معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها از مجموعه‌های مختلف مدیریتی شهرداری و سازمان‌های تابعه شناسایی شده‌ است که قابلیت تامین و اجرا از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان را دارند.
شهریار آل شیخ افزود: قرارداد ۳۲ طرح از این تعداد منعقد و کار در حال انجام است و ۱۵ مورد دیگر نیز از طرح‌های نوآورانه مورد نیاز شهرداری مشهد است.
وی ادامه داد: همچنین حدود ۲۶ عنوان طرح پژوهشی مورد نیاز شهرداری مشهد در سال جاری برای ارایه به پژوهشگران و حوزه‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی در غرفه شهرداری مشهد در این نمایشگاه عرضه شده‌ است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: روش‌های استفاده از انرژی تجدید شونده و پاک در حوزه‌های مرتبط با شهرداری، آسیب شناسی  و ارایه راهکارهای مناسب جهت پوشش نمای ساختمان‌های در حال ساخت و حفاری‌های سطح شهر، شناسایی گونه‌های سازگار و متناسب با اقلیم، امکان‌سنجی و مکان‌یابی محوطه بازی کودکان توان‌یاب و بررسی وضعیت موجود و پیش‌بینی تحولات در بازار واحدهای تجارتی و اقامتی از جمله طرح‌های پژوهشی مورد نیاز شهرداری است.
نمایشگاه پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه در سالن‌های فردوسی و مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.