هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

afc پرسپولیس را غول فوتبال ایران معرفی کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۳۱۵۳۴
afc پرسپولیس را غول فوتبال ایران معرفی کرد+عکس
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به تحلیل بازی پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دوشنبه در گزارشی به تحلیل بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان پرداخت و در بخشی از این مطلب سرخپوشان ایران را که نایب قهرمان دوره گذشته بودند غول فوتبال ایران معرفی کرد.

ای اف سی در این مطلب نوشت: لیگ قهرمانان 2019 آسیا پس از تعطیلاتی چهار هفته ای با برگزاری 16 دیدار حساس طی 2 روز (دوشنبه و سه شنبه) پیگیری خواهد شد.

در این بین ای اف سی در حالی که دیدارهای مرحله گروهی به نیمه راه رسیده به تعدادی از جالب ترین موضوعات هفته سوم رقابت ها اشاره کرد که در میان آنها دیدار پرسپولیس و الاهلی را برای حریف ایرانی، سرنوشت ساز تعبیر کرد و آنها را محکوم به پیروزی دانست.

تیم پرسپولیس ایران که در سال 2017 خود را به نیمه نهایی این تورنمنت رساند و در دومین تلاش متوالی خود سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، بار دیگر در حالی پا به این رقابت ها گذاشت که با آرزوهایی بزرگ برای چالشی دوباره در مسیر قهرمانی، یکی از قدرتمندترین تیم های قاره آسیا محسوب می شود.

اما با توجه به قرار گرفتن در گروهی قدرتمند، رقابت آنها در این دوره تا اینجای کار مطابق برنامه پیش نرفته است؛ تساوی یک بر یک خانگی مقابل پاختاکور ازبکستان برایشان گران تمام شد و در ادامه نیز متحمل شدن شکست یک بر صفر دقایق پایانی مقابل السد در هفته دوم در دوحه، غول فوتبال ایران را در قعر جدول گروه چهارم به جنب وجوش وا داشت.

در سال های اخیر فرم ایده آل در بازی های خانگی همواره عنصری کلیدی برای پرسپولیسی ها بوده اما با توجه به 2 دیدار خارج از خانه یکی مقابل الاهلی عربستان و دیگری سفر به ازبکستان، آنها تا آخرین بازی مرحله گروهی در تهران بازی نخواهند کرد. در واقع در دیدار پایانی شاید برای جبران خیلی دیر شده باشد.

با این حال، مسابقه مقابل الاهلی که سال 2017 در مرحله یک چهارم از گردونه رقابت ها کنار رفت، می تواند بخش عمده ای از سرنوشت تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ را تعیین کند؛ پیروزی برای پرسپولیس به معنای بازگشت به رقابت ها است و شکست به معنای حضور در قعر جدول خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز