فروش پله استیل در کرج

هنوز نظرسنجی نشده است

یکی از قدیمی ترین راه های ارتباطی میان طبقات مختلف ساختمانی پله ها هستند که بی شک امروزه از بیشترین طرح و مدل ساختاری در بازارهای داخلی و خارجی کشورمان برخوردارند یکی از مهمترین و محبوب ترین آنان پله های ساخته شده از جنس استیل می باشند. امروزه استفاده از پله های استیل در هر سازه مسکونی و غیر مسکونی تبدیل به یک اصل اساسی شده است؛ زیرا این جنس از پله ها ضمن بهره مندی از کیفیت و ساختار مستحکم خود از جذابیت های ظاهری فراوانی برخوردار هستند و به همین خاطر هم است که ما در این مطلب از استیل نصر می خواهیم شما را با فروش پله استیل در کرج بیش از قبل آشنا نماییم.

فروش پله استیل در کرج

پیش از هر چیزی باید بدانید که در حال حاضر استفاده از پله های استیل در ابعاد و طرح های مختلف در بخش های داخلی و خارج از ساختمان های موجود در کرج بسیار ترویج پیدا کرده است و به همین خاطر نیز فروش این قبیل از محصولات استیل در کرج کمی با چالش جدی مواجه شده است. ما در استیل نصر کرج قادر به تولید انواع و اقسام پله های استیل نظیر:

  • پله استیل مارپیچ
  • پله استیل رفت و برگشتی
  • پله استیل گرد
  • پله استیل سفارشی
  • پله استیل پیش ساخته (آماده)
  • پله استیل دوبلکس

هستیم.

ناگفته نماند هر یک از پله های نامبرده شده خود دارای تعدادی مدل های زیرمجموعه ای نیز هستند که بطور مثال، پله های دوبلکس دارای تنوع جذابی همچون: پله دوبلکس گرد، پله دوبلکس مدرن، پله دوبلکس چوبی و پله دوبلکس شیشه ای می باشد.

فروش پله استیل کرج

مراحل ساخت پله استیل

پله استیل از آن دسته سازه های انعطاف پذیری است که به راحتی می توان شکل و ظاهر آن را متناسب با فضا و دکوراسیون موجود در هر محیط مسقف و روبازی تغییر داد. یکسری از این پله ها بصورت کارخانه ای طراحی و تولید می شوند و یکسری دیگر بسته به نوع خود بصورت کاملا سفارشی هستند.

علاقه مندان و خریداران پله های استیل باید بدانند که در هر دو حالت یقینا مدل هایی ایجاد شده است که درست مطابق سلیقه و نظر شما عزیزان باشد. یادتان باشد که جهت نصب این جنس از پله ها هم می توان از اتصال مفصلی (پیچ و مهره ای) استفاده کرد و هم از دستگاه جوش برای متصل کردن قطعات بصورت کاملا ایمن و محکم شده بهره گرفت.

قیمت پله استیل

همانطور که اغلب شما خوبان از آن مطلع هستید اصولا محصولات استیل به دلیل وجود نوسانات ارزی در داخل کشورمان از یک رنج قیمتی ثابت برخوردار نیستند و اگر بگوییم قیمت خرید و فروش آن ها بصورت لحظه ای تغییر پیدا می کند، پُر بی راه نگفته ایم! با این حال توجه داشته باشید که نوع آلیاژ استیل، مدل پله و هم چنین اندازه قسمت کف پله از جمله دلایل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت فروش نهایی این نوع از محصولات استیل در بازار کشورمان می باشد.

دوستان و مخاطبان گرامی حتما به این نکته توجه داشته باشند که پله استیل مورد نظر شما بایستی در هر نوع و مدلی که باشد، مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید شده باشند که این یعنی:

  • طول پله استیل بایستی چیزی بین 60 تا 80 سانتی متر
  • عرض پله استیل بایستی چیزی بین 30 تا 45 سانتی متر
  • حدفاصل کف یک پله تا پله بعدی چیزی بین 17 تا 15 سانتی متر

باشد. توصیه می کنیم برای اطمینان خاطر خود از کیفیت و مقرون به صرفه در آمدن خرجی که برای انتخاب و خرید یک پله استیل خواهید کرد، حتما فرآیند خرید خود را از فروشگاه های معتبری همچون استیل نصر انجام دهید. مجموعه استیل نصر با برخورداری از یک کادر جوان، خوش ذوق و کاملا بروز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص طراحی و تولید انواع و اقسام محصولات استیل می باشد.