arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پنجشنبه تا ۱۲.۳۰ /پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD Noise Dosimeter And Sound Level Meter LUTRON DS-2013SD
دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD

دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-۲۰۱۳SD Noise Dosimeter And Sound Level Meter LUTRON DS-2013SD

DS-2013SD دستگاهی چند منظوره برای تشخیص و اندازه گیری سریع نویز در محیط ،اندازه گیری شدت و ترازاصوات تولید شده با دیتا لاگرو محصول جدیدی از لترون است. این دستگاه قابلیت اندازه گیری اصوات دردو شبکه A و C را مطابق با استاندارد های بین المللی دارد. دستگاه فوق دارای امکان انتخاب دو سرعت تند در طی 125 میلی بر ثانیه برای اندازه گیری های فشار اصوات منابع متحرک و سرعت کند در طی 1 ثانیه برای منابع صوتی ساکن مورد نظر را دارا می باشد. از امتیازات بارز دستگاه قابلیت تعریف معیارهای اعمال شده در اندازه گیری برای کاربران از جمله ضریب تبدیل، آستانه ، وزن فرکانس و زمان واکنش است.از دیگر امتیازات این دستگاه ثبت ، ذخیره و بازیابی مقادیر حداقل و حداکثر اندازه گیری ونگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده به منظور مطالعات و بررسی های بیشتراست. بعلاوه این دستگاه امکان انتخاب دامنه اندازه گیری و کالیبره کردن را دارا می باشد. این دستگاه امکان اندازه گیری سیگنال های ورودی 30 تا 130 دسی بل برای اندازه گیری شدت اصوات و 70 تا 130 دسی بل برای اندازه گیری نویز محیط ،رزولوشن 0.1 دسی بل و دقت اندازه گیری بالا با فرکانس های 31.5 و 250 هرتز و 2 کیلو هرتز است. حداقل و حداکثر مقادیر فرکانس 31.5 تا 8000 هرتز است.در طراحی این دستگاه از مدار هوشمند LSI برای حداکثر سرعت و دقت ممکن استفاده شده است. شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

دو سال گارانتی تعویض شرکت آریان تجهیز

آماده ارسال

قیمت : ۳۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

31,250,000 تومان

استعلام آنلاین موجودی و قیمت پس از تخفیف ویژه تنها در ساعت کاری شرکت فعال میباشد و پاسخ به آن حداکثر پنج دقیقه زمان خواهد برد.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD  :
یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری ارتعاشات صوتی با کاربردهای متنوع در مکانهای متفاوت استفاده می شوند ، نویز متر از انواع دستگاه صوت سنج دیجیتال است. این دستگاه  استفاده فراوان در سنجش ، آنالیز و پایش اصوات تولید شده در بخشهای خدمات و صنعت ومطالعه  اثرات آن بر افراد  و محیط زیست دارد. کنترل فنی منابع صوتی ، مراقبت درست از  زیست گاه ها و دستگاهها ، محل وشکل استقرار وسایل  ، تغییر و تحول در اجزاء و وظیفه دستگاهها ، کنترل در مسیر انتشار اصوات ، کنترل و کاهش اثرات مخرب و یا تقویت اصوات دیگر از دیگر کاربردهای آن هستند. از این جهت تولید کنندگان در بخش صنعت و مدیران در بخش ارائه خدمات خود را ملزم به در نظر گرفتن  ابزارها و دستگاه هایی برا ی اندازه گیری های فوق می دانند.لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات صوتی با دقت بالا و سرعت های متنوع و مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبر مختلف ،مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و IEC 61672 CLASS 1  ( مجوز بین المللی کمیته بررسی تولید اصوات الکترواکوستیک ) و IEC 61252 ( مجوز بین المللی  گرید 1 دستگاه های الکترواکوستیک در اندازه گیری نویز محیطی) گردیدند.


مشخصات فیزیکی دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD:
وزن دستگاه مذکوربدون احتساب وزن باتری آن 250 گرم و ابعاد دستگاه  132x80x32 میلی متر است. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن باندازه 50x30 میلی متر است. این صفحه نمایش با مصرف کم انرژی و نور پس زمینه سبز، نمایش کاملا واضح ارقام اندازه گیری شده حتی در نورهای محیطی شدید طراحی شده است  .مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با شش باتری 1.5 ولتی DC با مشخصات UM4 AAA  آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن و در صورت تمایل استفاده از آداپتور 9 ولتی AC/DC تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم در صورت عدم استفاده از نور پس زمینه و دیتالاگر در حدود 16 میلی آمپر، در صورت استفاده از دیتا لاگر بدون نور پس زمینه 35 میلی آمپرو هرگاه نور پس زمینه هم روشن باشد 8 میلی آمپر به مصرف آن افزوده می شود.دستگاه فوق دارای قابلیت خاموش کردن خودکار و دستی دستگاه را دارد.از دیگر ویژگی های این دستگاه نمایش نمادین "----" در صورت مواجه با بار اضافی ، ضریب خطای کمتر یا مساوی 1% کل داده های محاسباتی و زمان نمونه گیری کوتاه در حدود 1 ثامیه است. دستگاه امکان ذخیره اطلاعات را با استفاده ازدو مکانیزم SD کارت 1 تا 16 گیگ وتکنولوژی مدرن در حافظه E²PROM با ذخیره 16000 داده و حفظ آنها حتی د رصورت خاموشی دستگاه را دارد. درطراحی این دستگاه از میکروفن های الکتریکی پر قدرت با دامنه وسیع فرکانس در اندازه گیری و باز تولید اصوات بکار رفته و به منظورافزایش دقت بیشتر در اندازه گیری ها و ایجاد تعادل وثبات اندازه گیری است.اندازه میکروفن آن در حدود 12.7 میلی متر است. دارا بودن کالیبراتور صوتی چند منظوره B&K با مدل 4226 از دیگر ویژگی های این دستگاه است که با بهره جویی از ترانزیستور VR بر دقت کالیبراسیون افزوده شده است. در کالیبره کردن خارجی باید بعد از روشن کردن ، درهنگام  نمایش مقدارکالیبره واندازه گیری شده بر روی دستگاه  این مقدارتوسط یک پیچ ثابت شود. اندازه گیری اصوات در دو شبکه فرکانس صوتی A  به منظور تعیین  مقادیر تراز فشار اصوات متناسب با حساسیت گوش انسان به منظور مطالعات زیست محیطی و بهداشت و ایمنی  افراد در محیطهای کاری – تجاری است و اندازه گیری اصوات در شبکه C عمدتا با اهداف مطالعات تخصصی تر تجزیه فرکانس اصوات و کنترل صدا و ترازهای شدت صوتی بالاتر از 85 دسی بل  در کنترل و نگهداری ماشین آلات و دستگاه ها می باشد. شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت) است.

مشخصات فنی دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD:
به منظور اندازه گیری و آنالیزشدت فشار اصوات ، این دستگاه در دامنه های فوق  بطور خودکار از 30 تا 130 دسی بل را اندازه گیری می نماید بعلاوه دردامنه های70 تا 90 دسی بل  در مراحل 1 دسی بل را برای  اندازه گیری آستانه ، دامنه های 80 ، 84 ، 85 و 90 دسی بل برای تعیین معیار تراز و ضریب تبدیل 3 ، 4 ، 5 و یا 6 دسی بل را میتوان انتخاب کرد.


دقت اندازه گیری با دستگاه فوق با استفاده از سیگنال ورودی 94 دسی بل کالیبره شده مطابق استانداردهای IEC 61672 CLASS1 با مقادیر فوق  با فرکانس های بین 31.5 تا 8000 هرتزدر دمای بین (23+5°C) ± می باشد:
31.5 HZ- ±3.5 dB, 63 HZ -  ±2.5dB , 125 HZ -  ±2.0 dB
250 HZ- ±1.9 dB, 500 HZ -  ±1.9 dB , 1000 HZ -  ±1.4 dB
2kHZ- ±2.6dB, 4k HZ -  ±3.6dB , 8k HZ -  ±5.6 dB
نتا یج فوق در شرایط میدان مغناطیسی کمتر از  3V/M و فرکانس کمتر از 30 مگا هرتز صادق است.
دستگاه  SL-4023SD دارای ویژگی ثبت و ذخیره اطلاعات مربوطه بصورت خودکارو بر خط بر روی کارت حافظه، ثبت و ذخیره کلیه اطلاعات زمانی دقیق براساس مدار الکترونیکی بر پایه کوارتز-کریستال  و زمان نمونه گیری از 1 تا 3600 ثانیه است. بعلاوه امکان ثبت و ذخیره بصورت دستی نیز میسر است به این شکل که زمان نمونه گیری در صفر گذاشته شده و اطلاعات فوق از یک تا 99 محل متفاوت ذخیره می شوند.در این صورت نیازی به انتقال مجزای اطلاعات به کامپیوتر نبوده و کاربر میتواند کارت حافظه را از دستگاه خارج کرده و در کامپیوتر قرار دهد تا کلیه اطلاعات ثبت شده با استفاده از نرم افزار اکسل همراه دستگاه برای آنالیز بیشتر در اختیار کاربرباشد. همانطور که قبلا اشاره شد امکان اندازه گیری مقادیر حداکثر، مقادیر حداکثر و حداقل ، نگه داری مقادیر حداکثر برای ملاحظات و مطالعات بیشتر است. علاوه بر این هرگاه این دستگاه با بار اضافی مواجه شود امکان نمایش نمادین آن "-------" وجود دارد. بوسیله این دستگاه میتوان تنظیمات پیشرفته را  به نحو دلخواه انجام داد که شامل تنظیم کامل ساعت و تقویم با تمام جزییات زمانی ، تنظیمات مربوط به SD کارت،تنظیمات مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه، ایجاد صدا همزمان با خاموش روش کردن دستگاه،تنظیم زمان نمونه گیری و فرمت کردن کارت SD  است . در صورت تمایل به انتقال داده ها توسط کابل میتوان از کابل RS232 برای اتصال به UPCB-02 و کابل USB را به USB-01 متصل و عملیات انتقال را انجام داد.

پک استاندارد و جانبی دستگاه نویز دوزیمتر، صوت سنج دیتا لاگر دار لترون مدل LUTRON DS-2013SD:
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ویک  محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS  برای محافظت از دستگاه  با جنس نرم با مشخصات CA-05 ، یک گیره میکروفن و یک ست آویز دستگاه به همراه برچسب آن خواهد بود. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل اقلام فوق می باشند: یک عدد کالیبراتور صوتی 94 دسی بل مدل SC-941 ، یک عدد کالیبراتور صوتی 94 تا 114 دسی بل با مدل ، SC-942 ، محافظ صوتی – باد مدل SB-01 ،کارت حافظه 4 گیگ، آداپتور AC/DC 9 ولتی ،یک عدد کابل RS232  با مشخصات UPCB-02 ، یک کابل USB با مشخصات USB-01 و یک بسته نرم افزار SW-E 2005 است.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت