قیمت حفاظ استیل در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

استفاده و بهره گیری از حفاظ های محافظتی و مستحکم یک امر کاملا بدیهی در خصوص تامین امنیت جانی و عدم ورود افراد ناشناس بصورت ناگهانی در تمامی اماکن مسکونی و غیر مسکونی است. امروزه شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازار مصرفی ایران با انواع مختلفی از حفاظ ها مواجه شوید که از جمله پرفروش ترین و باکیفیت ترین آنان بایستی به حفاظ های ساخته شده از جنس استیل اشاره داشت. استیل نصر مفتخر است که بگوید در این زمینه نیز از تجربه و رزومه فعالیتی بسیار چشمگیری برخوردار است و به همین خاطر قصد دارد تا در ادامه این مطلب از خود شما را با قیمت حفاظ استیل در کرج آشنا نماید.

قیمت حفاظ استیل در کرج

پیش از خرید حفاظ استیل شما باید از قیمت و همچنین ویژگی های برتر این مدل از حفاظ ها در مقایسه با دیگر مدل آنان در بازار کشورمان اطمینان حاصل نمایید که برای این منظور بد نیست یکبار دیگر بطور کاملا اجمالی در کنار هم مزایای استفاده از حفاظ های ساخته شده از آلیاژ استیل را بشماریم که عبارتند از:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کاملا ایمن و دارای استحکامی مطلوب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ایده آل برای ماندن ساعت ها در زیر نور آفتاب و مات شدن محصول
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • با دوام در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

می باشد. ضمن اینکه بایستی به تمامی این موارد و با توجه به وجود بیماری مرموز و خطرناک کرونا، قابلیت تمیزی و ضد عفونی شدن راحت و آسان استیل در مقایسه با دیگر متریال های صنعتی را نیز اضافه نمود. علاقه مندان به خرید و استفاده از محصولات استیل بد نیست بدانند که امروزه برای اغلب استیل کاران برای تولیدات خود از دو آلیاژ 201 و 304 استفاده می کنند که مدل دوم؛ یعنی محصولات ساخته شده از آلیاژ 304 به مراتب از کیفیت و قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

قیمت حفاظ استیل کرج

تعیین قیمت حفاظ استیل

حال که تصمیم تان را گرفته اید و به دنبال قیمت این نوع از حفاظ های ایمن هستید، باید بدانید که روند قیمت گذاری محصولات استیل بطور کلی از چهارچوب مشخص و استانداردی تبعیت نمی کند!

البته این موضوع به این شکل هم که هر استیل کاری بخواهد با قیمت دلخواه خود در بازار فعالیت کند، نیست و یقینا در صورت گران فروشی استیل کاران با آنان نیز برخوردارهای قانونی نیز خواهد شد. اما بطور کلی شما باید بدانید که عواملی از قبیل:

  • جنس آلیاژ استیل
  • هزینه هر متر استیل کاری
  • طراحی و شکل حفظ
  • توپُر یا توخالی بودن میله استیل
  • و نحوه اتصال قطعات استیل

از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت حفاظ استیل تاثیر می گذارند.

کلام آخر

از حفاظ های استیل اصولا برای تامین امنیت بیشتر پنجره ها، بالکن ها، درب ها و همچنین مراکز خرد و کلان اقتصادی نظیر بانک ها، صرافی ها و طلا فروشی ها استفاده می شود. دوستان عزیز توجه داشته باشید از حفاظ های استیل نه تنها در فضاهای بیرون از ساختمان بلکه در قسمت های داخلی نیز می توان استفاده کرد.

حفاظ های استیل برای پنجره ها و بالکن های طبقات اول باید بصورت سراسری و برای دیگر طبقات نیز بصورت نیمه و یا حتی کمتر از آن در نظر گرفته بشوند. شما علاقه مندان به کسب اطلاع از قیمت حفاظ استیل در کرج می توانید با شماره های مربوط به مجموعه استیل نصر تماس برقرار نموده و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان ما با انواع مختلف دیگری از محصولات استیل نصر که شامل: پله استیل، درب استیل، نرده استیل و غیره نیز می شود؛ آشنایی پیدا نمایید.