قیمت درب استیل در کرج

2.7/5 - (4 امتیاز)

برای خرید یک درب خوب و باکیفیت شما می توانید با مدل های بسیاری در بازار امروز ایران مواجه شوید که هر کدام از بهترین متریال های صنعتی و مرغوب ترین یراق آلات دنیا با توجه به قیمت خود ساخته و پرداخته شده اند اما بی اغراق بهترین آن ها، درب های استنلس استیل هستند که از دوام و مقاومت به شدت قابل توجه تری نسبت به دیگر درب های تولیدی ساخته شده از سایر آلیاژهای آهنی برخوردار هستند. استیل نصر یکی از قوی ترین مجموعه های فعال در زمینه تولید همین نوع درب های ورودی ساختمان ها است که اگر تنها کافی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب همراه شوید، ما شما را با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت درب استیل در کرج آشنا خواهیم کرد.

قیمت درب استیل در کرج

همانطور که در مطالب اخیر نیز به ان اشاره کردیم، استفاده از محصولات استیل با توجه به قیمت و همچنین دوام آن ها کاملا ایده آل خریداران و علاقه مندان به استفاده از آنان می باشد. درب های استیل نیز امروزه از تنوع مدلی بسیار زیادی برخوردارند که اگر بخواهیم از مهمترین دسته بندی آن ها برایتان صحبت کنیم بایستی این مدل از درب های باکیفیت را به:

  • مدل لابی
  • مدل ورودی
  • مدل ویلا و باغ
  • مدل پارکینگ
  • مدل لوکس
  • مدل سفارشی (آمیخته با چوب و یا شیشه)

تقسیم نماییم. البته این ها تنها بخش کوچکی از تناسب استفاده کردن از این جور درب های مستحکم برای ساختمان های مختلف اداری، تجاری و همچنین مسکونی می باشد. خریداران عزیز توجه داشته باشید که اساسی ترین و مهمترین نکته ای که سبب روی آوردن مردم به انتخاب و خرید درب های استیل خصوصا در کلانشهری همچون کرج گشته است؛ خاصیت ضد سرقت بودن این مدل از درب ها می باشد.

در واقع درب های استیل از یراق آلات ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند که همین امر نیز سبب می شود تا تمامی آن ها از کلیدهایی انحصاری برخوردار باشند تا کپی کردن از روی کلید آن ها برای هر کلیدسازی ساده و پیش پا افتاده به نظر نرسد. این درب ها همچنین از مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و خوردگی نیز برخوردارند و در یک کلام، عبور از آنان توسط افراد ناشناس و بی اطلاع صاحب ملک یک امر تقریبا محال است!

قیمت درب استیل در کرج

موارد موثر بر روی قیمت درب استیل

درب استیل از جمله محصولاتی نیستند که صورت کلی از سوی استیل کاران هر شهر و استانی تولید شوند و سپس جهت فروش به بخش بازاریابی و بازار عرضه شوند. این مدل از محصولات با اینکه طبق استانداردهایی از پیش تعیین شده چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ ابعادی ساخته می شوند اما طرح و فرم کلی آن ها برای هر خریداری بصورت کاملا انحصاری در نظر گرفته می شود و به همین خاطر هم است که نمی توان قیمت مشخصی را بر روی درب های ساخته شده از جنس استیل قرار داد.

ابعاد درب و کیفیت آلیاژ استیل به علاوه نوع یراق آلاتی که در ساخت این قبیل از محصولات به کار برده شده است از جمله موارد موثری هستند که بر روی قیمت نهایی این مدل از درب ها تاثیر گذارند. تازه به تمام این موارد حک کردن اشکال مختلف و یا اصلا لوگو و آرام فعالیتی واحدهای تجاری و یا اداری را نیز باید افزود که اگر به خواست مشتری در طراحی درب لحاظ شود،قطعا قیمت آن را دستخوش تغییراتی صعودی خواهد نمود.

البته نباید از رنگ درب استیل مورد نظرتان نیز غافل شود که می تواند تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن داشته باشد. امروزه درب های استیل در رنگ های: طلایی، رزگلد، دودی، مشکی، برنزی و همچنین مسی طراحی و تولید می شوند.

یادتان باشد درب ورودی ساختمان شما با هر نوع کاربری که دارد باید حتما ضد سرقت و کاملا ایمن باشد و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا هیچوقت در خرید و انتخاب آن ها خساست به خرج نداده و سعی کنید با انجام فرآیند خرید خود از فروشگاه های معتبر و استیل کاران حرفه ای بهترین محصولات را برای خود تهیه نمایید.