Search
Close this search box.

فیلتر شنی سرتیکین + توضیح جامع مشخصات محصول و راهنمای خرید محصول

فیلتر شنی سرتیکین Certikin جزء فیلتر های شنی با کیفیت و با دوام است که از محصولات پرطرفدار برند سرتیکین می باشد. این شرکت محصولات با کیفیتی را با بروزترین فناوری روز تولید و به بازار های جهانی عرضه می کند. فیلتر شنی (Sand Filter) به مخزن‌هایی از جنس فولاد گالوانیزه، فایبرگلاس و استیل گفته می‌شود که به شکل‌های استوانه‌ای (و گاهی مربع) تحت فشار اتمسفریک ساخته می‌شوند كه با تصفیه آب به صورت فیزیكی باعث حذف ذرات معلق موجود در آب نظیر گل، رنگ، ذرات معلق و ذرات حاصل از خوردگی می‌شوند.

فیلتر شنی استخر سرتیکین از محصولات باکیفیت و بادوام برای تصفیه آب انواع استخرها محسوب می شود. بدنه مقاوم و باکیفیت فایبرگلاس این محصول، از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. طراحی استاندارد، توان آبدهی مطلوب، راندمان بالا، قطعات باکیفیت، فیلتراسیون قوی و کیفیت ساخت بالا، از مهم ترین مشخصات فیلتر سرتیکین تلقی می گردند.

فیلتر شنی سرتیکین از جمله تجهیزات ساخته شده براساس اصول استاندارد بین المللی و جهانی به شمار می آید. کیفیت و دوام بسیار بالا، در کنار قیمت مناسب، فیلتر شنی استخر سرتیکین را در ردیف تجهیزات کاربردی و کارآمد برای مصارف خانگی و عمومی قرار داده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که فیلترهای شنی برند سرتیکین در زمره فیلترهای HIGH RATE یا گذر سریع قرار می گیرند.

علاوه براین، طراحی استاندارد محصول، قابلیت حذف و جداسازی انواع مواد و ذرات معلق موجود در آب را فراهم آورده است. قدرت جذب و فیلتراسیون بسیار بالای سند فیلتر سرتیکین، در افزایش سطح کیفی و شفافیت آب استخر تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد.

مشخصات فیلتر شنی سرتیکین

فیلتر شنی استخر سرتیکین همانطور که گفته شد به عنوان محصولی ممتاز و با کیفیت از شرکت سرتیکین، معرفی می گردد. فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین، دستگاهی کارآمد و با دوام از جنس فایبر گلاس است که جهت تصفیه ی آب استخر به کار می رود. در ادامه درباره شرکت سرتیکین و فیلترشنی سرتیکین و  مشخصات آن توضیح خواهیم داد پس تا انتها با ما همراه باشید:

این مقاله را با عنوان “شرکت تولید کننده ی فیلتر شنی استخر سرتیکین” آغاز می کنیم و ادامه ی مقاله را با ذکر ویژگی های کلی و مزایا و معایب فیلترشنی استخر سرتیکین، پیش می بریم.

عناوینی که در این فصل مورد بررسی قرار می گیرند به شرح زیر می باشد.

  • شرکت تولید کننده ی فیلتر شنی استخر سرتیکین
  • ویژگی های کلی فیلتر شنی استخر سرتیکین
  • بررسی مزایا و معایب فیلتر شنی استخر سرتیکین
  • مقایسه ی فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین با فیلتر شنی فلزی
  • فیلتر شنی استخر سرتیکین و چند نکته ی مهم
  • گارانتی و خدمات پس از فروش فیلتر شنی استخر سرتیکین
  • مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی فیلتر شنی استخر سرتیکین

شرکت تولید کننده ی فیلتر شنی سرتیکین

شرکت سرتیکین در سال ۱۹۹۵ در کشور انگلستان، بنیان گذاری شد و فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع تجهیزات و لوازم استخر، جکوزی و سونا آغاز نمود. برند سرتیکین، به سبب ارائه ی محصولات با کیفیت و درجه یک و برخورداری از قیمت های مطلوب، نگاه های بسیار زیادی را از سراسر دنیا متوجه خود ساخت و خیلی سریع با خیل وسیعی از طرفدارانش مواجه گشت.

شرکت سرتیکین در زمینه ی تولید تجهیزات استخر، سونا و جکوزی فعالیت می کند و در این مسیر، برای تولید محصولاتی بی رقیب و درجه یک، از به روز ترین فناوری ها و تکنولوژی های دنیا، بهره می گیرد. نام فیلتر شنی استخر سرتیکین Certikin، در زمره ی پرطرفدارترین فیلتر شنی های دنیا، بخصوص برای مصارف خانگی، جایی می گیرد و به سبب کیفیت بالای آب خروجی، رضایت و آرامش خاطر مشتریان را به دنبال دارد.

شرکت تولید کننده ی فیلتر شنی سرتیکین

ویژگی های کلی فیلتر شنی استخر سرتیکین

در این قسمت ابتدا بطور کلی با مشخصات فیلتر شنی استخر سرتیکین، آشنا می شوید و سپس بصورت دقیق تر به بررسی هر یک می پردازیم:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و متمایز فیلترشنی سرتیکین قابلیت کارکرد در بازه دمای کاری 50 درجه سانتیگراد می باشد.

مضاف براین، فشار کاری این محصول برابر با 37 PSI عنوان گردیده است. بدنه فیلتر شنی از متریال فایبرگلاس باکیفیت ساخته شده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب در فرآیند ساخت، علاوه بر افزایش مقاومت فیلتر شنی، طول عمر بالای قطعات و متعلقات سند فیلتر را تضمین می نماید. وزن بسیار مناسب این محصول، سهولت در حمل و جابجایی فیلتر شنی را در پی داشته است.

به منظور تهیه یک دستگاه باکیفیت و مقاوم در برابر اکسید شدن، رطوبت و زنگ زدگی، خرید فیلتر شنی سرتیکین از گزینه های کاربردی و کارآمد تلقی می گردد. همچنین، آب بندی فوق العاده و تعبیه شیر چند راهه، از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول به حساب می آید. فیلتراسیون بسیار قوی فیلتر شنی سرتیکین از بروز هرگونه مواد اضافی، شن و سنگ ریزه به فضای استخر جلوگیری می کند. جذب و جداسازی ذرات معلق از طریق سیلیس نرم فیلتر شنی صورت می گیرد.

این دستگاه از جنس فایبرگلاس می باشد. فایبرگلاسی بودن این فیلتر ها ، نشان دهنده کیفیت بالای آنها می باشد که توجه مصرف کنندگان در این زمینه را به خود جلب می کنند. فایبرگلاس بکار رفته در جنس فیلتر شنی استخر سرتیکین ، بر مقاومت و کیفیت دستگاه تا حدود بسیاری افزوده است. همچنین قیمت فیلتر شنی استخر سرتیکین با توجه به مزایایی که دارد بسیار مناسب است.

  • دمای عملکرد 40 درجه سانتی گراد: فیلتر شنی های استخر سرتیکین از دمای عملکرد 1 تا 40 درجه سانتی گراد برخوردار می باشند. با توجه به این موضوع برای کاهش آسیب های احتمالی به فیلتر شنی و افزایش عمر مفید آن ها، استفاده از ترموستات و شیر برقی بر روی خط گرمایش استخر و یا جکوزی در زمان کارکرد فیلتر شنی، الزامیست.
  • دارای جنس بدنه فایبر گلاس: بدنه ی فیلترشنی استخر سرتیکین از پوشش فایبر گلاس، تشکیل شده است. فیلتر شنی های ساخته شده از فایبر گلاس، در برابر پوسیدگی، رفتار بسیار مقاومی از خود نشان می دهند و این روز ها، در حدود 80 درصد استخر های خانگی، به چشم می خورند.
  • مقاوم و بادوام: همه ی محصولات سرتیکین از جمله فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین، از مقاومت و دوام قابل توجی برخوردار هستند و در برابر عواملی مثل رطوبت، زنگ زدگی و اکسید شدن، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.
  • حداکثر فشار کاری 2.5 بار: فیلتر شنی های استخر سرتیکین با برخورداری از حداکثر فشار کاری 2.5 بار، ارائه می گردند، آگاهی از این رقم، به شما در انتخاب پمپ تصفیه آب استخر، بسیار کمک می کند چرا که استفاده از پمپ فشار قوی و به کاربردن فشاری بیشتر از توان دستگاه، سلامت فیلتر شنی را تهدید می کند و آسیب های جبران ناپذیری به بار می آورد.
  • غیر قابل تعمیر یا ترمیم: یکی از خصوصیات فیلترشنی های فایبر گلاس، غیر قابل تعمیر بودن آن هاست، به این معنی که در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن، نمی توان آن ها را تعمیر کرد و حتما باید تعویض شوند. فیلتر شنی استخر سرتیکین نیز، از جمله ی این موارد است.
  • پرکاربرد و پرطرفدار: فیلترشنی فایبر گلاس سرتیکین، یکی از پرکاربرد ترین فیلتر شنی های موجود در بازار، بخصوص برای مصارف خانگی می باشد.
  • دسته بندی فیلتر شنی استخر سرتیکین: فیلتر شنی های فایبر گلاس سرتیکین براساس ظرفیت، سطح فیلتراسیون و میزان آبدهی به 4 دسته ی مختلف تقسیم می شوند.
  • یک فیلتر گذر سریع: فیلتر شنی استخر سرتیکین، در زمره ی فیلتر های گذر سریع (High Rate)، قرار می گیرد.
  • کاربرد های دیگر فیلتر شنی استخر سرتیکین: فیلتر شنی فایبرگلاس سرتیکین، با توجه به حداکثر دما و حداکثر فشار کاری قابل تحملش، می تواند در خطوط تصفیه جکوزی به ایفای نقش بپردازد و قبل از هیتر آب گرم یا مبدل حرارتی، به کار گرفته شود.

بررسی مزایا و معایب فیلتر شنی استخر سرتیکین

در این قسمت با مزایا و معایب فیلتر شنی استخر سرتیکین، آشنا خواهید شد.

مزایای فیلتر شنی اسخر سرتیکین:

  • نسبت به فیلتر شنی هایی با ظرفیت مشابه، حجم بسیار کمی اشغال می کند.
  • فیلترشنی سرتیکین، نسبت به فیلتر شنی های دیگر، حجم سیلیس کمتری نیاز دارد.
  • این دستگاه به شیر چند راهه با کاربری بسیار آسان و آب بندی درجه یک مجهز است.
  • چنانچه دستگاه را از سیلیس خالی نماییم، بسیار سبک می شود و جابه جایی آن به راحتی امکان پذیر است.
  • فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین، در برابر رطوبت، زنگ زدگی و اکسید شدن مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.
  • پوشش خارجی و داخلی این دستگاه به سبب برخورداری از دوام و استحکام بالا، به ترمیم و تعمیر نیاز ندارد.

معایب فیلتر شنی استخر سرتیکین:

  • این دستگاه در مقابل تنش فیزیکی، مقاومت کمی از خود نشان می دهد.
  • فشار و دمای کاری آن، با محدودیت همراه است.
  • این دستگاه، به رسیدگی زیاد و عملیات بکواش به موقع نیاز دارد و سیلیس و شن موجود در آن باید زود به زود تعویض گردند.

 

مقایسه فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین با فیلتر شنی فلزی

در این قسمت با بررسی چند مورد، به مقایسه ی فیلتر شنی استخر سرتیکین با فیلتر شنی استخر فلزی می پردازیم.

  • فیلتر شنی استخر سرتیکین با توجه به بدنه ی فایبر گلاسی که دارد؛ در مقایسه با فیلتر های شنی فلزی، از ضخامت بدنه، استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.
  • به طور کلی می توان گفت فیلتر شنی فایبر گلاس سرتیکین در مقایسه با فیلتر شنی های فلزی، باکیفیت تر و مرغوب تر است.
  • فیلتر شنی استخر سرتیکین در مقایسه با فیلتر شنی فلزی، دارای ابعاد و اندازه ی کوچک تری است. لازم به ذکر است فیلتر شنی سرتیکین، نسبت به سطح شن و سیلیسی که دارد، حجم آب زیادی را از خود عبور می دهد و این اندازه ی کوچک را با دبی بالاتر و تصفیه ی آب با کیفیت بالا، جبران می نماید.

فیلتر شنی استخر سرتیکی

فیلتر شنی استخر سرتیکین و چند نکته ی مهم

در این قسمت با نکات مهمی پیرامون محاسبه ی اندازه، نصب و راه اندازی، عملیات بک واش و افزایش طول عمر فیلتر شنی استخر سرتیکین، آشنا می شوید.

محاسبه ی اندازه فیلتر شنی استخر سرتیکین

به نکات زیر که پیرامون محاسبه ی اندازه ی فیلتر شنی استخر سرتیکین ارائه شده اند، دقت فرمایید.

  • فیلتر شنی استخر سرتیکین از نظر ظرفیت، میزان آبدهی و حجم سیلیس مورد نیاز، دارای انواع مختلفی می باشد که می توانید توجه به شرایط تان بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.
  • فیلترشنی سرتیکین دارای انواع مختلفی است که حجم سیلیس مورد نیاز برای هر کدام متفاوت است، به طور کلی حجم سیلیس مورد نیاز برای انواع مدل های آن، بین 75 کیلو گرم تا 250 کیلو گرم متغیر است.
  • جالب است بدانید از طریق خرد کردن سنگ سیلیس، به سیلیس مرغوب و با کیفیت دست پیدا می کنیم که از آن به عنوان ماده ی تصفیه، در فیلتر شنی استخر سرتیکین، استفاده می شود.
  • به ازای هر 15 الی 20 گالن بر دقیقه (GPM )، سطح فیلتراسیون معادل یک فوت مربع در نظر گرفته می شود، با توجه به این مورد، دقت کنید که حداکثر فشار پمپ تصفیه، باید از حداکثر فشار کاری فیلتر، کمتر باشد.
  • لازم به ذکر است آب در استخر های عمومی هر ۴ تا ۶ ساعت یک بار و در استخر های خانگی و خصوصی هر 6 تا 8 ساعت یک بار، به گردش در می آید.

نصب و راه اندازی فیلتر شنی استخر سرتیکین

به نکات زیر که پیرامون نصب فیلتر شنی استخر سرتیکین ارائه شده است، دقت نمایید.

  • در وهله ی اول لازم است بدانید نصب فیلتر شنی، به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد پس برای دریافت نتیجه ی مطلوب، بهتر است از افراد متخصص و ماهر در این زمینه، کمک بگیرید.
  • فیلتر شنی استخر سرتیکین در ظرفیت ها و مدل های گوناگونی تولید می شود که هنگام خرید باید به میزان ظرفیت آن ها برای دریافت سیلیس توجه نمایید و دستگاه را با توجه به ظرفیتی که توسط کمپانی تعیین شده است، از سیلیس پر نمایید.
  • یکی دیگر از مراحل نصب فیلتر شنی، متصل نمودن آن به سیستم لوله کشی می باشد. این کار به دقت زیادی نیاز دارد زیرا شیر فیلتر شنی از جنس پلاستیک بوده و اعمال فشار زیاد و بی دقتی در انجام آن، موجب شکستن دنده های شیر و آسیب دیدن آن می شود.
  • پس از اتمام نصب فیلتر شنی استخر سرتیکین و متصل نمودن آن به شبکه لوله کشی تصفیه استخر، نباید دستگاه را جابجا کنید. همچنین همه ی لوله های متصل شده به فیلتر را بررسی نمایید که به وسیله ی بست و ساپورت مهار شده باشند و وزن کلی خطوط لوله، قابل کنترل باشد.
  • چنانچه بعد از نصب فیلتر شنی استخر سرتیکین، از مبدل حرارتی یا هیتر آب استخر استفاده کنید، علاوه بر افزایش طول عمر فیلتر شنی، کیفیت آب استخر نیز به بهترین شکل ممکن حفظ می شود.

عملیات بک واش فیلتر شنی استخر سرتیکین

به نکات زیر که پیرامون عملیات بک واش فیلتر شنی استخر سرتیکین ارائه شده است، دقت کنید.

  • درون فیلتر شنی های سرتیکین را به راحتی می توان تمیز نمود به این طریق که جریان آب را در جهت برعکس، به درون دستگاه هدایت نمایید تا آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به فاضلاب سرازیر شوند.
  • از آن جایی که بی توجهی به وضعیت نظافت دستگاه، به تدریج، کارکرد آن را با اختلال مواجه کرده و کیفیت دستگاه را کاهش می دهد، برای بهره مندی از بالاترین سطح کیفیت این فیلتر شنی، لازم است به نظافت آن توجه ویژه داشته باشید و سطح آن را عاری از ذرات آلوده و گرد و غبار نمایید.

نگهداری از فیلتر شنی استخر سرتیکین

به نکات زیر که پیرامون نگهداری و افزایش طول عمر فیلتر شنی سرتیکین ارائه شده است، دقت کنید.

  • این فیلر شنی ها دارای محدودیت دمای کاری می باشند به همین دلیل پیشنهاد می شود فقط برای تصفیه آب استخر از آن ها استفاده کنید و برای موارد دیگری چون تصفیه ی آب جکوزی، از فیلتر شنی های فلزی بهره بگیرید.
  • توجه داشته باشید که به هیچ عنوان فیلتر شنی را بیشتر از مقدار تعیین شده توسط شرکت مربوطه، از سیلیس پر نکنید چرا که این اقدام، عملکرد دستگاه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و کیفیت فیلتراسیون را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

نگهداری از فیلتر شنی استخر سرتیکین

گارانتی و خدمات پس از فروش فیلتر شنی سرتیکین

  • انواع فیلتر شنی استخر سرتیکین، از یک سال گارانتی معتبر برخوردار می باشند.
  • این فیلتر شنی، محصولی از شرکت سرتیکین ساخت کشور انگلستان می باشد.

مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی فیلتر شنی

در این مقاله هدف ما بر این بود که شما عزیزان را با انواع فیلتر شنی استخر سرتیکین و مزایا و معایب کلی آن ها آشنا کنیم، هم اکنون با اطلاعات سودمندی که پیرامون فیلتر شنی استخر سرتیکین در اختیار دارید، می توانید برای خریداری این محصول کاربردی و با کیفیت، گام اول را بردارید  و از مزایای بی شمار آن، بهره مند شوید.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، اطلاعات جامعی از ویژگی های مختلف، مشخصات فنی و قیمت فیلتر شنی سرتیکین وجود دارد و شما عزیزان می توانید با خاطری جمع اقدام به خرید اینترنتی فیلتر شنی استخر سرتیکین نمایید. شنا کردن در میان آب های زلال و پاکیزه، بدون شک با لذتی وصف ناپذیر همراه است؛ ما، با محصولات با کیفیت و درجه یک سرتیکین ، شما را در این لذت بی حد و مرز، غرق خواهیم کرد! توصیه می شود قبل از این که اقدام به خرید نمایید، با کارشناسان ما برای مشاوره ی آنلاین، تماس حاصل فرمایید.

ناگفته نماند که مقرون به صرفه بودن قیمت فیلتر شنی سرتیکین، در کنار بازده و راندمان عالی و قطعات باکیفیت و بادوام، استفاده گسترده خریداران از این محصول را به دنبال داشته است.

اگر شما نیز به دنبال خرید داکت اسپلیت یا خرید فن کویل و خرید پمپ آب خانگی هستید میتوانید به دسته بندی های دیگر سایت از طریق منو بالا سایت مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی فیلتر شنی

[xyz-ihs snippet=”categorylist”]

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده  انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ فیلتر شنی استخر سرتیکین روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان کاتالوگ فیلتر شنی استخر سرتیکین

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

09123434398