Search
Close this search box.

منبع کویل دار ایستاده تکوود + مشخصات و ویژگی های منبع کویل دار ایستاده تکوود
منبع کویل دار ایستاده تکوود از بهترین تجهیزات جهت تامین آبگرم بهداشتی و موردنیاز برای مصارف تجاری، مسکونی و صنعتی به شمار می رود. بدنه مقاوم و بادوام منبع عمودی تکوود در برابر عوامل محیطی و شیمیایی از ساختار مخزن محافظت می کند. همچنین، تنوع ظرفیت مخزن، تسریع در فرآیند گرم کردن آب و طراحی بر اساس استانداردهای روز را می توان از نقاط قوت منبع کویل دار عمودی تکوود برشمرد.
منبع کویل دار ایستاده تکوود TECHWOOD از تجهیزات کاربردی و بهینه برای ذخیره و نگهداری آبگرم مصرفی قلمداد می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که نوعی مخزن عمودی ساخته شده از متریال استیل یا فولاد، که به منظور تامین آبگرم بهداشتی برای مصارف مسکونی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، در معنا و مفهوم منبع کویل دار ایستاده تعبیر می گردد.
آلیاژهای استفاده شده در ساختار منبع کویل دار متناسب با فشار کاری و حجم در ضخامت های مختلف 2 الی 10 میلیمتر طراحی و تولید می شوند. به طور معمول، کویل این نوع تجهیزات در داخل مخزن و در دیواره تعبیه می گردد.

ویژگی ها و مشخصات منبع کویل دار ایستاده تکوود
غالبا در ساختار منبع کویل دار ایستاده تکوود یک کویل ساخته شده از جنس مس به صورت رفت و برگشت یا حلقوی به کار می رود. همچنین، ضخامت کویل تعبیه شده در دیواره مخزن متناسب با نوع سیال اعم از بخار، آب داغ و آبگرم از 0/7 الی یک میلیمتر در نظر گرفته می شود.
لازم به ذکر است که منابع کویل دار ایستاده از مبدل های حرارتی از نوع پوسته و لوله محسوب می شوند. مبنای عملکرد این آبگرمکن ها به این صورت بوده که با جریان پیدا کردن آب شهری در بویلر یا دیگ مخزن، آب از طریق کویل ها گرم شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
غالبا بدنه منبع عمودی ایستاده تکوود از ورق های گالوانیزه گرم ساخته می شود. همچنین، به منظور جلوگیری از اکسید شدن و فرسودگی، از رنگ اپوکسی برای پوشش سطح داخلی مخزن استفاده به عمل می آورند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تعبیه مبدل حرارتی یا کویل در ساختار این منابع، فرآیند گرم شدن آب سرد را با سرعت بیشتری انجام می دهد.
سطح حرارتی کویل، ضخامت آلیاژهای استفاده شده، جنس بدنه و ظرفیت مخزن، از مهم ترین پارامترها در هنگام خرید منبع کویل دار ایستاده تکوود به شمار می روند. ناگفته نماند که منابع کویل دار تکوود بر اساس استانداردهای روز به مرحله تولید می رسند.
[xyz-ihs snippet=”categorylist”]
در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده  انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.
برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸
09123434398