اتصالات پله استیل

5/5 - (1 امتیاز)

استفاده از پله های ساخته شده از آلیاژ استیل مدت زمان زیادی است که در کشورمان رایج شده و امروزه اغلب افراد از این مدل پله ها برای اماکن تجاری و همچنین اتصال طبقات یک واحد مسکونی استفاده از می کنند. برای خرید پله استیل شما می توانید به سراغ یکی از بهترین استیل کاران ایران؛ یعنی مجموعه استیل نصر بروید. اما اگر می خواهید از نزدیک با اتصالات پله استیل نیز مواجه شوید و به اطلاعات موثقی در خصوص آن ها دست پیدا نمایید نیز توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اتصالات پله استیل

پله استیل به خودی خود از یک اسکلت ساختاری و کفی تشکیل می شود که در کنار آن می توان از انواع و اقسام نرده های فلز، شیشه ای و حتی چوبی نیز بهره گرفت. ساختار اسکلت بندی این قبیل از پله ها متقابلا یا از نوع 304 و یا با آلیاژ 201 استیل ساخته و پرداخته می شوند که خوب از نوع اول معمولا برای ساخت پله هایی استفاده می شود که قرار است در محیط های باز مورد استفاده قرار کیرند.

این در حالی است که پله نوع دوم؛ یعنی پله های ساخته شده با آلیاژ 201 بیشتر مناسب استفاده در محیط های داخلی و سر پوشیده هستند. دلیل اختلاف قیمت آن ها نیز مربوط به همین موضوع می باشد؛ چرا که محصولات استیل ساخته شده با آلیاژ 304 از مقاومت به مراتب بالاتری در مقایسه با مدل های 201 در برابر شرایط مختلف آب و هوایی همچنین نور خورشید برخوردارند.

اتصالات پله های استیل

اتصالات پله های استیل

کفی پلکان استیل

قسمت بعدی یک پله استیل شامل کفی آن می شود که این کفی در وهله اول باید با توجه به یکسری از استانداردهای روز جهانی ساخته شود و در وهله دوم می توان برای ساخت آن از متریال مورد پسند مشتری استفاده کرد.

حقیقتش را بخواهید یکی از ویژگی های برجسته پله های استیل در انتخاب کفی های جورواجور برای آن ها می باشد. به همین منظور هم است که اغلب خریداران این قبیل از پله ها به سراغ مدل های سفارشی می روند تا بتوانند متناسب با ذوق و سلیقه خود یک کفی ایده آل را برای خود انتخاب نمایند.

یادتان باشد که هر نوع پله انتخابی شما بایستی مطابق با یکسری از استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد تا بتوانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایید و خطر سقوط و افتادن از روی پله ها برایتان کامل صفر باشد. این استانداردها عبارتند از:

  • طول پله استیل بایستی چیزی بین 60 تا 80 سانتی متر
  • عرض پله استیل بایستی چیزی بین 30 تا 45 سانتی متر
  • حدفاصل کف یک پله تا پله بعدی چیزی بین 17 تا 15 سانتی متر

کلام آخر

مخاطبان گرامی استیل نصر توجه داشته باشید که انتخاب تک تک اتصالات یک پله استیل بایستی با توجه به تجربه و دانش فنی استیل کار صورت پذیرد تا پله استیل مدنظرتان از دوام و استحکامی قابل قبول برخوردار باشد و بتوان با اطمینان خاطر از آن بالا و پایین رفت!

برای همین نیز توصیه می کنیم سفارش ساخت پله استیل مورد نیاز خود را حتما به یک تیم استیل کار حرفه ای بسپارید و برای این منظور نیز می توانید روی مجموعه استیل نصر و نیروهای متخصص آن حساب ویژه ای باز نمایید؛ ما خیلی خوب بلد شده ایم که چگونه باید به دنبال ساخت یک پله استیل استاندارد برویم و برای کم و کاستی های کاری خود نیز به سراغ بهانه های واهی گرانی و عدم وجود قطعات سازه ای نباشیم!