پوکه سازه

پوکه سازه، توزیع کننده انواع پوکه معدنی قروه

فروش انواع پوکه معدنی قروه

پوکه سازه

با پوکه بیشتر آشنا شیم ...

پوکه چند نوع دارد؟

پوکه در دو نوع کلی معدنی و صنعتی موجود است که هر کدام در انوع مختلف در شهر ها و مناطق مختلف یافت می شوند.

نحوه تشکیل پوکه چگونه است؟

پوکه ها ناشی از فعالیت های آتشفشانی هستند که بر اثر مواد مذاب آتشفشانی سرد شده و خروج گازها تشکیل شده است.

پوکه ها چه کاربردی دارند؟

از پوکه های معدنی و صنعتی در کشاورزی، عملیات ساختمانی و عمرانی، نساجی، تونل و مترو، ساخت سد آبی و چندین بخش دیگر استفاده می شود.

پوکه معدنی قروه

پوکه سازه

پوکه سازه به عنوان یکی از شرکت های برتر و فعال در حوزه تولید و فرآوری انواع پوکه معدنی یکی از برترین توزیع کننده های پوکه لیکا در سطح کشور است که در استان های مختلف مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، همدان، کرمانشاه، شمال کشور، و حتی استان های جنوبی کشور فعالیت دارد. فروش و توزیع انواع پوکه معدنی و صنعتی به صورت عمده و جزیی در تمام نقاط کشور در انواع دانه بندی بخشی از فعالیت های این شرکت است که در سال ها تجربه نصیب این شرکت شده است.

پوکه معدنی تشکیل شده از گدازه های آتشفشانی بوده که بعد از رسیدن به سطح زمین و سرد شدن به شکل دانه های درشت و ریز درآمده و به دلیل خروج گازها از درون آن سطحی سوراخ سوراخ و زبر دارد. سبکی و استحکام بالا از اصلی ترین ویژگی های این پوکه ها می باشد. پوکه های قروه اکثرا به رنگ خاکستری مایل به سفید و یا زرد موجود است. پوکه سازه، مرکز فروش پوکه معدنی با قیمت مناسب و ارسال سریع در سراسر ایران می باشد.

پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی

عایق صوت و حرارت، استحکام بالا و قیمت مناسب همراه با ماندگاری بالا

پوکه معدنی قروه
پوکه صنعتی

پوکه صنعتی

وزن کم، هدایت حرارت پایین، با دوام و مقاوم در برابر تغییرات شیمیایی

پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی

با دوام و مقاوم در برابر تغییرات شیمیایی

پوکه قروه

پوکه صنعتی

قیمت مناسب همراه بااستحکام و با ماندگاری بالا

پوکه معدنی قروه

تنوع در سایز

انواع پوکه معدنی و صنعتی در سایز های مختلف

پوکه معدنی قروه

ارسال سریع

ارسال فوری انواع پوکه به سراسر کشور

پوکه سازه

فروش پوکه معدنی قروه

خالص و با کیفیت

پوکه سازه

تولید و فروش انواع پوکه معدنی و صنعتی به صورت عمده و جزئی در انواع دانه بندی های مختلف و ارسال به سراسر ایران

پوکه چیست؟

سنگ پوکه که پوزولان یا پومس نیز نامیده می شود. سنگ پوکه به دلیل ماهیت منشأ آن از گدازه های آتشفشانی با تخلخل بالا مشخص می شود. جایی که شرکت پوکه سازه آن را به صورت فیزیکی و شیمیایی برای استفاده در بخش های مختلف غربالگری می کند. از محصولات تولید شده شرکت ما برای استفاده در مواد شیمیایی مصالح ساختمانی صنعتی و مواد تصفیه آب استفاده می کنند.

پوکه معدنی نوعی سنگی آذرین است که از رسوبات آتشفشانی بدست میآید. این سنگ آذرین اسیدی با رنگ روشن و بافت حبابی است. که معمولاً از نظر ترکیب شبیه به سنگ ریولیت است. این سنگ در نتیجه تبخیر گازهای اجزای گدازه به دنبال هجوم آن به سطح و شروع سخت شدن آن به وجود می آید. از آنجایی که بافت پوکه حباب دار است، وزن سبکی دارد و در نتیجه روی سطح آب شناور می شود. مردم از آن برای از بین بردن کثیفی های سرسخت روی پوست پا و بدن استفاده می کنند. هنگامی که سنگ پا به صورت پودر در می آید، برای اهداف آرایشی نیز استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پوکه سازه در ارتباط باشید.

گدازه های آتشفشانی پس از خروج از آتشفشان و پخش شدن بر روی سطح زمین سرد می شوند پس از سرد شدن گدازه های آتشفشانی آنها شبیه به سنگ های ریز و درشت قابل مشاهده و برداشت هستند. به اسن سنگ های ریز و درشت با حفره های داخلی، پوکه می گویند. پوکه سازه، توزیع کننده انواع پوکه معدنی قروه با قیمت متاسب و ارسال به سراسر کشور می باشد.

 

آخرین مطالب

پوکه سازه

پوکه سازه، تولید کننده و توزیع کننده انواع پوکه معدنی در سراسر ایران می باشد. جهت اطلاع از قیمت انواع پوکه قروه با پوکه سازه در تماس باشید.

آخرین محصولات

اسکرول به بالا