تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان

  • کد خبر : 77320
  • 11 ژانویه 2021 - 10:40
اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و تاریخی اصفهان، طرح اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی (ره) در دستور کار امور آبفا منطقه یک اصفهان قرار گرفته است. به گزارش توریسم پرس به نقل از […]

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان

با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و تاریخی اصفهان، طرح اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی (ره) در دستور کار امور آبفا منطقه یک اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی آبفا منطقه یک، طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان توسط اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می شود.
مدیر امور آبفا منطقه یک با توجه به اهمیت این طرح اعلام کرد: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و تاریخی اصفهان، طرح اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی (ره) در دستور کار امور آبفا منطقه یک اصفهان قرار گرفته است.

نوسازی و بهسازی سنگفرش شهرداری اصفهان
حمید اشتهاردیها اظهار داشت : این طرح در راستای نوسازی و بهسازی سنگفرش شهرداری اصفهان به طول ۳ کیلومتر توسط پیمانکاران و با نظارت اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سید علی خان به طول ۶۰۰ متر و اصلاح شبکه آب بازارهای تاریخی اطراف میدان امام (ره) و میدان امام علی (ع) انجام گرفته است و همچنین فاز دوم عملیات اجرایی اصلاح شبکه آب خیابان آمادگاه پس از اتمام فاز نخست در حال اجرا است.
مدیر امور آبفا منطقه یک افزود: عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سپاه، دیگر برنامه این امور در راستای طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان است.

 

 

 

منبع : شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

 

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه شرکت آبفا اصفهان را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=77320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.