arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820 Vibration Meter Alongwith Calibration Certificate LUTRON PVB-820
دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820

دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-۸۲۰ Vibration Meter Alongwith Calibration Certificate LUTRON PVB-820

PVB-820 محصول بدیعی از لترون ودارای قابلیتهای اندازه گیری متعددی است. ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820 قابلیت اندازه گیری ارتعاشات سیستم ها ، ماشینها و قطعات مختلف را دارد. دستگاه فوق با ویژگی های خاص طراحی شده امکان اندازه گیری میزان دامنه شدت جابه جایی و ارتعاش در جسم مورد نظر را دارا می باشد.از امتیازات دستگاه فوق اندازه گیری شتاب ، سرعت ارتعاش و مقدار RMS است. دامنه اندازه گیری ارتعاشات بوسیله این دستگاه در فرکانس های 10 هرتز تا 1 کیلو هرتز و دارای حساسیت نسبی در اندازه گیری ارتعاشات است. در ساخت این ارتعاش سنج از مدارپردازشگر پر قدرت و هوشمند LSI استفاده شده است تا حداکثر سرعت ودقت ممکن برای کاربران ایجاد شده باشد. این دستگاه حساسیت قابل قبولی برای اندازه گیری ارتعاشات بویژه پایین بدون نیاز به تنظیم خاصی داشته است. شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820  :
یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری ارتعاشات ایجاد شده در اجسام و سیستم های مختلف و آنالیز داده های محاسباتی آنها  بکار می رود، ارتعاش سنج دیجیتال است. تولید کنندگان در بخش صنعت و ارائه دهند گان خدمات مداوما در تلاش هستند تا سیستم ها،محصولات و فرایندهای تولیدات خود را بهینه سازند تا حداکثر عملکرد ، استحکام و  ایمنی را با حداقل هزینه بدست آورند . یکی از موارد مهم در صنایع مختلف کنترل لرزش و ارتعاش ابزارها و ماشین های دوار از قبیل توربین ژنراتور، پمپ، موتور، فن و ... می باشد که در صورت گذر از حد معینی می تواند منجر به بروز حوادث و یا تخریب و انهدام آنها  شوند، به همین دلیل اندازه گیری ارتعاش قطعات و ماشین ها در صنایع مختلف و در تعمیر و نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات متحرک از اهمیت ویژه ی برخوردارند. لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات با دقت و سرعت بالاو مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبربین المللی مانند ISO 9001،CE   ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و ISO 2954 ( مجوز معتبر در اندازه گیری های ارتعاشات و نتایج یکسان) گردیدند.
از آنجاییکه میزان ارتعاشات نمایانگر وضعیت ماشین آلات و دستگاه ها و اهمیت کارکرد صحیح آنها میباشد،این دستگاه شتاب  ارتعاشات را با دقت بالا در مقیاس های متنوع متر و فوت بر مجذور ثانیه و گرانش و سرعت آنها را در مقیاس های میلی متر برثانیه،سانتی متر و اینچ بر ثانیه محاسبه می نماید. دستگاه فوق دارای استانداردIP65 است که علاوه بر محافظت دستگاه در برابر رطوبت ، از وجود گردوغبار بر روی صفحه نمایش جلوگیری کرده تا نمایش اطلاعات ورودی بر آن کاملا شفاف و واضح باشند.


مشخصات فیزیکی دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820  :
وزن دستگاه مذکور بدون احتساب حسگر آن 240 گرم و ابعاد دستگاه  175x40x32 میلی متر و ابعاد قطر سر حسگر آن 9x30 میلی متراست. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن باندازه  20x28 میلی متر است.مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با چهار باتری 1.5 ولتی DC با مشخصات  AAA UM4آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم در حدود 12 میلی آمپر  است. در دستگاه فوق مکانیزم نمایش کاهش انرژی باتری توسط نشانگر باتری تعبیه شده است.واکنش کوتاه، سرعت و دقت اندازه گیری از مشخصات بارز دستگاه است. شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت )است.


مشخصات عملکرد الکتریکی دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتال LUTRON PVB-820 در دمای بین (23+5°C) ±  دراندازه گیری شتاب RMS :
این دستگاه امکان اندازه گیری ارتعاشات را در دامنه 0.5 تا 199.9 متر بر مجذور ثانیه با رزولوشن 0.1 متر بر مجذور ثانیه با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین (5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 متر بر مجذور ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد.
این دستگاه امکان اندازه گیری ارتعاشات را در دامنه 0.05 تا 20.39 گرانش با رزولوشن 0.1 گرانش با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین (5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 متر بر مجذور ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد (1g=9.8 m/s²).
این دستگاه امکان اندازه گیری ارتعاشات را در دامنه 2 تا 656 فوت بر مجذور ثانیه با رزولوشن 1 فوت بر مجذورثانیه و با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین ( 5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 متر بر مجذور ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد.


مشخصات عملکرد الکتریکی دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820  در دمای بین (23+5°C) ±  دراندازه گیری سرعت RMS:
جهت اندازه گیری ارتعاشات به وسیله این دستگاه در دامنه 0.5 تا 199.9 میلی متر بر ثانیه با رزولوشن 0.1 میلی متربر ثانیه و با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین ( 5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 میلی متر بر ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد.
جهت اندازه گیری ارتعاشات به وسیله این دستگاه در دامنه 0.05 تا 19.99 سانتی متر بر ثانیه با رزولوشن 0.01 سانتی متربر ثانیه و با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین ( 5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 میلی متر بر ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد.
جهت اندازه گیری ارتعاشات به وسیله این دستگاه در دامنه 0.02 تا 7.87 اینچ بر ثانیه با رزولوشن 0.01 اینچ بر  ثانیه و با فرکانس 80 تا 160 هرتز و با دقت اندازه گیری بین ( 5%+ 2d) ± مقادیر نمایش داده شده و با کالیبراسیون 50 میلی متر بر ثانیه در فرکانس 160 هرتزدارا می باشد.


پک استاندارد و جانبی  دستگاه ویبرومتر و لرزش سنج قلمی دیجیتالLUTRON PVB-820   :
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ، یک عدد  دستگاه با سر حسگر، یک سری کامل از پین های آزمایشی  به همراه یک  پایه مغناطیسی ، کیف حمل ونقل و محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS و با مشخصه CA-52Aبرای محافظت از دستگاه ارائه خواهد شد. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل اقلام فوق می باشند:  یک عدد کیف حمل و نقل از جنس نرم برای محافظت از اجزائ دستگاه می باشد.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت