برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

نازل چپقی کولینگ تاور

نازل چپقی برج خنک کاری یکی از اولین و بهترین انواع نازل در این دستگاه میباشد. به جز برج خنک کاری از نازل جپقی در هواسازها و ایرواشر یا حتی کندانسورهای تبخیری استفاده میشود. این نوع نازل دارای انواع گوناگونی هست . تنوع محصولی در انواع نازل چپقی به 5 نمونه قوی و 2 نمونه ضعیف میرسد. اگر بخواهیم کیفیت پاشش نازل را با دیگر افشانک های موجود برای این کار مقایسه نمود . این افشانگ دارای تحمل فشار بالاتری به مراتب از دیگر نمونه ها است. 

تحمل فشار از اولین مشکلات طراحی و ساخت قطعات برج خنک کننده و نازل چپقی است. کیفیت ساخته این قطعه در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا به گونه‌ای بوده و است که تا فشار 8  بار را تحمل مینماید. دبی درگردش این مدل از نازلهای برج از 1.5 متر مکعب در ساعت شروع و تا 10 متر مکعب در ساعت پایان میابد. این نوع نازلها در انواع برج خنک کننده مکعبی و دوسلولی مورد استفاده و قابل نصب میباشد

نازل چپقی کولینگ تاور یکی از پر کاربرد ترین نوع نازل در کولینگ تاور محسوب می شود. شکل این نازل به صورت رزوه بیرون بوده است که در قسمت پایین آن رزوه قرار دارد.  طول نازل چپقی کولینگ تاور 86 میلی متر می باشد و دهانه خروجی آب آن معادل 6 میلیمتر می باشد. قطر داخلی ورودی آب 12 میلیمتر می باشد. 

 این نازل به صورت چپقی و رزوه ای تولید میشود و برای نصب هر کدام نیازمند لوله و اتصالات مخصوص خودش هستیم . اگر به دنبال نازلی با پاشش پودری یا مهپاش هستید باز هم این نازل را به شما پیشنهاد می کنیم .

جهت دریافت اطلاعات خرید و مشاوره رایگان و محاسبات فنی به سایت تجهیز صنعت تتا مراجعه نمایید.02126145899