برگزاری رویدادهای "زومینو" و "هفته خلاقیت" در مشهد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از برگزاری رویدادهای زومینو با تاکید بر جلب مشارکت کارکنان از طریق سامانه نظام پیشنهادات در آینده نزدیک خبرداد.

شهریار آل شیخ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به مهمترین هدف برگزاری مجموعه رویدادهای زومینو، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده و با هدف حل مسائل سازمان‌های تابعه شهرداری، ماهانه یک مورد از چالش‌ها و مسائل سازمان‌ها که قبلاً شناسایی شده، برای کارمندان مطرح و از طریق سامانه نظام پیشنهادات به آدرس اینترنتی http://suggest.mashhad.ir پیشنهادها دریافت، تا نسبت به بهبود و رفع آن اقدام صورت گیرد.

وی در خصوص موضوعات رویدادها افزود: چهار رویداد اول از مجموعه رویدادهای زومینو در خصوص مسائل حوزه حمل و نقل است که طبق برنامه زمان بندی شده اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد تصریح کرد: پس از اتمام رویدادهای زومینو و موضوعات اعلام شده، برای پیشنهادات برتر دریافت شده، هفته خلاقیت برگزار می‌شود تا در این هفته، پیشنهاد دهندگان برگزیده بتوانند تیم‌های گروهی خود را تشکیل داده و با گذراندن کارگاه‌های آموزشی با تقویت پیشنهادات خود با دیگر تیم‌ها به رقابت بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه رویدادهای زومینو در آینده‌ای نزدیک توسط گروه شهر خلاق از زیر مجموعه اداره کل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 427113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.