پله استیل دوبلکس

5/5 - (1 امتیاز)

در مطلب قبلی به توضیحات جامع و کاملی در خصوص آشنایی با پله استیل برایتان پرداختیم و حال می خواهیم شما را یک نوع محبوب از این قبیل سازه های ارتباط دهنده میان بخش های مختلف یک واحد و یا حتی طبقات گوناگون که در ارتفاع گوناگونی از هم قرار گرفته اند، آشنا نماییم. پله استیل دوبلکس یکی از پرطرفدارترین و مدرن ترین پله هایی است که امروزه اغلب ساختمان سازان و طراحان فضای داخلی از آن برای دیزاین و زیباتر کردن هرچه بهتر و بیشتر محیط های مورد نظر خود استفاده می کنند. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را کمی بیش از پیش با این نوع از پله ها آشنا نماییم.

پله استیل دوبلکس

امروزه طیف گسترده ای از مهندسان جهت ایجاد ارتباطی دائم و بادوام از پله های استیل دوبلکس استفاده می کنند. حقیقتش را بخواهید این پله ها از تمام پارامترهای لازمه برای استفاده در انواع فضاهای داخلی و خارجی برخوردار هستند. کیفیت ساخت، زیبایی و جذابیت ظاهری، قابلیت تمیز آسان و از همه مهم تر مقاومت آن ها در برابر تغییر شکل و رنگ ظاهری و همچنین مایعات و تغییرات آب و هوایی سبب می شود تا با خیالی راحت بتوان از آن ها در واحدهای دوبلکس و خانه های دارای نیم طبقه استفاده نمود.

برای استفاده از پله های دوبلکسی که از جنس استیل ساخته شده اند، می توان از اسکلت های عمودی، شاسی های فلزی و همچنین پله گردهایی زیبا و باکیفیت استفاده نمود و سبب همپوشانی هرچه بیشتر اجزای داخل ساختمان با یکدیگر شد.

استیل نصر یکی از بهترین مجموعه های فعال در حوزه طراحی و ساخت محصولات استیل، خصوصا در زمینه پل های استیل است که شما مخاطبان و مشتریان عزیز می توانید پله مورد پسند خود را با هر طرح و مدلی که در نظر دارید، به عهده استیل کاران حرفه ای استیل نصر بسپارید و با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت نهایی این سازه های ارتباطی مهم در ساختمانتان به فکر حل و فصل دیگر مشکلات خانه خود باشید.

انواع پله های دوبلکس استیل

  • پله دوبلکس گرد
  • پله دوبلکس مدرن
  • پله دوبلکس چوبی
  • پله دوبلکس شیشه ای

پله دوبلکس استیل

پله دوبلکس مدرن

این مدل از پله های استیل در حقیقت همان مدل های سفارشی هستند که شما می توانید در چهارچوب استانداردهای لازمه اقدام به ایجاد طراحی و تعیین سبک مورد نظرتان بر روی آن ها نمایید. ناگفته نماند قیمت پله های استیل در مقایسه با دیگر پله های چوبی، آهنی، بتنی و غیره کاملا مقرون به صرفه تر می باشد و در این بین، این پله های مدرن هستند که از  قیمتی به مراتب بیشتر از دیگر پله های ساخته شده از این دست برخوردار هستند که دلیل اصلی آن هم طرح منحصر به فرد آنان می باشد.

پله دوبلکس چوبی

این مدل از پله های دوبلکس بصورت ترکیبی از استیل و چوب طراحی و سپس در فاز تولید و ساخت قرار می گیرند. ناگفته نماند پله های دوبلکس چوبی تا زمانی که از سوی شما خریداران و سفارش دهندگان عزیز دستخوش تغییراتی نشده باشند به عنوان پله های مدرن یا همان پله های استیل سفارشی محسوب نمی شوند.

پله دوبلکس شیشه ای

پله های دوبلکس شیشه ای نیز همچون مورد قبل از ادغام کردن دو متریال شیک و چشم نواز؛ یعنی شیشه و استیل تدارک دیده می شوند. می توان از پله های استیل با توجه به هر متراژ و اندازه ای استفاده نمود. ناگفته نماند استفاده از شیشه در ساختار مستحکم این نوع از پله ها هیچ تاثیر نداشته و ذره ای از استحکام و دوام آن ها کم نخواهد کرد.

بهره گیری از شیشه های نشکن در کنار آلیاژ استیل قطعا پله ای زیبا و دیدنی را در فضای مورد نظر شما ایجاد خواهد نمود.