معرفی گارد استیل خودرو

هنوز نظرسنجی نشده است

اجازه دهید بدون مقدمه و گزافه گویی یک راست برویم سر اصل مطلب؛ چنانچه علاقه مند به آشنایی و معرفی گارد استیل خودرو می باشید با ما در ادامه این مطلب از مجموعه استیل کاران استیل نصر همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم و حائز اهمیت در این خصوص آشنا نماییم. همانطور که در مطالب گذشته نیز به ان اشاره کردیم، گاردهای ساخته شده از آلیاژ استیل ضمن افزایش جذابیت های بصری خودروی شاسی بلند شما باعث تقویت ضریب ایمنی اتومبیل شما در تصادفات جاده ای و غیر نیز خواهد شد.

معرفی گارد استیل خودرو

پیش از پرداختن به معرفی معرفی گارد استیل خودرو بد نیست کمی با تاریخچه استفاده و زمینه های کاربردی این قبیل از تجهیزات جانبی مخصوص وسایل نقلیه چهار چرخ آشنایی پیدا نمایید. گارد خودرو از دسته لوازم و تجهیزاتی است که عمر خیلی طولانی ندارد اما در همین عمر معرفی کوتاه خود به دنیای خودروها توانسته خیلی خوب خود را در میان دارندگان وسایل نقلیه موتوری محبوب کند و حسابی بازاری داغ و پر رونق را برای خود ایجاد نماید تا جایی که امروزه اکثر کمپانی های خودروساز مشهور جهان بر روی محصولات SUV خود از گاردهایی ویژه ای و مستحکم استفاده می کنند.

این در حالی است که در گذشته تنها از این گاردهای حفاظتی برای اتومبیل های مسابقاتی و سپس ماشین های مخصوص آفرود استفاده می شده است و امروزه از آن بطور گسترده بر روی انواع مختلفی از ماشین های شاسی بلند در مدل ها و طرح های گوناگون استفاده می شود.

از گارد استیل خودرو می توان در قسمت جلو و یا عقب ماشینتان استفاده نمایید تا ضمن زیبایی هرچه بیشتر این بخش ها، استحکام بیشتری را نیز به بدنه خودروی خود از این دو قسمت اعطا نمایید و از سپر و دیگر قطعات جلوبندی و پشت ماشین خود در تصادفت خود بیشتر محافظت بعمل آورید.

معرفی گارد استیل ماشین

ویژگی های فوق العاده آنان

اگر فکر می کنید که استفاده از گاردهای استیل تنها به منظره زیبایی و افزایش جذابیت های ظاهری وسیله نقلیه شما خواهد بود، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ زیرا از همان ابتدا این مدل از محصولات جانبی بیشتر به عنوان محافظ برای سالم نگه داشتن قسمت های مختلف خودرو استفاده می شده است و بعدها تولید کنندگان با امیخته کردن تکنولوژی و ماده صنعتی ذاتا زیبایی همچون استیل توانسته اند گاردهایی را طراحی و تولید نمایند که از نظر ظاهری فوق العاده جذاب هستند و کاری کنند که بیشتر شاسی سواران بیشتر به جهت زیبایی خودروی خود به سراغ خرید این قبیل از محصولات بروند. (البته ناگفته نماند در بین شرکت های تولید کننده خودرو و یا مونتاژ کنندگان ایران نیز هستند برندهایی که در حال حاضر اقدام به نصب اینگونه از قطعات بصورت فابریک بر روی محصولات خود می کنند.)

  • قابلیت نصب و اضافه کردن پروژکتورهای جانبی
  • محافظت بیشتر از پسر جلو و عقب خودرو
  • حفظ و نگهداری هرچه بیشتر از چراغ های جلو و عقب خودرو
  • در امان نگه داشتن جلوبندی و رادیاتور ماشین در تصادفات شدید
  • و …

کلام آخر

شاید بد نباشد حالا که در این مطلب بطور مختصر اما مفیدی در خصوص معرفی گارد استیل خودرو برایتان صحبت کردیم این را نیز بگوییم که قیمت این مدل از محصولات بر حسب مدل و برند خودروی شاسی بلند شما عزیزان مشخص می شود و در حال حاضر خیلی استفاده از این نوع تجهیزات محافظتی برای کسانی که از خودروهای شاسی کوتاه برخوردار هستند، مناسب نمی باشد!

با این حال یادتان باشد خرید و استفاده از گاردهای خودرو در هر جنس و با هر نوع متریالی که ساخته شده باشد در این بازار گرانی قطعات و هزینه های بسیار سرسام آوری که بعضا به سبب بروز تصادفات کوچک و بزرگ برای شما اس یو وی سواران بوجود خواهد آمد از همه نظر برایتان سودمند است!