پله استیل 304

4.7/5 - (3 امتیاز)

اگر دنبال استحکام و زیبایی در پله های خود هستید و یا در صدد تعویض پله های قدیمی تان با پله هایی جدید می باشید، بهتر است به سراغ پله استیل 304 بروید که هم فوق العاده مستحکم است و هم به لحاظ جذابیت های ظاهری بسیار چشم نواز می باشد. البته فراموش نکنید که برای خرید محصولات استیل نباید به سراغ هر استیل کاری بروید و بایستی در این میان از مجموعه های استیل کاری همچون استیل نصر استفاده کنید که از سابقه و تجربه ای بالا در خصوص طراحی، ساخت و همچنین نصب پله های استیل برخوردار است.

آشنایی با پله استیل 304

علاقه مندان پله استیل 304 می توانند به سادگی هرچه تمام تر و از طریق شماره های ارتباطی استیل نصر با کارشناسان ما تماس گرفته و محصولات استیل مورد نظر خود را سفارش بدهند و در این خصوص مشاوره های کارسازی را نیز از سوی تیم استیل نصر دریافت نمایند.

و اما بعد؛ پله بطور کلی سازه ای است که که سبب ایجاد ارتباط میان دو سطح در دو ارتفاع مختلف می شود. امروزه نقش پله ها در ساختمان های اداری، تجاری و همچنین مسکونی با توجه به اهمیت زیباسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار مهم تر از پیش شده است. در بازار ایران می توان با انواع مختلفی از پله های چوبی، شیشه ای، سنگی، یتنی و غیره مواجه شد که بی تعارف باید بگوییم هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای قابل توجهی هستند اما اگر حقیقتش را بخواهید، در بازار کنونی کشورمان این پله های استیل هستند که از محبوبیت و فروش به مراتب بالاتری برخوردارند.

این نوع از پله های استیل از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد. می توان به سادگی و تنها با کمی خلاقیت و آمیخته کردن متریال هایی همچون: چوب و شیشه به آن ها سبب ایجاد پله هایی نوینی شد که قطعا جذابیت محل زندگی و یا محیط کاری شما را دو چندان خواهد ساخت.

پله های استیل 304

پله های استیل 304

کیفیت این قبیل از محصولات استیل

همانطور که بهتان گفتیم کیفیت پله های استیل با توجه به آلیاژی که در ساخت آن ها مورد استفاده و بهره وری قرار داده می شود، متفاوت از یکدیگر است.

برخی از پله ها با آلیاژ 201 و برخی دیگر با استیل 304 ساخته و پرداخته می شوند که یقینا پله های نوع دوم به نسبت مدل های ساخته شده با استیل 201 تز مقاومت و استحکام بیشتری نیز برخوردار هستند.

البته کیفیت یک پله استیل منوط به استانداردهای رعایت شده برای آن نیز می باشد که این استانداردها بایستی به شرح ذیل باشند:

  • طول پله استیل بایستی چیزی بین 60 تا 80 سانتی متر
  • عرض پله استیل بایستی چیزی بین 30 تا 45 سانتی متر
  • حدفاصل کف یک پله تا پله بعدی چیزی بین 17 تا 15 سانتی متر

ناگفته نماند در خرید یک پله استیل می توان جنس کفه محصول را نیز به سلیقه خودتان انتخاب نمایید.

بد نیست در این خصوص کمی با رزومه و محصولات تولیدی استیل نصر در همین زمینه؛ یعنی طراحی، ساخت و نصب پله های استیل در موقعیت های مکانی مختلف از طریق شبکه های اجتماعی و سایت مجموعه آشنایی پیدا نمایید تا بدانید که قرار است در بحبوحه این بازار پر تلاطم به پله هایی با کیفیت و صد البته زیبا و جذاب دست پیدا نمایید.

قیمت پله استیل در کرج

قیمت پله استیل 304 با توجه به ابعادی که برای کف پله در نظر گرفته می شود و همچنین کیفیت و نوع استیل به کار رفته در ساخت آن تعیین می شود. با این حال اما یادتان باشد مدل پله استیلی که شما قصد خرید آن را نیز کرده اید، از دیگر پارامترهای مهم و جدی است که بر روی قیمت نهایی محصول استیل مورد نظرتان تاثیر می گذارد.

با تمام این اوصاف، چنانچه محصول مورد نیاز خود را از طریق استیل نصر در کرج و شهرهای همجوار آن خریداری نمایید، می توان این اطمینان را به شما داد که در همه چیز با این انتخاب فروشگاه، بُرد کرده اید!