با ما در ارتباط باشید: 0314566

آیا رپورتاژ آگهی رایگان یا رپورتاژ آگهی ارزان در بهبود رتبه سایت در گوگل و سئو موثر است ؟!

از آنجایی که در بررسی جستجو های مرتبط با رپورتاژ آگهی متوجه شدیم که برخی از کاربران بدنبال رپورتاژ آگهی رایگان هستند و یا با توجه به اینکه بودجه کمی دارند برای شروع کار بدنبال سایت هایی هستند که رپورتاژ آگهی ارزان ارائه میدهند، تصمیم گرفتیم که در مورد این موضوع نکاتی را یادآور شویم، با پونه مدیا همراه باشید:

رپورتاژ آگهی ارزان


بطور کلی مهمترین خواسته همه ما از پرداخت هزینه برای خرید رپورتاژ آگهی ، سئو و درواقع ارتقاء رتبه وب سایت به رتبه اول گوگل درکلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارمان است.
بنابراین اول از همه باید مراقب باشیم که خرید رپورتاژ آگهی ارزان ریسک هایی هم دارد! زیرا بطور منطقی سایت های پربازدید تعرفه رپورتاژ آگهی نسبتا بالایی دارند و اصولا نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که یک سایت پربازدید با اتوریتی بالا به ما رپورتاژ آگهی ارزان بفروشد.
در نتیجه فقط میماند سایت های تازه تاسیس و نامعتبر که بازدید زیادی ندارند و یا سایت هایی که بجای تولید محتوا از محتوای کپی استفاده میکنند و بیشتر بازدید خود را از روش های غیر استاندارد مانند پاپ آپ و خرید بک لینک های بی کیفیت بدست آورده اند.

ریسک های رپورتاژ آگهی ارزان که میتواند سئو سایت شما را نابود کند!

بالابودن اسپم اسکور دامین بدلیل دریافت بک لینک بد
• پایین بودن اتوریتی دامین
• قرار داشتن در لیست سایت های بی محتوا و کپی کار از نظر گوگل
• امکان تعطیل شدن سایت درآینده
• امکان حذف خبر یا حذف بک لینک ها پس از مدتی
• امکان نوفالو کردن بک لینک ها پس از مدتی

رپورتاژ آگهی رایگان


باتوجه به مواردی که ذکر شد مشخص شد که جستجو به دنبال رپورتاژ آگهی ارزان میتواند برای سئو سایت تاثیر بسیار بدی داشته باشد.
اما در مورد رپورتاژ آگهی رایگان میتوانیم بطور قطعی بگوییم که چنین چیزی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد حداقل همان ریسک های خطرناکی که ذکر شد را دارد. بنابراین اگر میخواهید همانند سال های قبل از طریق درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی ها بک لینک رایگان تهیه کنید، باید بدانید که هدف و راه شما اشتباه است.

 

free reportage 1


راهکار


 سئو SEO یک پروسه بسیار پیچیده است که برای دستیابی به نتیجه به نظم ، صبر و کار براساس استاندارد های سئو نیاز دارد. بنابراین با رپورتاژ رایگان و یا رپورتاژ ارزان ریسک نکنید و به مرور زمان برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید و معتبر برنامه ریزی کنید. 

گفتیم که رپورتاژ آگهی یکی از راه های به دست آورد لینک بیشتر است و لینک بیشتر سئو سایت را افزایش می دهد. در واقع بهترین روش لینک سازی هم از نظر اعتبار و هم از نظر هزینه رپورتاژ آگهی است.
اما اگر دنبال روشهای بک لینک رایگان هستید علاوه بر کامنت گذاری میتوانید روی بک لینک از شبکه های اجتماعی و انجمن های گفتگوی معتبر و ..  نیز حساب کنید.در ادامه این موارد توضیح داده شده است.

برخی از روش های به دست آوردن ریپورتاژ آگهی رایگان عبارت است از :

  • ثبت وبلاگ در سیستم های وبلاگدهی ایرانی و خارجی

در وبلاگ هایی داخلی و خارجی عضو شوید و سپس چند پست بسیار بهینه و استاندارد بگذارید و لینک به سایتتان بدید ، بعد از اینکه پست گذاشتید ان وبلاگ ها را برای همیشه رها نکنید و هرزگاهی پست جدید بزارید .
وبلاگدهی ایرانی مثل : وبلاگدهی آریا ، وبلاگدهی بلاگفا ، پرشین بلاگ و ...
وبلاگدهی خارجی مثل : سایت ساز گوگل ، مترو بلاگ ، بلاگر

  • ثبت نام در انجمن های با ارزش ایرانی و خارجی و ثبت پست همراه با لینک و تصویر

انجمن‌های بزرگ زیادی هستند که برای فعالیت مثبت شما اهمیت قائلند؛ در این انجمن‌ها شما میتوانید مقالات اختصاصی خودتان را بازنشر کنید و در انتها یک لینک منبع به سایت خودتان بدهید. البته در بعضی از انجمن‌ها امکان درج لینک در متن تاپیک نیز وجود دارد اما باید دقت کنید که چگونه و به چه کلماتی لینک می‌دهید و آنقدر تاپیک را لینک گذاری نکنید که به عنوان تبلیغات تاپیک شما را حذف کنند. مثل ثبت نام در انجمن پرشین تولز ایرانی و بسیار از انجمن های دیگر.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
لینک سازی در انجمن ها یا فروم ها
  • ثبت نام و ثبت اگهی در سایت های نیازمندی ها

مثال : ثبت آگهی در سایت نیازمندی های مشاغل بازارچه 96

  • بک لینک رایگان خارجی در شبکه‌های اجتماعی

امروزه خیلی از متخصصان حوزه سئو و بازاریابی ، شبکه‌های اجتماعی را جایگزینی قدرتمند برای موتورهای جستجو می‌دانند ! البته این موضوع به طور مطلق صحیح نیست اما نمی‌توان اهمیت شبکه‌های اجتماعی را نیز نادیده گرفت. شبکه‌های اجتماعی معتبر نزد موتورهای جستجو بخصوص گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و اگر بتوانید فعالیت لینک سازی خود را بیشتر در آنها متمرکز کنید مسلماً بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.
از جمله شبکه‌های اجتماعی معتبر میتوانیم به فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر ، کلوب و ... اشاره کرد.
شما پس از عضویت در هرکدام از این شبکه‌ها علاوه بر به اشتراک گذاری لینک مقالات خود میتوانید با ساخت صفحه اختصاصی برای سایت خود ، یک لینک مستقیم به صفحه اصلی سایت‌تان ارجاع دهید.

  • بک لینک رایگان فارسی با ارسال نظر در سایت‌ها

معمولاً اکثر سایت‌ها، امکان درج نظر برای کاربران خود را فراهم می‌کنند و همراه با نظر کاربر ، آدرس وبسایت یا وبلاگ او را نیز لینک می‌کنند. اگر عادت به وبگردی زیاد دارید و وقت خود را صرف خواندن مقالات مختلف در سایت‌های گوناگون میکنید پس چرا از اینکار خود یک استفاده مفید نمیبرید ؟ از همین امروز شروع کنید و هر مقاله‌ای را که میخوانید با یک نظر هم از نویسنده مقاله تشکر کنید(نقد ، پیشنهاد) و هم یک امتیاز مثبت برای خودتان کسب کنید !
البته بیشتر از ۹۹.۹۹ درصد لینکهای موجود در قسمت نظرات به صورت Nofollow درج میشوند اما مراقب باشید این دلیلی برای منصرف شدن‌تان از این راه ساده برای بدست آوردن بک لینک مجانی نشود. اگر سایت مورد نظر یک سایت معتبر بوده و مقاله مورد نظر شما نیز ارتباطی موضوعی (هرچند ناچیز) با سایت شما داشته باشد شک نکنید که صرف نظر از فالاو یا نوفالاو بودن ، این بکلینک برای وبسایت شما مفید خواهد بود.

خرید ریپورتاژ آگهی بسیار ارزان و با کیفیت


همیشه ریپورتاژ آگهی رایگان پاسخگو تمام نیازهای شما نخواهد بود و این سایت های قوی هستند که وقتی ریپورتاژ با لینک فالو به شما می دهند بسیار تاثیر گذار هست به راستی شاید یک ریپورتاژ آگهی پولی از یه سایت با کیفیت برابر باشد با 20 ریپورتاژ آگهی رایگان که لینک نوفالو میدهند .
پیشنهاد پونه مدیا این هست که هم از سایت های رایگان ریپورتاژ بگیرید و هم از سایت های پولی.

 

 

5 از 5
3 سال قبل
نظر
با تشكر از شما
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
3 سال قبل
نظر
مطلب مفیدی بود متشکرم.
ریپورتاژ رایگان فکر کنم اصلا وجود ندارد. مگر با لینک های نو فالو.
اگر اشتباه نکنم لینک نوفالو تاثیر ناچیزی روی اعتبار سایت دارند درسته؟
مطبلی خواندم که شما در خصوص صحت آن اظهار نظر بفرمایید. خواندم که یک سایت هرچه لینک های خروجی کمتری داشته باشد، اعتبار لینکش بیشتر هست. با این توصیف ممکنه ریپورتاژ از یک وبلاگ با یک لینک خارجی بیشتر از یک خبر گزاری موثر باشد؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
جالبه ، خودتون تو نظرات تون ، لینک هارو غیرفعال کردید بعد میگید بک لینک از طریق کامنت و ...
نمایش بیشتر
2 از 3 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
بسیار مفید بود ، ریپورتاژ بهترین نوع بک لینک هستش ، البته به کیفیت وب سایت نیز بسیار باید توجه کرد
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
عالیه
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
سلام . ممنون از مطلب خوبتون . من دقیقا همین کار رو میخواستم برای کارم انجام بدم که با مطلب خوب شما متوجه شدم که چه کار اشتباهیه
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
جالب بود. ما برای وبسایت خود که در زمینه چاپ و گرافیک مطالب مفیدی دارد می‌خواهیم فعالیت کنیم. با تشکر از شما
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
بسیار عالی
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند