58% تخفیف!

پکیج جامع آموزش ویدیوئی تری‌دی‌اس مکس از صفر تا صد، آموزش ۳ds max

قیمت اصلی تومان120,000 بود.قیمت فعلی تومان50,000 است.

توضیحات

آموزش ۳ds max

بیش از ۱۰۰ ساعت فیلم آموزشی
این مجموعه آموزشی کل بخش ها و تمام محیط و اینترفیس ۳ds max به صورت جز به جز و پارامتر به پارامتر به شکلی کاملا حرفه ای و گویا و بی نظیر برای اولین بار در ایران به زبان شیرین پارسی ارائه نموده که در حقیقت با یادگیری و به خاطر سپاری مطالب عنوان شده در این ویدئو های آموزشی شما نیز به دسته معدود افرادی که کل نرم افزار ۳ds max را در جهان فرا گرفته اند خواهید پیوست و از این فرصت آموزشی بی نظیر و همچنین از این نرم افزار قدرتمند جهت خلق طرح ها ، ایده ها و افکار و ابتکارات خود جهت موفقیت بیش از پیش در زمینه های کاری مختلف می توانید بهرمند شوید .
آموزش 3ds max

آموزش ۳ds max

آتودسک تری‌دی‌اس مکس (به انگلیسی: Autodesk 3ds Max) که سابقاً استودیوی سه‌بعدی مکس (به انگلیسی: ۳D Studio Max) نامیده می‌شد، یک برنامهٔ گرافیک سه‌بعدی رایانه حرفه‌ای است که برای ساخت پویانمایی‌ها، مدل‌ها، بازی‌ها و تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌گردد. این نرم‌افزار توسط شرکت رسانه و سرگرمی آتودسک ساخته و منتشر شده‌است.[۱] برنامه قابلیت‌های مدل‌سازی و ساختار قابل انعطاف افزایه داشته و می‌تواند بر روی سکوهای رایانش مایکروسافت ویندوز اجرا شود. تری‌دی‌اس مکس مرتب توسط توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تبلیغات تلویزیونی و استودیوهای مجسم‌سازی معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این برنامه همچنین در جلوه‌های ویژه سینمایی و مجسم‌سازی اولیه فیلم‌ها استفاده می‌شود.

به علاوهٔ ابزارهای مدل‌سازی و پویانمایی، آخرین نسخه از تری‌دی‌اس مکس، امکانات سایه‌زن (مانند انسداد محیط و پراکندگی زیرسطحی)، شبیه‌سازی پویا، ریدیوسیتی، سیستم ذرات، خلق و رندر نگاشت عادی، نورپردازی سراسری، یک واسط کاربر قابل تنظیم و زبان اسکریپت‌نویسی مخصوص به خودش را شامل می‌شود.[۲] این نرم‌افزار قابلیت مدلسازی به شیوهٔ نربز (NURBS) را دارا می‌باشد

به عنوان نمونه مهندسین معمار یا گرافیست ها یا طراحان صنعتی و یا انیماتورها و …. که این مجموعه را تهیه می نمایند مسلما نیاز به دیدن تمام این ۶۰۰ فیلم آموزشی ندارد طبیعتا تمام بخش ها و قسمت های مختلف محیط ۳ds max برای آنها مفید فایده واقع نمی شود پس این فایل PDF و یا word شماره فیلم هایی که یک مهندس معمار یا گرافیست یا طراح صنعتی و یا انیماتور و یا …. به آن نیاز دارد را برای آنان مشخص می نماید و باعث می شود روند آموزشی و یادگیری این عزیزان سرعت گرفته و از صرف زمان زیاد برای بخش هایی که دارای اهمیت و اولویت کمتری برای زمینه مورد نظر آنها می باشد پرهیز نمایند و قسمت هایی را از ۳ds max فرا گیرند که صد در صد مورد نیازشان می باشد و همچنین از این طریق با شتاب بیشتر به محیط و ابزار های کاربردی ۳ds max تسلط پیدا خواهند کرد که در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزشی کارگاهی (ورکشاپ) مرکز ملی ۳d ایران راه برای ایشان هموارتر خواهد بود .