حفاظ بانکی در اندیشه

5/5 - (1 امتیاز)

حفاظ های بانکی همانطور که از نام جدی آنان مشخص است از جمله سخت ترین و مقاوم ترین مدل از حفاظ های موجود در کشور عزیزمان ایران هستند که استیل نصر با توجه به تجربه کاری و همچنین دانش تخصصی خود مدت زمان زیادی است در زمینه طراحی و تولید این قبیل از حفاظ ها فعالیت خود را آغاز کرده است. با تمام این ها چنانچه ساکن محدوده اندیشه شهر کرج هستید با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص حفاظ بانکی در اندیشه آشنا نماییم.

حفاظ بانکی در اندیشه

اجازه دهید در همین آغاز کار شما را با مشخصه های یک حفاظ بانکی خوب و باکیفیت آشنا نماییم که عبارتند از:

  • گرید استیل به کار رفته در ساخت
  • تعداد و قطر لوله ها و پروفیل ها (40×40 یا 60×40 با قطر 25 میلی متر)
  • ستون های نگهدارنده حفاظ
  • رنگ آن ها
  • استفاده از میلگرد آهنی آج دار

می باشد.

برخلاف باور عامه مردم که گمان می کنند از این مدل حفاظ ها تنها برای بانک ها می توان استفاده کرد، باید بگوییم که این تصور نادرستی از حفاظ های بانکی در کشورمان است؛ زیرا تنها نام این مدل از محصولات استیل به سبب استحکام و همچنین زمینه مصرفی بیشتر خود در حوزه بانکداری ایران به این اسم خوانده می شود و می توان از آن برای دیگر اماکن مسکونی، تجاری و همچنین اداری نیز استفاده نمود.

حفاظ بانکی اندیشه

قیمت این نوع از حفاظ ها

در بخش قیمت حفاظ بانکی در اندیشه باید بدانید که هزینه پرداختی شما برای تهیه نمودن یک کدام از این نوع حفاظ ها به نسبت حفاظ های معمولی درب و پنجره های ساختمانی و یا حتی دیگر فروشگاه ها و مغازه های جورواجور بیشتر خواهد بود؛ زیرا جنس به کار رفته در ساخت این مدل محصولات ضد بُرش، ضد ضربه، ضد زنگ و از همه مهمتر ضد سرقت می باشد.

بطور کلی ویژگی های یک حفاظ بانکی خوب را می توان در:

  • دوام و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • مقاوم در مقابل زنگ زدگی
  • قابلیت استریل و تمیزی آسان
  • انتخاب رنگ گوناگون برای حفاظ

خلاصه نمود.

مخاطبان و علاقه مندان به خرید حفاظ بانکی در اندیشه این نکته را بدانند که امروزه هر استیل کاری نمی تواند موفق به ساحت یک حفاظ بانکی برایتان شود!

طراحی و تولید و حتی نصب این مدل از حفاظ ها نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد.

پس حتما برای خرید خود یک مجموعه معتبر و شناخته شده را انتخاب نمایید.

استیل نصر با کارد مجرب و آب دیده خود آماده خدمت به شما خریداران حفاظ های استیل می باشد.

کلام آخر

حال که با حفاظ بانکی در اندیشه و ویژگی های آن آشنا شدید، بد نیست این را هم بدانید که استیل نصر این نوع از محصولات خود را بصورت گارانتی شده در بازه زمانی ده ساله به شما خریداران گرامی عرضه خواهد کرد.

البته به این مهم توجه داشته باشید که کمتر شرکت و مجموعه ای حاضر است حفاظ بانکی خود را با این تعداد سال گارانتی نماید! اما خوب از آنجایی که استیل نصر می داند از چه کیفیت و متریالی برایتان استفاده کرده است، پس مطمئنا پای ضمانت محصولات تولیدی خود باقی می ماند.

ناگفته نماند که ضمانت کردن محصولات تولیدی استیل نصر همگی تحت شرایط خاصی صورت می پذیرد که در صورت عدم توجه شما به این شرایط و خراب شدن محصول از هر جهتی، گارانتی آن فاقد اعتبار می شود؛ پس بهتر است با چشمانی باز به سراغ خرید بهترین ها و شیک ترین های صنعت استیل بروید.