arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
کالیبراتور صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل LUTRON SC-941 Sound Level Meter Calibrator/Dosi Meter Noise Tester LUTRON SC-941
کالیبراتور صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل LUTRON SC-941

کالیبراتور صوت و صدا رنج ۹۴ دسیبل dB لترون مدل LUTRON SC-۹۴۱ Sound Level Meter Calibrator/Dosi Meter Noise Tester LUTRON SC-941

SC-941 دستگاهی برای کالیبره کردن اصوات و محصولی متفاوت از لترون است. دستگاه SC-941 دستگاهی استاندارد برای کالیبره کردن اصوات تا 94 دسی بل در فرکانس 1000 ± 2% هرتز با دقت بالا طراحی شده است. میزان اندازه گیری شدت فشار صوتی بوسیله این دستگاه 94dB±0.75dB است. ضریب تخریب سیگنال های صوتی آن هم در حدود% 2 ± است.شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل LUTRON SC-941:
یکی از وسایلی که جهت کالیبره کردن دستگاه های ارتعاشات صوتی با کاربردهای فراوان در مکانهای متفاوت استفاده می شوند ، دستگاه SC-941 است. این دستگاه توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شده است. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبر مختلف ،مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و IEC 60942 CLASS 2  ( مجوز بین المللی کمیته بررسی تولید اصوات الکترو استاتیک  در انجام کالیبراسیون با دقت و صحت عمل بالا) گردیدند.


مشخصات فیزیکی دستگاه کالیبراتور صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل  LUTRON SC-941:
وزن دستگاه مذکوربا احتساب وزن باتری آن 350 گرم و ابعاد دستگاه با قطر 50 x145 میلی متر است. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن باندازه 52x32 میلی متر با امکان نمایش مقادیر اندازه گیری  تا  5رقم  شده است.مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با دو باتری 9 ولتی DC با مشخصات   006P MN 1604 (PP3) یا مشابه آن از جنس آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم در حدود 7 میلی آمپر است. در دستگاه فوق مکانیزم نمایش تست باتری توسط نشانگرویژه آن نیز تعبیه شده است.درطراحی این دستگاه از میکروفن های الکتریکی پر قدرت با دامنه وسیع فرکانس در اندازه گیری و باز تولید اصوات بکار رفته و به منظورافزایش دقت بیشتر در اندازه گیری ها و ایجاد تعادل و توازن است.اندازه میکروفن آن در حدود 25 میلی متر  یا کمتراست. شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه دردمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت) است.

روش استفاده از دستگاه کالیبراتور صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل  LUTRON SC-941:
اگر در این دستگاه کالیبراتور از میکروفن 12 میلی متری استفاده می کنید، ابتدا باید آداپتور مناسب آن را نصب کنید. اگر میکروفن را تعویض می کنید باید آداپتور قبلی را بیرون آورده و آداپتور جدید را نصب کنید.نصب میکروفن باید کاملا به دقت صورت گیرد . سپس دستگاه را برای دامنه مناسب 94 دسی بل آماده کنید.اینک وضعیت تست باتری را از وضعیت خاموش به وضعیت روشن تغییر دهید." در این هنگام صوتی با خروجی فرکانس 1000 تولید می شود.در آخر ، پیچ تنظیم VR کالیبراتور را طوری بچرخانید تا مقدار دقیق  94.0 دسی بل نمایش داده شود.

پک استاندارد و جانبی دستگاه صوت و صدا رنج 94 دسیبل dB لترون مدل LUTRON SC-941:
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ویک  محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS  برای محافظت از دستگاه و یک کیف حمل ونقل با مشخصات CA-03 ، یک عدد آداپتور میکروفن تقریبا 12 میلی متری و یک پیچ گوشتی برای تنظیمات لازمه می باشد.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت