تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
افزونه های برتر افزونه وردپرس Gravity Forms

بارانتر

وبلاگی مفید و خوب در زمینه وردپرس

افزونه های برتر افزونه وردپرس Gravity Forms

 افزونه های برتر افزونه وردپرس Gravity Forms

Forms

توسط اریک کارکوواک در سوم اکتبر 2019وردپرس

Gravity Forms یکی از متنوع ترین افزونه های وردپرس در آنجا است. بله ، اشکال ایجاد می کند - و کاملاً خوب. اما قابلیت های آن فراتر از فرم تماس استاندارد شماست.

 

نصب پیش فرض این افزونه تجاری می تواند همه نوع منطق شرطی را اضافه کند . این به خودی خود بسیار قدرتمند است. با این وجود بسیاری از افزونه های افزودنی موجود را پرتاب کنید و تقریباً فرصت بی پایان دارید.

 

افزودنیها عملکرد اضافی را به Gravity Forms می آورند. می توانید از آنها برای پرداخت های آنلاین استفاده کنید ، به کاربران اجازه دهید یک حساب کاربری ایجاد کنند ، نظرسنجی را انجام دهند ، فایل های PDF و موارد دیگر دیگری تولید کنند. واقعاً ، این فقط آغاز کارهایی است که می توان انجام داد.

 

امروز ، ما شما را با برخی افزونه های آزاد و تجاری که به شما کمک می کند تا فرم های جاذبه (و وب سایت شما) را به یک نیروگاه مجهز به ویژگی تبدیل کنید ، معرفی می کنیم.

بارگیری نامحدود: 500+ افزونه Premium WordPress

1،000،000+ افزونه و تم وردپرس ، افزونه ها و مضامین WooCommerce ، دارایی های طراحی و موارد دیگر!

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه وردپرس

پیمایش باهوش هوشمند

پیمایش باهوش هوشمند

افزونه وردپرس

افزونه رای گیری برای وردپرس

افزونه رای گیری WP

افزونه وردپرس

افزونه رضایت کوکی

افزونه رضایت کوکی

افزونه وردپرس

500+ افزونه WORDPRESS را کاوش کنید 

جاذبه های فرم را در اکسل تشکیل می دهد

به طور پیش فرض، فرم جاذبه خواهد صادرات ورودی های فرم در فرمت CSV. اما این لزوماً همان چیزی نیست که همیشه خواهان آن هستید. به علاوه ، یک مدیر سایت باید شخصی باشد که صادرات را انجام دهد. Gravity Forms Entries در Excel قابلیت انعطاف پذیری صادرات را به یک قالب Excel پسندیده تر و با اضافه کردن یک لینک امن که دیگران می توانند مستقیماً به پرونده تولید شده دسترسی پیدا کنند ، می دهد.

 

جاذبه های فرم را در اکسل تشکیل می دهد

پیگیری رویداد برای فرم های جاذبه

آیا می خواهید جزئیات عمیق تری از نحوه عملکرد فرم های شما کسب کنید؟ پیگیری رویداد برای Gravity در برنامه های مختلف با Google Analytics ، از جمله برنامه های مشابه ، پیوندهایی را ایجاد می کند. نتیجه این است که شما راحت تر می توانید تبدیل ها را ردیابی کنید. به عنوان جایزه ، تعدادی فیلم مفید وجود دارد که نحوه تنظیم آن را نشان می دهد.

 

پیگیری رویداد برای فرم های جاذبه

PDF جاذبه

تصور کنید که می توانید یک فرم کاربر را وارد کنید و آن را به یک PDF شخصی با مارک تبدیل کنید. این دقیقاً همان کاری است که Gravity PDF می تواند انجام دهد. آرم خود را اضافه کنید ، از قلم های سفارشی استفاده کنید و حتی پرونده را مستقیماً به کاربران ارسال کنید. و با استفاده از افزونه های حق بیمه ، به قالب های بیشتر پرونده ها ، امکان علامت گذاری به اسناد خود و موارد دیگر دسترسی خواهید یافت.

 

PDF جاذبه

Gravity Forms CLI افزودنی

مدیریت وردپرس از طریق خط فرمان هم قدرت و هم کارآیی را امکان پذیر می کند. Gravity Forms CLI Add-On یک برنامه افزودنی رسمی است که به سادگی فرم هایی را به ترکیب اضافه می کند. از آن استفاده کنید تا فرمها و مدخلها را تقریباً به همان روشی که در وردپرس به پایان رسید ، مدیریت کنید. حتی می توانید از آن برای نصب سایر افزودنیهای رسمی استفاده کنید.

 

Gravity Forms CLI افزودنی

GravityView

GravityView مجموعه ای از افزودنی های تجاری است که امکان استفاده از داده های ورود فرم را در قسمت جلوی وب سایت شما فراهم می کند. به عنوان مثال ، اگر کاربران از طریق فرم های Gravity برای حساب کاربری ثبت نام کنند ، می توانید از این افزونه استفاده کنید تا به آنها امکان ویرایش اطلاعات پروفایل خود را بدهید. از آنجا ، می توانید تغییرات را در آن پروفایل ها یا شاید آدرس های نقشه بر روی نقشه Google پیگیری کنید. و این فقط خراش دادن سطح آنچه ممکن است است.

 

GravityView

زمینه های کشویی جاذبه

این افزونه رایگان یک کار را انجام می دهد (و جالب است): این نوع نوار کشویی را به Gravity Forms اضافه می کند. این زمینه ها از نظر بصری بسیار جذاب تر و قابل بحث بیشتر از زمینه های محدوده استاندارد هستند. حتی می توانید برای کمک به راهنمایی بیشتر کاربران ، یک قسمت کشویی برای حرکت در تعداد مشخصی از "مراحل" تنظیم کنید.

نکاتی در مورد استخدام یک وردپرس حرفه ای

 

https://is.gd/hC1skr

https://v.gd/WtmKx0

https://v.ht/KsNN

https://clck.ru/Me9sC

http://ulvis.net/8ftE

http://yun.ir/8tg

https://b2n.ir/799449

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 5 فروردين 1399ساعت 21:29 توسط شام | تعداد بازديد : 130 | |