشد.

این مقاله را حتماً بخوانید: نقش برش لیزری در صنعت لوازم خانگی


البته امروزه برش لیزری و دستگاه های برش متفاوتی در صنایع مختلف کاربرد دارند که از جمله آن می توان دستگاه های برش لیزر صنایع چو و برش چوب و نقش و نگارهای حکاکی بر روی چوب اشاره نمود و یا حتی برش بر روی قطعات پلاستیکی. ولیکن به دلیل فعالیت پویان فرم فلز خوارزمی که در در صنایع فلزات مشغول به کار می باشد، ما در مورد برش لیزری صحبت خواهیم کرد.
نکته حایز اهمیت آن است که امروز ساخت ملزومات فلزی و یا قطعات فلزی از جمله بدنه های دستگاه های لوازم خانگی و انواع باکس ها و جعبه های آتش نشانی و یا ساخت قطعات پیچیده بدون این تکنولوژی غیر قابل تصور است. برای انکه بتوانیم بیشتر در بابت برش کاری به وسیله دستگاه لیزر و یا همان لیزر کات صحبت نماییم بهتر است در ابتدا توضیح مختصری در مورد دستگاه برش لیزری و دستگاه لیزر و نحوه عملکرد آن خواهیم داد.

 با دسته بندی محصولات خدماتی پویان فرم فلز خوارمی آشنا شوید

 

دستگاه لیزر چگونه کار می کند و نقش دستگاه لیزر در  برش لیزری؟

اشعه ای که از دستگاه برش لیزر ساطع می شود، معمولا بین ۰/۱ تا ۰/۳ میلی متر ضخامت دارد و قدرت این دستگاه لیزر برش بین یک تا سه کیلو وات است. برای برش اجسام مختلف با ضخامت های متفاوت، باید قدرت دستگاه برش لیزری را تنظیم و هماهنگ کرد. به عنوان مثال برای خدمات برش لیزر فلزات و خم کاری یا برش کاری روی سطح آلومینیوم، قدرت لیزر باید تا ۶ کیلو وات افزایش یابد.

به همین دلیل برش لیزری روی سطوحی مثل آلومینیوم و مس چندان ایده آل نیست چرا که این سطوح به شدت رسانای برق و گرما هستند و به همین دلیل باید با لیزر برش های قوی و مخصوص روی آنها کار کرد.

اشعه ی لیزر از قسمتی از دستگاه لیزر که Resonator یا ارتعاش دهنده نام دارد ساطع می شود. ارتعاش دهنده در واقع یک لوله ی باریک شیشه ای است که در آن دو آینه روبروی هم قرار گرفته اند. این لوله از گاز دی اکسید کربن، هیدروژن، نیتروژن و هلیوم پر شده است. سپس یک دیود یا یک تخلیه ی الکتریکی، باعث می شود ترکیب این گازها واکنش نشان دهند و انرژی را به شکل نور منتقل کنند.

سپس این نور که همان نور لیزری است، در جهت های مختلف حرکت می کند اما با کمک آینه هایی که در دستگاه برش لیزری قرار دارند، مسیر این نور به سمت قسمت برش دهنده ی لیزر هدایت می شود.وقتی لیزر به قسمت برش دهنده رسید، در آن جا از یک لنز منحنی شکل گذر می کند که مثل ذره بین کار می کند می کند و باعث می شود لیزر روی یک نقطه ی کوچک متمرکز شود.

معمولا قسمت برش دهنده ی دستگاه برش لیزر، به یک سیستم مکانیکی که با زنجیر یا تسمه هدایت می شود متصل است. این سیستم باعث می شود تا بتوان در یک محدوده با نهایت دقت لیزر را حرکت داد و برش کاری و خم کاری با ظرافت انجام داد. برای آن که برش لیزری انجام شود، نقطه ی کانونی دستگاه باید روی سطح مورد نظر تنظیم شده باشد. تعیین نقطه ی کانونی درست در دقت و کیفیت برش کاری لیزر بسیار تاثیر گذار است.

  • دستگاه برش لیزری
  • برش لیزری پویان فلز
  • دستگاه لیزرکات پویان فلز

 

 

برش با استفاده از دستگاه لیزر چیست و چه فوایدی را داراست؟

همانطور که پیش تر گفته شد،دستگاه لیزر عمدتا از دو آینه تشکیل می شوند که در بین این دو آینه محیطی تشکیل می شود که با تابش و بازتابش پرتو ورودی را تقویت کرده و به وسیله ی آن عمل برش لیزر به وقوع می پیوندد.

عمده ی طراحی ها و برش هایی که توسط دستگاه لیزر برش صورت می گیرد توسط کامپیوتر و با استفاده از برنامه های ترسیمی مانند اتوکد یا کورل و یا دیگر برنامه های طراحی، طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

در دستگاه برش لیزری عمدتاً از گاز کربن دی اکسید استفاده می گردد و با استفاده از این گاز اقدام به تولید و تقویت لیزر می کنند.

هنگامی که این لیزر به اندازه ی کافی تقویت شد این لیزر از تیوپ لیزر خارج می شود و به سمت نقطه ی مورد نظر که می خواهیم در آن نقطه برشی ایجاد شود حرکت می کند و برش هایی که توسط برنامه های ترسیمی در کامپیوتر طراحی شده است بر روی کار پیاده می شوند.

عمده ی برش لیزری استفاده شده در دستگاه لیزر برش کاری دارای اشعه ای با طول یک و نیم و با انرژی در محدوده ی یک تا دو هزار وات می باشد؛ اما همانگونه که میدانید با عبور لیزر از اجسام مختلف انرژی ذخیره شده در لیزر کاهش می یابد در نتیجه محدوده ای که در دستگاه لیزر برای برش انتخاب می شود اکثرا 20 میلی متر می باشد.

برخی از آلیاژ ها لیزری که دستگاه لیزر از خود تولید می کند را منعکس می کند و این امر به علت بوجود آمدن لیزر از فوتون رخ می دهد.

در واقع آلیاژ های آلومینیومی و مسی بیشتر از دیگر آلیاژها لیزر تولیدی دستگاه برش کاری را منعکس می کنند و به علت اینکه این آلیاژ ها رسانای خوبی هستند گرمای لیزر دستگاه لیزر را در سطح خود جذب می کنند و به همین علت لیزر در سطح این آلیاژ ها بهتر از موارد دیگر منعکس می شود.

همچنین باید به این مورد اشاره کرد که لیزر تولیدی دستگاه لیزر برای برش کاری دارای قطری با اندازه یک میلیمتر می باشد.


مزیت های برش لیزری چیست؟

امروزه برش لیزری نسبت به دیگر تکنولوژی های برش کاری محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت مزایای این روش است که در ادامه تعدادی از مزیت های برش لیزر و خدمات برش لیزری را بیان می کنیم:

برش لیزری فرآیندی غیرتماسی است

اشعه لیزر استفاده شده در دستگاه برش لیزر فایبر به صورت فیزیکی متریال را لمس نمی‌کند و به جای آن از طریق حرارت‌دهی عمل ذوب کردن را انجام می‌دهد. این کار باعث می‌شود تا امکان آسیب به متریال به حداقل رسیده و از هزینه‌های تعمیر و نگهداری قطعاتی که با سطح در تماس هستند اجتناب شود.

برش لیزری انرژی کم‌تری مصرف می‌کند

یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه برش لیزر همین مورد می‌باشد. در واقع امروزه تمامی صنایع سعی دارند تا علاوه بر بالا بردن دقت و میزان تولید، هزینه‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند. دستگاه برش لیزری تنها ۱۰ کیلووات برق مصرف می‌کند. این در حالی است که دیگر فرآیندهای لیزر برش گاهی حتی بیشتر از ۵۰ کیلووات برق مصرف می‌کنند.

برش لیزری روشی امن‌تر است

با نیاز به افزایش تولید نیاز به افزایش امنیت نیز بیشتر می‌شود. برش لیزری نسبت به دیگر فرآیندها امن‌تر است زیرا اشعه در یک لایت‌باکس قرار دارد.
برش لیزری را می‌توان برای بسیاری از متریال‌ها مورد استفاده قرار داد. متریال‌هایی مانند: فلز ، الماس، پلاستیک، چوب، شیشه و … برش لیزری یا لیزر برش هیچ مشکلی با ایجاد سایزها و ضخامت های مختلف و اشکال پیچیده ندارد. که البته این به سایز و نوع دستگاه برش و مدل آن دارد
همانطور که صنایع مختلف به دنبال بالا بردن بازده می‌باشند، تلاش برای به‌کارگیری روش‌های ایمن و بی‌خطر نیز روز به روز افزایش می‌یابد. خدمات برش لیزری یکی از ایمن‌ترین روش‌ها در خدمات برش لیزر فلزات و غیرفلزات می‌باشد.

برش لیزری به طور باورنکردنی دقیق و بی نقص عمل می‌کند

در واقع این خصوصیت یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه برش لیزر به شمار می‌آید. به همین دلیل می‌توان برش‌هایی دقیق انجام داد که دارای پرداخت‌هایی هموار هستند. این موضوع کمک کرده تا محصولات، اجزاء و دستگاه‌ها بسیار کوچک‌تر شده و میزان اتلاف متریال را بسیار کاهش داده است.
با استفاده از تکنولوژی برش لیزر می‌توان قطعات را با بالاترین میزان دقت برش زد. این توانایی موجب به حداقل رسیدن ضایعات هنگام برش شده و کوچک‌ترین قطعات هم دقیق و صاف می‌باشند.

برش لیزری برای فرآیند‌های دیگر نیز مفید است

گرچه عمده استفاده از برش لیزری در فرآیندهای ساخت و تولید است اما این تنها محدوده‌ای نیست که می‌توان از برش لیزری در آن استفاده کرد. در بخش پزشکی از آن برای برش بافت انسان استفاده می‌شود و در فرآیند‌هایی مانند لیزر کردن چشم‌ها از آن استفاده می‌شود.
همچنین کاربردهای دیگری نیز دارد، مانند کابردهای هنری. حتی یک هنرمند برای برش غذا و ایجاد طرح‌های جالب از این فرآیند استفاده کرده است.

از یک لیزر می‌توان برای کاربردهای متفاوت استفاده کرد

همانطور که می‌توان از برش لیزر برای فرآیندهای مختلف استفاده کرد، همچنین می‌توان از یک لیزر برای چند کاربرد مختلف نیز استفاده نمود. تحت کنترل بودن خروجی حرارت اشعه، شدت و مدت آن این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان برش‌های لیزری مختلف را بر روی متریال‌های مختلفی انجام داد.
علاوه بر این می‌توان از یک برش لیزری برای بسیاری از فرآیندهای لیزری مشابه مانند حکاکی لیزری ، نشانه‌گذاری لیزری و حفاری لیزری استفاده نمود.
می‌توان از برش لیزری برای لیزر کردن چشم‌ها (جراحی لیزری) استفاده نمود.

فرآیند برش لیزر بدون برقراری تماس مستقیم انجام می‌پذیرد

در هنگام برش لیزر و یا حک بر روی مواد، پرتو لیزر با آن تماسی برقرار نمی‌کند بلکه، ازطریق گرما و آب کردن نقطه مورد نظر آن را برش داده که در این صورت، کمترین میزان آسیب‌ به محصول وارد شده و کنترل کامل بر برش سطوح مختلف وجود دارد.

هم چنین از دیگر مزایای لیزر برش می توان به موارد زیر اشاره کرد

دقت و ظرافت بالاتر برش
برش های باکیفیت بالاتر
برش های نازک تر
اتلاف انرژی بسیار کمتر
آلودگی و ضایعات کمتر
هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر
خطر بسیار کمتر

 

تکنولوژی برش لیزری چه معایبی دارد؟


مواد معایب برش لیزر در مقایسه با سایر فن آوری های برش، قیمت بالا و نیازمند مهارت بالا بودن آن است. در واقع در سایر برش ها می توانستید از یک فرد بی تجربه هم کمک بگیرید اما تکنولوژی لیزر برش چون به دانش و آگاهی زیادی لازم دارد، بهتر است توسط افراد آگاه انجام بگیرد که گاهی تبدیل به عیب بزرگ این روش می شود.

 

خدمات برش لیزر در چه صنایعی کاربرد دارد؟


بر خلاف برش مکانیکی که از ابزار برش و تجهیزات قدرت محور و برش واترجت بهره می برد، برش لیزری برای تولید، حکاکی و یا نشان گذاری (واترمارک) استفاده می شود. می توانید از این دستگاه برای تولید و دستکاری مواد فلزی و غیر فلزی بسیاری استفاده کنید. کاربرد اصلی لیزر اکثراً در زمینه های صنعتی است.


مزیت های برش لیزری فلزات
برش لیزری پویان فلز
دستگاه برش لیزری و لیزرکات پویان فلز
لیزرکاری و لیزرکات

 کاربرد های برش لیزری

یک دستگاه لیزر برش علاوه بر برش لیزری، می تواند حکاکی و نشانه گذاری را نیز انجام دهد. در واقع تنها تفاوت بین این سه عملکرد، عمق برش لیزر است که می تواند به شکل های گوناگون ماده ی مورد نظر را تغییر دهد.
در علامت گذاری با برش لیزری، لیزر تا عمق کمی از سطح نفوذ می کند و آن را می برد؛ اما در حکاکی، لیزر برش وارد عمق سطح نمی شود و فقط یک لایه ی باریک از سطح را از بین می برد.

برش لیزری پلكسي گلاس

 پلکسی گلاس به خاطر زيبايي، مقاومت، سبكي و شفافيت در سال هاي اخير در زمينه هاي مختلف كاربردهاي متنوعي پيدا كرده است. يكي از مواردي كه دستگاههاي  برش ليزر به خوبي آن را برش مي دهند پلكسي گلاس است. 

برش ليزري چوب

 گاهي اوقات به خصوص در حوزه هاي هنري نياز به برش دقيق و پيچيده چوب است كه چنين كاري با ابزارهاي سنتي و متعارف مقدور نيست. در اين گونه موارد مي‌توان از دستگاه هاي برش ليزري استفاده نمود .

برش لیزر لاستيك و توليد واشر

برش ورقه هاي لاستيكي در صنايع مختلفي وجود دارد. پیش از اینها، خدمات برش لیزری براي برش در مقادیر بالا از قالب هاي فلزي استفاده مي شد. طراحي و ساخت قالب بسیار زمان بر بود. اما با استفاده از دستگاه هاي برش ليزري مي توان با سرعت بسیار بالا طرح اوليه را به محصول دلخواه تبديل نمود.

برش لیزری و سوراخكاري بردهاي مدار چاپی. در روش هاي سنتي براي برش و سوراخكاري بردهاي الكترونيكي از دستگاه هاي مكانيكي  CNC استفاده مي شود. براي انجام كارهاي مذكور از دستگاه هاي برش لیزری  و سوراخكاري ليزري نيز مي توان استفاده نمود.

برش چرم و پارچه با ليزر

با استفاده از دستگاه‌هاي برش ليزر مي توان طرح هاي بسيار پيچيده را روی چرم و پارچه برش داد .

برش لیزری پلاستیک

از دستگاه های برش لیزری برای برش ورقه برای ساخت روکش کنترل پنل ها استفاده می شود.

برش ليزري كاغذ و مقوا

در روش هاي سنتي براي برش طرح هاي پيچيده بر روي كاغذ و مقوا از قيچي يا قالب هاي فلزي استفاده مي شود. در صورت استفاده از قيچي، سرعت كار پايين است و نمي توان كاغذ و مقوا را به صورت ظريفي برش داد. دستگاه‌هاي برش ليزر توانايي برش هر گونه كاغذ و مقوا را با ظرافت بالا دارد.

نقش لیزر برش در صنایع لوازم خانگی
نقش لیزر برش در صنایع لوازم خانگی
نقش لیزر برش در صنایع لوازم خانگی

 

نقش لیزر برش و خدمات برش لیزری در صنایع لوازم خانگی

امروزه در تمام کارخانه های بزرگ تولید لوازم خانگی از دستگاه های صنعتی برش لیزر برای طراحی و ساخت لوازم خانگی با بهترین کیفیت ممکن استفاده می شود. کمی قبل تر به دقت و ظرافت بسیار بالای لیزر به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های برش لیزری اشاره کردیم اما این تنها دلیل استفاده از برش لیزری برای تولید لوازم خانگی نیست.
از دیگر مزایای استفاده از خدمات برش لیزر برای کارخانه های تولید لوازم خانگی این است که استفاده از اشعه های لیزر نسبت به روش های سنتی بسیار سریع تر است. برای کارخانه های بزرگ سرعت تولید بسیار حائز اهمیت است و دستگاه های برش لیزری در مقیاس صنعتی باعث افزایش نرخ تولید کارخانه ها و در نتیجه افزایش سود آن ها در دراز مدت می شوند.
مورد دیگری که باعث می شود استفاده از دستگاه های لیزر کات یا همان برش لیزری در تولید لوازم خانگی ایده آل باشد، این است که دقت و ظرافت این دستگاه ها آن قدر بالاست که هیچ گونه جای لک و آلودگی ناشی از ایجاد برش بر سطوح باقی نمی گذارند. این موضوع به خصوص در زمینه ی تولید لوازم خانگی بسیار مهم و حیاتی است.
چرا که لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... در هر خانه ای علاوه بر کاربرد اصلی که دارند، به نوعی به عنوان دکور نیز به کار گرفته می شوند و در زیبایی فضای داخلی خانه ها نقش به سزایی دارند.
به همین دلیل کوچک ترین ایرادی در طراحی و ظاهر لوازم خانگی کاملا به چشم خواهد آمد و موجب نارضایتی مصرف کننده خواهد شد؛ اما استفاده از اشعه ی لیزر برای ایجاد برش، حکاکی، علامت گذاری و ... از آن جایی که به جز اشعه ی ساطع شده از دستگاه لیزر هیچ تماس دیگری بین دستگاه و سطح برقرار نیست، به کارخانه های تولید لوازم خانگی کمک کرده است تا محصولات خود را با نهایت ظرافت و زیبایی عرضه کنند.


 

 چرا خدمات برش لیزر و لیزر کات پویان فلز می تواند به شما کمک نماید؟

شاید شما با خود بی اندیشید که خدمات برش لیزر در تمامی کارخانجات و یا حتی کارگاه های کوچک و بزرگی که ارائه دهنده خدمات برش کاری و لیزر کات هستند یکسان است و در نتیجه فقط به هزینه ای ارائه شده این خدمات می اندیشید ولیکن در زیر موارد را بیان می نماییم که می تواند به شما کمک شایانی نماید که بتوانید به بهترین شکل ممکنه شما را در جهت دریافت خدمات برش کاری به وسیله دستگاه لیزر یاری رساند و دلایل بسیاری را بیان نماییم که چرا پویان فرم فلز خوارزمی توانسته است در این سالها، مورد اعتماد بسیاری از برندها و نام و شنان های تجاری معتبر و بزرگ در صنایع مختلف قرار گیرد:

واحد طراحی و ساخت نمونه و مدلهای پیچیده

شرکت پویان فرم فلز خوارزمی با در اختیار داشتن واحد طراحی و نمونه سازی خویش در ابتدا و پس از دریافت نقشه و یا نمونه شما شروع به مهندسی معکوس قطعه و نمونه کرده و در ابتدا به بررسی نوع قطعه و سایر خدماتی که نیاز است قطعه را برای شما مهیا  واماده نماید می پرداطد و در این مرحله حتی به ساده ساز فرایند تولید و کم کردن تعداد قالبهای مورد نیاز در جهت ساخت قالب می پردازد. اینگونه شما می توانید بهترین شکل ممکنه در مسیری قرار گیرید که هزینه ساخت کل قطعه خود را به دست آورید البته باید بدانی که مدل کاری پویان فرم فلز خوارزمی ساخت قعات پر کاربرد فلزی و شیت  متال بدنه و .... می باشد  و اگر تیراژ تولید مناسبی داشته باشید می توانید ساخت نمونه اول را مهمان پویان فلز خوارزمی باشید. 

تجهیزات و امکانات فراوان برای تولید

دستگاه برش لیزری
دستگاه پانچ
دستگاه خم کاری و cnc خمکاری
دستگاه پرس برک
انواع دستگاه های جوش کاری
واحد طراحی و نقاشی مجزا
دارای گواهی نامه مدیریت کیفیت ISO

پویان فرم فلز می تواند حجم تولید مناسب را برای عدم از کار افتادن خط تولید به شما ارائه دهد

پویان فرم فلز می تواند حجم تولید مناسب را برای عدم از کار افتادن خط تولید به شما ارائه دهد:
نکته بسیار مهم آن است که همیشه تولیدهای بزرگ و کارخانجات تولید با حجم بالا به دنبال تامین کنندگانی می گردند که ظرفیت تولید بالایی داشته و بتوانند به بهترین شکل ممکنه و با کیفیت ترین روش تولید قطعات تولید شده را برایشان آماده نمایند.
پویان فرم فلز خوارزمی با توجه به :
A. واحد برنامه ریزی
B. واحد نقشه کشی
C. واحد چیدمان و طراحی
D. واحد تولید
E. واحد کنترل کیفی
به صورت دقیق برنامه ریزی خاصی را برای تولید قطعات تولید شما جهت ارسال به واحد برش کاری و دستگاه لیزر و یا تولید مجزا به وسله سایر دستگاه ها نظیر خدمات پانچ و خدمات خمکاری مجزا انجام می نماید و به علت داشتن واحد طراحی و چیدمان با بهترین متخصصان، بهترین نوع چیدمان و با کمترین ضایعات و دور ریز ورق و متریال شیت متال را انجام می نماید و به گونه ای برنامه ریزی می نماید که نسبت به نیاز شما و خط تولید شما قطعات به بهترین شکل برای شما ارسال گردد.البته خالی از لطف نیست که بدانید از آنجا که ما در این سالها تجربه می دانیم ممکن است در حمل و نقل نیز ضایعات کاری بالایی به وجود آید. ما روش منحصر به فردی در بسته بندی داریم که ضایعات حین ارسال و بارگیری به صفر راسانده ایم.

پویان فلز با در اختیار داشتن خط تولید مونتاژ می تواند قطعه و محصول نهایی را برای شما تولید نماید

در پویان فرم فلز خوارزمی ما افتخار آن را داریم که علاوه بر ارائه خدمات برش کاری و لیزر کات و خدمات پانچ و خدمات خمکاری و ..... به دلیل در اختیار داشتن واحد مونتاژ، محصول نهایی نظیر انواع آون توستر و فرهای توکار و و .... را برای مشتریان خویش و برندهای بزرگ کشور تولید نماییم و با برند این عزیزان ارائه نماییم و آنها نیز به دلیل داشتن واحد کنترل کیفی مستقل و مجزا تمامی قطعات و محصولات نهایی با دفت تست و طبق استاندردهای موجود و کارفرما تولید می گردد.


به طور کلی پویان فرم فلز خوارزمی توانسته است در این سالها با تکیه بر دانش و مهارت و نیروهای متخصص به همراه دستگاه های مدرن و روز دنیا بهترین کیفیت را در انواع خدمات نظیر خدمات برش کاری و لیزر کات و سایر خدمات ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

اطلاعات تماس

همراه پویان فرم فلز