تاج گل تبریک سلطنتی 6 وجهی کد DF56001

انتخاب تاج گل های تبریک و شادباش تهیه شده از گل های طبیعی تازه و با طراوت می تواند یکی از زیباترین و جذابترین هدایایی باشد که می توانید به عزیزان خود تقدیم نمایید.

تاج گل های طبیعی عرض شادباش و تبریک یادگاری به یادماندنی و خاطره انگیز خواهند بود برای ابراز شادمانیتان به آنان که دوستشان دارید در زیباترین روز زندگیشان.

با اهدای شیک ترین و لوکس ترین تاج گل های تبریک، مجالس شاد و جشن های دوستان و عزیزانتان را مزین کنید.

این مدل تمام شده است

خرید تاج گل تبریک

ترکیبی از زیبا ترین و معطرترین گل های طبیعی را در قالب تاج گل های شادباش و عرض شادی به آنان که دوستشان دارید اهدا کنید و علاوه بر شاد کردن عزیزانتان ارمغانی شایسته و درخور از گل های طبیعی را به جشن ها و مراسمات شادشان ارسال کنید.

اگر مایل به خرید تاج گل تبریک و ارسال تاج گل عرض شادباش به مراسم و جشن های پیش روی خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی گل و گیاه پارسی گل مراجعه کنید و از میان صد ها مدل تاج گل شادباش و تبریک، تاج گل مورد نظر خود را انتخاب کنید، به صورت اینترنتی خرید کنید و با ارسال رایگان به محل مورد نظر خود ارسال کنید.

مشخصات تاج گل تبریک انتخاب شده

مراسم های شاد و جشن های شادی دوستان و عزیزانتان را با اهدای تاج گل های طبیعی تبریک مزین کنید و در باشکوه برگزار شدن جشن های عزیزانتان سهیم باشید.

حضور تاج گل عرض شادباش در جشن ها و مراسم های شاد عزیزان جلوه ای بی نظیر و دیدنی به مجلس خواهد داد و محیط را سرشار از انرژی خواهد کرد.

این تاج گل سلطنتی تبریک و شادباش با 6 طبقه مجزا از گل های آنتوریوم بسیار باشکوه و مجلل بوده و خاص اهدا در مراسمات و جشن های مجلل و باشکوه است.

با اهدای این تاج گل تبریک لاکچری، جلوه ای منحصر به فرد از گل های پر انرژی و شاد را به مراسم و جشن های عزیزانتان اهدا کرده اید و مجلس آنان را مزین کرده اید.

چیدمانی دیدنی از گل های لوکس آنتوریوم و اورینتال که توسط حاذق ترین گل آرایان و دیزاینرهای پارسی گل در قالب تاج گلی چنین منحصر به فرد طراحی شده است تا ارمغانی ارزنده و شایسته باشد برای اهدا در مجلل ترین مراسم های جشن، عروسی، افتتاحیه و بازگشایی

ارتفاع این تاج گل لوکس و مجلل حدود 360 سانتی متر و عرض آن حدود 220 سانتی متر است.

این تاج گل دیدنی و مجلل می تواند در  جشن ها و مراسم های شاد از جمله تاج گل تبریک عروسی و ازدواج، تاج گل افتتاحیه و گشایش، تاج گل جشن و شادی انتخاب و اهدا شود.

توضیحات کلی در مورد خرید تاج گل ها

برخی از گل های طبیعی فصلی بوده و همیشه موجود نیستند، اگر در محصولی که سفارش می دهید از گل فصلی استفاده شده باشد که در زمان سفارش موجود نباشد با شما تماس گرفته شده و پس از هماهنگی با شما از گل جایگزین گل فصلی استفاده می شود. 

سعی شده است تنوع بالایی از تاج گل های تبریک و شادباش در بازه های قیمتی مختلف عرضه شود تا شما بتوانید بهترین انتخاب ها را از میان صد ها مدل داشته باشید.

ارسال تمامی تاج گل های مجموعه پارسی گل به صورت رایگان انجام می شود و دیگر لازم نیست نگران هزینه های بالای حمل و نقل شوید.

همکاران ما در بخش حمل و نقل تاج گل ها، بسیار حرفه ای و دقیق عمل کرده و تاج گل شما را راس ساعت در مناسب ترین مکان قرار خواهند داد.

اگر مایل به ارسال متن عرض تبریک و شادباش خود به همراه تاج گل هستید می توانید در مراحل خرید متن خود را یادداشت نمایید تا به زیباترین شکل ممکن به همراه تاج گل ارسال گردد.

تاج گل تبریک
سه طبقه
حدود 360 سانتی متر
حدود 220 سانتی متر
حدود 160 گل
حدود 50 گل

بی نظیرررررررررررررره این تاج گل، این میزان گل آنتوریوم و لیلیوم اورینتال را در این تاج گل تبریک با 6 طبقه دیزاین کردن واقعا کار سختیه تبریک میگم به دیزاینر این تاج گل، طراحی گل های آنتوریوم و لیلیوم اورینتال و همینطور نظم و هماهنگی شاخه گل ها خیلی زیبااااااااس

  • ارسال رایگان

    ارسال رایگان سفارش های بالای صد هزار تومان و فقط ۱۰ هزار تومان برای سفارش های زیر صد هزار تومان

  • سوالی دارید ؟

    در صورت تمایل می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره زیر با ما در تماس باشید:

    ۰۹۱۳۰۹۶۰۷۰۵

  • محدوده ارسال

    شما همواره میتوانید از خدمات پارسی گل در شهرهای تهران و اصفهان بهره ببرید. سفارش ها در محدوده شهر تهران و اصفهان قابل تحویل می باشد.

  • گل های فصلی

    بعضی از گل ها در همه ی فصل ها موجود نیست. در صورت موجود نبودن با هماهنگی شما از گل جایگزین استفاده خواهد شد.

محصولات مشابه