loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکایت زمستان

4.4 (5)

ناشر ملک اعظم

مصاحبه گر سعید عاکف

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1336 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات عباس حسینمردی. نویسنده در این کتاب به واگویی خاطرات یکی از رزمندگان دفاع مقدس میپردازد و حکایت رزمندهای را بیان میکند که در صحنهای صحنههای نبرد میرود تا توسط دشمن در یک گور دسته جمعی دفن شود ـ در واپسین لحظات ـ متوسل به وجود حضرت ابوالفضل العباس(ع) میگردد و به معجزه آن حضرت از مرگ حتمی نجات مییابد. پس از آن در دل دشمن و در میان اردوگاههای مخوف چند بار دست به عملیاتهای شهادتطلبانه میزند اما... از نکات قابل توجهی که نویسنده در این کتاب تلویحا به آن اشاره میکند، مسئله ارتباط رزمندگان و آزادگان با توسل به اهلبیت(ع) است که رمز و راز موفقیتهای آنها را در همینجا باید جستجو کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امین

خداوند اگه به خودش جهت خلق انسان احسنت گفته، بابت آفرینش امثال این آزادگان هستش. اگه شروع به خواندن این کتاب کنید. تا تمومش نکنید، دست بردار نمی شید.

19 فروردین 1399

حامد ع

کتابی که بخشی از دوران اسارت یک آزاده بزرگوار رو شرح میده و وقتی شروع به خوندن این کتاب می کنین احتمالا دیگه حواستون به گذر زمان نباشه.کتابی که توش هم از سختی های اون شرایط نوشته شده،هم از خاطرات طنز و خنده دار...

26 اسفند 1398

مهدی

هر کس این کتاب رو نخونده بدون تردید بگیره و بخونه یکی از زیبا ترین کتاب هایی هست که خوندم.

13 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما