arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پنجشنبه تا ۱۲.۳۰ /پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستگاه UV لایت متر365 نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل LUTRON UVA-365 UV LIGHT METER LUTRON UVA-365
دستگاه UV  لایت متر365  نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل  LUTRON UVA-365

دستگاه UV لایت متر۳۶۵ نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل LUTRON UVA-۳۶۵ UV LIGHT METER LUTRON UVA-365

UVA-365 دستگاه UV لایت متردیجیتال محصول شرکت لترون، با کاربری متنوع و حرفه ای برای اندازه گیری شدت تابش اشعه فرابنفش با دقت اندازه گیری و رزولوشن بالا وقابلیت اتصال به کامپیوتر است. این دستگاه توانایی اندازه گیری حداکثر شدت امواج کوتاه نور یووی را تا 365 نانومتردر سه رنج متفاوت بالا و پایین 199.9 ، 1.999 و19.99 میکرو وات دارا می باشد. اندازه گیری نور ماورائ بنفش در این دستگاه در مقیاس های میکرو وات بر سانتی متر مربع است. اندازه گیری طول موج نور بنفش با استفاده از سنسورهای جذب نور فرا بنفش مطابق با استانداردهای جهانی از ویژگی های این دستگاه است. از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه استفاده از سنسورهای اختصاصی برای اندازه گیری اشعه در مکانهای مختلف با دقت بالا است . بعلاوه بهره جویی از میکروپروسسور قوی و هوشمند LSI به همراه سنسورهای تعبیه شده در این دستگاه بر تنوع، دقت و سرعت عملیات محاسباتی آن افزوده است.این دستگاه توانایی ثبت ، ذخیره و بازیابی مقادیر حداقل و حداکثر و بازیابی آنها را به منظور مطالعه و بررسی بیشتر دارد. ازدیگر امتیازات این دستگاه نگه داشتن مقادر محاسباتی بر روی صفحه نمایش و بررسی و مطالعه مضاعف آنها است. این دستگاه UV متر بویژه توانایی از بین بردن میکربها بر روی سطوح، هوا و آب را تا میزان بالایی در حدود 99.9% را داشته که در بین موثرترین ابزارهای استریل در محیطهای بیمارستانی – پزشکی است .شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

دو سال گارانتی تعویض شرکت آریان تجهیز

آماده ارسال

قیمت : ۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان

37,800,000 تومان

استعلام آنلاین تنها در ساعت کاری شرکت فعال میباشد و پاسخ به آن حداکثر پنج دقیقه زمان خواهد برد.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه UV  لایت متر365  نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل  LUTRON UVA-365 :

یکی از وسایلی که جهت تعیین میزان تابش  اشعه فرابنفش و اندازه گیری شدت تابش اشعه در شرایط متفاوت با کاربردهای متنوع  علمی – پژوهشی و تجاری استفاده می شود ، انواع متفاوت دستگاه های یووی متر است. این دستگاه  استفاده فراوان در سنجش ، آنالیز و پایش مشخصات نور فرا بنفش  ایجاد و منتشر شده  در مکانها و سیستم های  مختلف ومطالعه  اثرات آن بر افراد، سیستم ها ، ماشین الات ، جوشکاری ، گیاه پزشکی و محیط زیست دارد. کنترل فنی منابع ایجاد شده و نوسانات این اشعه ، تغییر و تحول در کنترل مسیر انتشار تابش ، کنترل و کاهش اثرات تخریبی آن  در زیست و هواشناسی،آزمایشات کمی و یا کیفی تحقیقاتی-پزشکی  از دیگر کاربردهای آن  در صنایع بزرگ و حساس پزشکی ، صنعتی و در ابعاد کوچکتر در ، بیمارستانها و آزمایش های بالینی هستند. از این جهت تولید کنندگان در بخش صنعت و مدیران در بخش ارائه خدمات خود را ملزم به در نظر گرفتن  ابزارها و دستگاه هایی برا ی اندازه گیری های فوق می دانند.لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات صوتی با دقت بالا و سرعت های متنوع و مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبر مختلف ،مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و )   CIEمجوزکمیسیون بین المللی استاندارد سنجش نور و رنگ )گردیدند.

مشخصات فیزیکی دستگاه UV  لایت متر365  نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل  LUTRON UVA-365 :

اندازه ظاهری دستگاه متناسب با استفاده متعارف آن توسط افراد معمولی است.دکمه های روی پنل جلویی دستگاه به شکلی طراحی شده اند تا هر دکمه حداکثر کارایی را داشته و انجام عملیات متفاوت براحتی صورت بگیرد. وزن دستگاه مذکوربا احتساب وزن باتری 355 گرم و ابعاد دستگاه  185x72x32 میلی مترو ابعاد سر سنسور آن 38x25 میلی متر است. ابعاد صفحه نمایشگر 13 میلی متر با قابلیت نمایش دوگانه مقادیر محاسباتی است. مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با یک باتری 9 ولتی DC با مشخصات 006P, MN 1604(PP3)  آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم  5.3 میلی آمپر میباشد و برای صرفه جویی د رمصرف باتری و حفظ عمر مفید آن دستگاه قابلیت خاموش کردن خودکار را پس از 10 دقیقه دارد.از دیگر ویژگی های این دستگاه زمان نمونه گیری کوتاه در حدود 0.4 ثانیه است . شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت) است.


مشخصات فنی دستگاه UV  لایت متر365  نانومتری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل  LUTRON UVA-365 :

بکار گیری سنسورهای حساس و دقیق  بویژه سنسور   UVAعملکرد متفاوت و موثری را در اندازه گیری ها داشته است. دستگاه فوق پرتوهایی با طول موجهای متفاوت و یا کمتر از 365 نانو متر را  شناسایی و اندازه گیری نکرده وفقط درحداکثر محدوده 320 تا 390 نانومتری سرعت واکنش آن مناسب می باشد. تنظیم صفر دستگاه با استفاده از دکمه صفر انجام میشود. .بعلاوه سنسورهای جذب نور و تبدیل و تقویت مختصات فیزیکی آن به جریان با دقت بالا مطابق با استانداردهای جهانی از ویژگی های این دستگاه است. بعلاوه هرگاه دستگاه با مختصات کمی و کیفی بیشتر از آنچه برای عملکرد آن در نظر گرفته شده است مواجه شود بصورت نمادین "-----" بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. ضریب انحراف دستگاه در اندازه گیر یها تقریبا  1%± می باشد. در صورت تمایل به انتقال داده ها توسط کابل میتوان از کابل RS232 برای اتصال به UPCB-02 و کابل USB را به USB-01 متصل و عملیات انتقال داده ها به منطور ثبت ، ذخیره و آنالیز بیشتر را دارا می باشد .

مشخصات الکتریکی دستگاه UV  لایت متر 365 نانو متری با اتصال به کامپیوتر لترون مدل LUTRON  UVA-365  در دمای بین (23±5 °C) :

این دستگاه اندازه گیری حداکثر قدرت تابش اشعه یو وی  را به شرح فوق انجام خواهد داد:

اندازه گیری نور یووی در واحدهای انتخاب شده با مشخصات فوق می باشد که : دردامنه 199.9 میکرو وات برسانتی متر مربع  با رزولوشن 0.1 میکرو وات بر سانتی متر مربع ، در دامنه 1.999 میکرو وات بر سانتی متر مربع با رزولوشن 0.001 میکرو وات بر سانتی متر مربع و در دامنه 19.99 میکرو وات بر سانتی متر مربع ب رزولوشن 0.01 میکرو وات بر سانتی متر مربع است . دقت اندازه گیری در تمام دامنه های فوق معادل  2% F.S.+2 dgt)) ± می باشد.

پک استاندارد و جانبی دستگاه UVA لایت متر 365 نانو متری لترون با اتصال به کامپیوتر مدل LUTRON  UVA-365  :

لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ، یک سنسور پراب اندازه گیری UVC و یک عدد کیف و محفظه محکم و بادوام برای حمل و نقل دستگاه مربوطه است  . شرکت لترون معمولا لوازم دیگری را نیز همراه دستگاه فوق ارائه می کند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه به خریداران عرضه خواهد شد . درپک عرضه شده همراه این دستگاه یک کابل- USB-01 USB ،یک کابل  RS232- UPCB02 و یک بسته نرم افزار  SW-U801-WIN همراه دستگاه  ارائه خواهد شد.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت