Admin
Admin | ایجاد شده در چهارشنبه, ۲۷ آبان ۹۴

نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG) از ۰۲ الی ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد. نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG) دروازه ورود به صنعت شبکه های هوشمند بوده و جایگاهی منحصر به فرد برای کشف فرصت های تجاری جدید به حساب می آید. کنگره شبکه های هوشمند مکانی ایده آل برای ارائه طیف گسترده ای از محصولات جدید است.کنگره هوشمند ذینفعان داخلی و خارجی بسیاری از شبکه های هوشمند در استانبول را گرد هم میاورد. در حال حاضر ترکیه همانند سایر کشور های جهان در مرحله گذار به استفاده از نرم افزار شبکه هوشمند می باشد . در نتیجه این کنگره در مرحله گذار ترکیه در شکلی حرفه ای به منظور رویارویی شرکت کنندگان با سهامداران،پیدا کردن پاسخ برای پرسش ها، آموزش آخرین نوآوری ها در مورد شبکه های هوشمند، نشان دادن برنامه های کاربردی نمونه، تعریف سرمایه گذاری و ارائه استراتژی ها برگزار خواهد شد . نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...



اخبار نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG)

زمان باقیمانده تا پایان نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG)



تاریخ های جدید برگزاری به زودی اعلام می شود


در صورت بروز رسانی به من اطلاع بده!

خدمات قابل ارائه در نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG)

کنگره بین المللی شبکه هوشمند (ISCG) چیست؟

  • هدف اصلی شبکه های هوشمند  انجام تجزیه و تحلیل وضعیت برای جلوگیری از قطع برق از طریق سیستم های اندازه گیری به صورت خودکار میبا.شد هدف اصلی کنگره شبکه های هوشمند ٢٠٢١ انجام تجزیه و تحلیل وضعیت برای جلوگیری از قطع برق از طریق سیستم های اندازه گیری به صورت خودکار میباشد.فراهم آوردن قابلیت اطمینان با کنترل بر روی بار ها و شکست ها انجام میگیرد.که شامل منابع انرژی تجدید پذیر برای سیستم و کنترل غیر قابل کنترل ها ،مصرف انرژی قابل ردیابی و زیان ها از طریق این سیستم می شود.
  • عملکرد سیستم قرائت خودکار کنتوتر میتواند در ذخیره سازی اطلاعات هویتی کنتورها خلاصه شود، مانند داده ای که به عنوان پایه ای برای اقلام تعهدی و دور ورت حساب و وضعیت متر داده ها در مراکز داده ها به منظور تاریخی و راحتی از روش گزارش گیری مختلف به موقع  و رد یابی درست خدمات در نقاط اندازگیری و ارائه داده ها برای سیستم صدور در صورت حساب به طور قابل توجهی تلفات انرژی را کاهش میدهد.
  • به طور گسترده انتظار میرود که سیستم شبکه انرژی فعلی به سیستم های مدیریت شبکه هوشمند تغییر کرده و این سیستم ها در حوزه بین المللی گسترش یابد. اعتقاد براین است که این کنگره خواهد توانست سهم قابل توجهی  در فعال کردن یک بهره  برداری منطقی تر برای تقاضای انرژی در حال رشد جهان و سیاست هوشمندانه و استراتژی ساختمان ها و سیستم های اتوماسیون هوشمند خواهد داشت . 

 

ارسال مقالات:

  • چهارمین کنگره بین المللی شبکه هوشمند و شهر هوشمند از نظر فنی توسط IEE برق و انرژی حمایت میشود و در مرکز کنگره جامعهHALIC در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد .
  • ٤امین کنگره شبکه های هوشمند استانبول یک انجمن بین المللی  شبکه های هوشمند ،شهر های هوشمند و حمل و نقل هوشمند می باشد که در آن محققان، پزشکان، توسعه دهندگان و کاربران به کاوش و بحث در مورده ایده ها و نتایج و تبادل تکنیک ها و ابزار ها و تجربه ها میپردازند .
  • کمیته سازماندهی کنگره شبکه های هوشمند از محققان ،نوآوران پزشکان تصمیم گیرندگان سرمایه گذاران کارشناسان و دانشجویان دعوت به شرکت و ارائه مقالات خود میکنند.
  • مقالات ارسالی باید اصل بوده و قبلا در جایی منتشر نشده باشد و همچنین در لیست انتشارات آینده قرار نگرفته باشد تا برای شرکت در این کنگره مورد ارزیابی قرار گیرد.



 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت رسمی رویداد اینجا کلیک نمایید.
بیشتر کمتر

محل برگزاری نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG)

مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول (ICEC)
Harbiye, 34367 Şişli, Istanbul, Turkey



مشتریان درباره ما چه می گویند؟

پیش بینی هواشناسی نمایشگاه و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG)

شما هم میتوانید با اعلام نظر خود دیگران را در شناخت بهتر این رویداد یاری نمایید .


ثبت نظر