بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون

۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون

خیلی از افراد ترجیح می دهند برای دیدن فیلم از گوشی هوشمند خود استفاده کند. همچنین امکان دانلود و تماشای ویدیو ها به شیوه های مختلف در گوشی های هوشمند موجب شده است که همواره نیاز به یک پخش کننده حرفه ای در آن ها احساس شود. از این رو در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی چند برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم با زیرنویس در آیفون (iOS) بپردازیم.

معرفی بهترین پخش کننده فیلم آیفون رایگان

Best iPhone Video Player Apps

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۳ تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز و نیز آموزش بریدن قسمتی از فیلم در پلیر پرداخته شده است. در راستای مطالب مرتبط با پخش کننده های ویدیو در این مطلب قصد داریم به معرفی چند تا از بهترین پخش کننده فیلم آیفون بپردازیم.

نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس در آیفون PlayerXtreme Media player

نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس در آیفون

اپلیکیشن PlayerXtreme Media Player یکی از بهترین پخش کننده های آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن تقریبا همه فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند که به این معنی است که لازم نیست نگران پخش نشدن ویدیوهای خود به علت ناسازگاری فرمت آن با این پخش کننده باشید. یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن رابط کاربری ساده آن است که همه کار ها را برای کاربرانش آسان کرده است. PlayerXtreme دارای یک نسخه پرمیوم هم است که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین امکان نمایش زیرنویس به زبان های مختلف در این اپلیکیشن فراهم آمده است.

KMPlayer برنامه باز کردن فیلم آیفون

تبدیل فرمت ویدیو برای آیفون

شاید نام این نرم افزار را پیش از این به عنوان پخش کننده ای بی رقیب در کامپیوترهای شخصی شنیده باشید ولی خوشبختانه نسخه مخصوص آیفون KMPlayer نیز توسعه داده شده است. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که از طریق آن بتوانید به پخش ویدیوهایی با فرمت ۴K بپردازید بدون شک KMPlayer بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

KMPlayer هم از رنج بزرگی از فرمت ها پشتیبانی می کند و شما را در این زمینه تقریبا بی نیاز می سازد. همچنین توانایی پخش مستقیم ویدیو از سرویس های ذخیره ابری و دیگر انواع شبکه ها از ویژگی های این اپلیکیشن به شمار می رود. وجود دکمه هایی جهت کم و زیاد کردن سرعت پخش ویدیو، دکمه هایی جهت کنترل صدا و پشتیبانی از کدک های کمتر استفاده شده نظیر H.265 و VP9 نیز از دیگر خصوصیات و مزایای این اپلیکیشن است. همچنین برای باز کردن فایل MKV در آیفون هم می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

بهترین برنامه نمایش فیلم برای آیفون OPlayer Lite

ویدیو پلیر با زیرنویس آیفون

OPlayer Lite تجربه فیلم دیدن در آیپد یا آیفون را به شکل قابل ملاحظه ای برای شما لذت بخش خواهد کرد. گرچه رابط کاربری ممکن است برای بعضی از کاربران، عجیب به نظر بیاید ولی یکی از خوبی های آن این است که همه امکانات و ویژگی ها در یک صفحه برای شما فراهم آمده است و از این نظر کار شما را راحت می کند. برای مثال جهت دسترسی به تنظیمات، نیازی به توقف ویدیو نخواهید داشت. این اپلیکیشن علاوه بر پشتیبانی از فرمت های گوناگون از سرویس هایی نظیر AirPlay و Mirroring و همچنین HDMI wire هم پشتیبانی می کند.

دانلود قویترین ویدیو پلیر برای آیفون Infuse 5

تبدیل فرمت ویدیو برای آیفون

Infuse 5 به خاطر امکانات و ویژگی هایی که ارائه کرده است در این لیست قرار می گیرد. این اپلیکیشن توانایی پخش انواع فرمت ها را بدون هیچ مشکلی دارد. می توان از Infuse 5 برای استریم ویدیوهای آنلاین هم استفاده کرد. رابط کاربری تمیز و سازمان دهی شده یکی از بارزترین ویژگی های این اپلیکیشن است.  همچنین توانایی همگام سازی آن با iTunes و انتقال فایل ها از طریق FTP نیز از امکانات جذاب این اپلیکیشن است. نسخه پرمیوم Infuse 5 توانایی پخش ویدیوهایی با فرمت ۴K و HD را نیز دارد.

VLC media player بهترین برنامه نمایش فیلم برای ایفون

علت پخش نشدن فیلم در اپل

اگر در لیستی از بهترین پخش کننده فیلم آیفون نامی از VLC برده نشود باید به آن لیست شک کرد. این پلیر معروف پیش از این در کامپیوترهای شخصی هم توانایی خود را اثبات کرده بود. در آیفون هم می توانید با استفاده از آن به پخش انواع ویدیوها با هر فرمتی بپردازید و برای این کار نیازی به دانلود کدک از منابع دیگر نخواهید داشت. طراحی مینیمال VLC media player نیز به محبوبیت آن افزوده است. همچنین توانایی نمایش زیرنویس های پیشرفته با استفاده از قابلیت SSA compatibility از دیگر ویژگی های آن است. یک خصوصیت جالب دیگر آن نیز توانایی قفل کردن اپلیکیشن با استفاده از رمز عبور یا اثر انگشت است.

پیش از این در انزل وب به آموزش ۵ روش ویرایش زیرنویس SRT و .. فیلم و ویدیو اندروید پرداخته شده است.

دانلود ویدیو پلیر برای آیفون ۸Player

بهترین ویدیو پلیر آیفون با پشتیانی از زیرنویس

۸Player را نمی توان تنها یک پخش کننده ویدیو دانست. بلکه این اپلیکیشن بیشتر از همه یک نرم افزار چند رسانه ای برای آیپد، آیفون و البته اپل تی وی است. ۸Player توانایی کار به عنوان پخش کننده DLNA/UPnP و FTP را هم دارد. با این حال محدودیت هایی در این اپلیکیشن در پخش انواع فرمت های قابل پخش در آیفون وجود دارد که از محبوبیت آن نزد کاربران کاسته است. با این حال اگر نیاز به اپلیکیشنی جهت مدیریت انواع ابزارهای کامکست دارید گزینه ای بهتر از ۸Player پیدا نخواهید کرد.

بهترین ویدیو پلیر رایگان برای آیفون nPlayer

بهترین برنامه نمایش فیلم برای ایفون

اپلیکیشن nPlayer Lite یکی از بهترین پخش کننده های ویدیو در آیپد و آیفون است. این اپلیکیشن نیز توانایی پخش انواع فرمت ها بدون نیاز به تبدیل آن ها را داراست. همچنین به شما اجازه استریم ویدیوها از طریق کنترل از راه دور را هم میدهد. امکانات مختلف نظیر کنترل صدا، روشنایی و انتقال بین تنظیمات به راحتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ضمن اینکه ویدیوهای موجود در آیفون به طور خودکار با این اپلیکیشن همگام می شوند. در nPlayer می توانید ویدیوها را از سرویس های ذخیره ابری چون Amazon Cloud Drive Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive و yandex وارد کنید و به پخش آن ها بپردازید. همچنین توانایی پخش ویدیوهای سه بعدی نیز از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است.

CnX player ویدیو پلیر با زیرنویس آیفون

نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس در آیفون

اگر نگران مصرف زیاد باتری در هنگام پخش ویدیو هستید پس می توانید اپلیکیشن CnX Player را انتخاب کنید. این اپلیکیشن سبک وانایی پخش ویدیوهای ۴K و Ultra HD را به راحتی داراست. همه فرمت های ویدیویی شناخته شده در این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند. توانایی پشتیبانی از سرویس هایی نظیر AppleTV, Chromecast و Amazon Fire TV نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. در CnX player از طریق وای فای می توانید به انتقال ویدیوها بین موبایل ها و کامپویترهای شخصی مختلف بپردازید.

دانلود MX player برای اپل

باز کردن فایل mkv در آیفون

MX Video Player یک نرم افزار بسیار خوب برای پخش انواع ویدیوها است که نسخه اندروید آن نیز از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است. پشتیبانی از زیرنویس، رابط کاربری ساده  و در عین حال کارآمد آن می تواند شما را در استفاده از اپلیکیشن کمک کند. MX Video Player یک نرم افزار منبع باز است و به همین دلیل امکانات جالبی برای آن از توسعه دهندگان مختلف ایجاد شده است. نسخه iOS این اپلیکیشن برای پخش در صفحه نمایش های Retina بهبود داده شده است و به همین دلیل رنگ ها و نور صفحه به گونه ای است که تماشای ویدیو در MX Video Player را برای شما لذتبخش می کند.

برنامه باز کردن فیلم آیفون Pot Player

فرمت های قابل پخش در آیفون

Pot Player یکی از بهترین ویدیو پلیر با زیرنویس آیفون است که با استقبال خوبی هم از سوی کاربران در کامپیوتر مواجه شده است. طراحی مینیمال اپلیکیشن در کنار پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری آن را به انتخابی مطمئن برای نصب در گوشی های آیفون تبدیل کرده است. در Pot Player امکانی فراهم آمده است که از طریق آن می توان به دانلود زیرنویس برای هر ویدیو پرداخت. ضمن اینکه تم های مختلفی هم جهت سازگاری با سلایق مختلف کاربران در آن وجود دارد. در کنار همه این ها ویژگی ضبط صفحه نمایش هم از دیگر امکانات جالب این اپلیکیشن می باشد.

Kodi ، اپلیکیشن پخش فیلم iOS

مشکل پخش فیلم در آیفون

Kodi معمولا با نام XBMC هم شناخته می شود. این اپلیکیشن علاوه بر رایگان بودن، منبع باز و سازگار با انواع فرمت های صوتی و تصویری است. اما در مورد این اپلیکیشن مساله ای وجود دارد. Kodi در App Store وجود ندارد و اگر می خواهید از آن استفاده کنید باید گوشی آیفون یا ایپد خود را جیلبریک کنید.

جیلبریک در واقع راهی برای دور زدن محدودیت های اعمال شده توسط اپل است که البته در صورت امکان انجام آن پیشنهاد نمی شود. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن سازگاری آن با انواع پلتفرم های مختلف است که شاید شما را ترغیب به استفاده از آن نماید. ویژگی های دیگری چون سفارشی سازی، پشتیبانی از به اشتراک گذاری ویدیو، استریم ویدیوهای اینترنتی و کنترل از راه دور از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Kodi است.

اگر با نمایش زیرنویس در ویدیو گوشی اندروید مشکل دارید می توانید به مطلب ۶ روش رفع مشکل زیرنویس فارسی kmplayer، mx player، vlc player و.. اندروید و کامپیوتر در انزل وب مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم برای آیفون را به شما معرفی کردیم. آیا سابقه کار با این اپلیکیشن ها را دارید؟ چنانچه در مورد آن ها نظر، پیشنهاد و یا تجربه ای دارید می توانید آن را از طریق دیدگاه های این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات

  • Zahra dv says:

    من میخوام بدون کدوم یکی از این برنامه ها تو حل ناهماهنگ بودن زیرنویس اوکیه
    مثلا max player در اندروید تمام مشکلات زیرنویس قابل حله

  • محسن says:

    تمامشون رو تست کردم و تک تکشون توی حل مشکل زیرنویس فیلم هایی که زیرنویس هماهنگی ندارن لنگ میمونن
    gom player برای من یکی عالی بوده و من واقعا ازش راضیم