رازهای طلایی افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

این روزها افرادی که یک یا چند پیج اینستاگرامی را مدیریت می‌کنند بیشتر سعی خود را دارند که تعداد فالوور خود را بالا ببرند.

رازهای طلایی افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

این روزها افرادی که یک یا چند پیج اینستاگرامی را مدیریت می‌کنند بیشتر سعی خود را دارند که تعداد فالوور خود را بالا ببرند تا بتوانند از این طریق پست‌هایی با تعداد لایک بالا داشته باشند. این روند تا حدی مهم بوده است که در سال 2020 میلادی بیشتر پیج ها برای بالا بردن تعداد فالوور و لایک خود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام کرده‌اند. دلیل اهمیت این موضوع تأثیر مستقیمی است که این روند بر روی نرخ تعامل کاربران در هر صفحه‌ای دارد. پس اگر قصد دارید برگ برنده‌ای را در صفحه‌اینستاگرامی خود رو کنید قبل از هر کاری باید سعی کنید پیجی مطمئن را برای افزایش فالوور اینستاگرام خود انتخاب نمایید. همراه ما باشید تا بیشتر با این اقدامات محبوب در اینستاگرام آشنا شوید.

بهترین راه برای خرید فالوور و لایک
با استفاده از خرید لایک می‌توان خونی تازه در رگ‌های پیج خود به راه بیندازید زیرا هر پستی که بیشترین لایک را داشته باشد نشان می‌دهد که چه میزان محبوب است. اما باید دقت داشته باشید که برای این اقدامات اصلی و اساسی بهترین را انتخاب نمایید تا بتوانید در کنار مدیریت حرفه‌ای یک پیج، هزینه‌های خود را به حداقل برسانید. گاهی افراد بیشترین تمرکز و وقت را بر روی یک پست می‌گذارند اما با بازخورد خوبی مواجه نمی‌شوند و اگر این روند به‌مرورزمان تکرار شود احتمال دلسرد شدن از فضای اینستاگرامی بسیار زیاد است به همین دلیل بیشتر پیشنهاد می‌شود که برای اینکه افراد روحیه خود را در محیط اینستاگرامی حفظ کنند همواره سریع‌ترین و بهترین راه را انتخاب نمایند.

بیشتر افراد صاحب‌نظر در این حوزه معتقدند که خرید لایک اینستاگرام می‌تواند به افراد این امکان را بدهد که بهتر دیده شوند و دلیل آن این است که اینستاگرام پست‌هایی را که بیشتر موردتوجه قرار گرفته است و لایک بیشتری خورده است را در قسمت اکسپلورر نشان می‌دهد و همین امر باعث می‌شود که توسط افراد فالوورهای واقعی بیشتری مشاهده شوید. جالب است بدانید الگوریتم و یا قاعده و قانون خاصی وجود ندارد که زمان دقیق قرارگیری در یک صفحه اکسپلورر اینستاگرام مشخص باشد اما بارها مشاهده ‌شده‌است که با خرید لایک برای یک پست احتمال قرارگرفتن در اکسپلورر زیاد می‌شود.

توجه داشته باشید خرید لایک ارزان زمانی می‌تواند با موفقیت همراه شود که شما برای پست‌های قبلی و بعدی خود نیز تصمیمات خوبی داشته باشید. زیرا زمانی که با خرید لایک توجه مخاطبین و اینستاگرام را به خود جلب می‌کنید باید بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. ازاین‌رو جلب اطمینان مخاطب بعد از خرید لایک ارزان بسیار مهم است.

مزیت قرار گرفتن در اکسپلورر
زمانی که با استفاده از خرید لایک و فالوور به اینستاگرام ثابت می‌کنید پست و پیج شما محبوب و پرطرفدار است می‌توانید در صفحه اکسپلورر قرار بگیرید. حال میزان اهمیت قرار گرفتن در این صفحه به این دلیل است که معمولاً بیشتر افراد هرزمانی که به اینستاگرام سر می‌زنند حتما از صفحه اکسپلورر دیدن می‌کنند. حال افرادی که در این صفحه قرار می‌گیرند می‌توانند با توجه به مدت‌زمانی که در این صفحه قرار می‌گیرند انتظار جذب فالوور داشته باشند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که با خرید یک یا دو بار نباید این انتظار را داشته باشید و باید به چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت به آن بنگرید.

حفظ فالوور های قدیمی
فالوورها در اینستاگرام بسیار باارزش هستند به همین دلیل باید سعی کنید به‌عنوان یک مدیر پیج حرفه‌ای همواره فعال باشید و سعی کنید فالوور های قدیمی و جدید خود را حفظ نمایید. اگر با پست‌های جذاب و اقدامات حرفه‌ای بتوانید علاوه بر درگیر کردن مخاطبین خود فالوور جدیدی را جذب نمایید می‌توانید در آینده‌ای بسیار نزدیک موفقیتی چشمگیر را برای خود متصور شوید. درگیر کردن مخاطب شاید در روزهای ابتدایی برایتان سخت باشد اما بعد از چند روز آن‌ها تشویق می‌شوند که به‌صورت ناخودآگاه با شما تعامل داشته باشند.

یکی از موارد مهم و تأثیرگذار که به شما در حفظ فالوور های قدیمی بسیار کمک می‌کند این است که فالوورهای شما، پیج تان را در اکسپلورر مشاهده کنند و اعتمادشان به صفحه شما دو برابر شود. بهتر است بدانید یکی از اصول اولیه و اساسی در اينستاگرام جلب و حفظ اعتماد مخاطب است. به‌عنوان‌مثال اگر مخاطبین قبلی پیج شما پستی از شما را در اکسپلورر مشاهده کنند مشتاقانه از پست شما دیدن می‌کنند و برخورد خوبی را با کامنت و لایک نشان می‌دهند. حتی در این موارد بسیاری مشاهده ‌شده است که این نوع از فالوورها تشویق می‌شوند که پست‌های دیگر شما را نیز مشاهده نمایند.

نتیجه‌گیری
خرید فالوور و خرید لایک در اینستاگرام یکی از اقدامات مهم و اساسی است که هر فردی که می‌خواهد صفحه‌ای حرفه‌ای داشته باشد می‌تواند از آن استفاده کند. با استفاده از بالا بردن تعداد فالوور و لایک می‌توانید خیلی سریع در صفحه اکسپلورر اینستاگرام قرار بگیرید و از مزیت‌های آن استفاده نمایید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها