آشنایی با حفاظ استیل

5/5 - (1 امتیاز)

حفاظ استیل در واقع یکی از باکیفیت ترین و شیک ترین متریال های امنیتی موجود در بازار است که امروزه استفاده از آن برای حفظ جان و سلامتی تمامی ساکنان ساختمان های دولتی و خصوصی رایج شده است. این نوع از حفاظ ها در مقایسه با دیگر مدل های قدیمی کشورمان از دوام و مقاومت بالاتری هم در برابر فشار و ضربه و هم در برابر تغییرات پیوسته شرایط جوی (ضد زنگ) برخوردار هستند و به همین سبب ما برآن شدیم تا شما را در ادامه این مطلب از مجموعه استیل نصر با این مدل از حفاظ ها در زمینه استیل کاری آشنا نماییم.

کمی با حفاظ استیل

همانطور که گفتیم امروزه حفاظ های استیل در مقایسه با حفاظ های آهنی از مقاومت بالاتری برخوردار شده اند و به لحاظ جنبه های ظاهری و زیبایی نیز به خوبی توانسته اند در بازار داخلی کشورمان از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار شوند. استیل کاران از این نوع محصولات در قسمت های مختلفی از ساختمان های شخصی و دولتی نظیر: بالکن ها، پنجره ها، درب ها و غیره استفاده می کنند و سبب افزایش ضریب ایمنی این دسته از اماکن می شوند.

اصولا استیل کارها برای طراحی و ایجاد این مدل از محصولات از دو آلیاژ 201 و 304 استفاده می کنند که در این میان، استیل های 304 از محبوبیت و کیفیت به مراتب بهتری در این زمینه برخوردار می باشند. آلیاژ مدل 304 از مقاومت مطلوبی در برابر ساییدگی و همچنین زنگ زدگی برخوردار است و به جرات می توان گفت که غیر قابل جذب از سوی وسایل آهنربایی می باشد و به همین خاطر می توان آن را قوی ترین مانع حراستی جهت حفظ امنیت هر نوع مکان و فضایی در نظر گرفت.

لازم به ذکر است از حفاظ ها برای فضاهایی همچون:

  •  بانک و اماکن مهم اقتصادی
  • بالکن
  •  پنجره
  • و …

استفاده بعمل آورده می شود که در ادامه ما به شرح مختصری از هر کدام حفاظ ها برای شما مخاطبان عزیز خواهیم پرداخت.

حفاظ استیل بانکی

یکی از زمینه های مهمی که حفاظ های استیل در آن کاربرد دارند، استفاده از این نوع نرده های محافظتی جهت افزایش ایمنی بانک ها و بنگاه های کلان اقتصادی در کشورمان می باشد. معمولا حفاظ های امنیتی این قبیل از اماکن بصورت شبکه ای مستحکم از ستون ها و ردیف های جوشکاری شده از آلیاژ استیل در نظر گرفته می شوند و سپس با توجه به ابعاد درها و پنجره های مکان مورد نظر ساخته و آماده نصب در محل می گردند.

حفاظ استیل بانکی

حفاظ استیل بالکن

از دیگر زمینه های استفاده از این مدل نرده های حفاظتی مربوط به فضاهای بالکن یا همان تراس های موجود در ساختمان های مسکونی و تجاری است. این کار هم سبب زیباتر شدن نمای ساختمان ها خصوصا در عصر فعلی می شود و هم باعث ارتقاء سطح ایمنی ساختمان و همچنین مانعی بزرگ جهت سقوط افراد از این نوع فضاهای مرتفع می گردد. این مدل از حفاظ بالکن بطور کلی در 2 مدل افقی و عمودی طراحی و سپس با توجه به ابعاد بالکن و چهارچوب آن جهت نصب در مکان مورد نظر، آماده می شود.

زمینه مصرفی حفاظ بصورت افقی

  • زیبایی ساختمان
  • امنیت ساکنان
  • عدم سقوط افراد

زمینه مصرفی حفاظ بصورت عمودی

  • زیبایی ساختمان
  • امنیت ساکنان (خصوصا واحدهای طبقات اول)
  • عدم ورود سارقان به منزل از طریق بالکن

حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل پنجره نیز همچون میله های استیل بالکن به منظور حفظ ایمنی ساختمان و همچنین زیباسازی نمای بیرونی آن از سوی صاحبان خانه و یا معمار ساختمان در نظر گرفته می شود. این نوع حفاظ های استیل با توجه به دو قسمتی بدون پنجره ها و یا ریلی بودن آن ها، به دو صورت ثابت و متحرک طراحی و نصب می شوند تا شما بتوانید بسته به میل و سلیقه خود به هنگام باز و بسته کردن پنجره های خانه و یا محل کارتان با این نوع حفاظ مواجه شده یا نشوید! ناگفته نماند این مدل از حفاظ های خوشبختانه امروزه از تنوع بسیار زیادی در بازار کشورمان برخوردار می باشد.