arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پنجشنبه تا ۱۲.۳۰ /پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سختی سنج میوه دیجیتال 20 کیلو گرم لترون مدل LUTRON FR5120 FRUIT HARDNESS TESTER LUTRON FR-5120
سختی سنج میوه دیجیتال 20 کیلو گرم لترون مدل LUTRON FR5120

سختی سنج میوه دیجیتال ۲۰ کیلو گرم لترون مدل LUTRON FR۵۱۲۰ FRUIT HARDNESS TESTER LUTRON FR-5120

FR-5120 دستگاه سختی سنج میوه ها محصولی بدیع از لترون ودارای قابلیتهای اندازه گیری چشمگیری است. دستگاه سختی سنج میوه دیجیتال 20 کیلو گرم لترون مدل LUTRON FR5120 برای اندازه گیری میزان سختی بسیاری از میوه های بزرگ و سفت و یا کوچک و نرم مانند سیب، گلابی،توت فرنگی و انگور و غیره بکار می رود. این دستگاه ابزاری مهم برای تحقیقات در زمینه های علمی کشاورزی، مزارع تولید میوه، مزارع و شرکتهای مرتبط با کاشت و برداشت و ارتقائ کیفیت و کمیت میوه های تولید و عرضه شده به بازار، مراکز تحقیقاتی مانند کالج ها و دانشگاه ها و بخشهای خدماتی که با انبار و ذخیره کردن و یا حمل ونقل میوه ها و حفظ کیفیت آنها سروکار دارند ، به شمار می رود. حداکثر ظرفیت سنجش این دستگاه معادل حاصل ضرب 20 کیلوگرم نیرو در 0.01 kgf است.این دستگاه قابلیت اندازه گیری کشش و فشار و هم چنین نگه داری و نمایش حداکثر نیروی اندازه گیری شده در شرایط تنش، فشار یا اندازه گیری نیروها بر میوه ها در شرایط عادی را دارد. این دستگاه با دارا بودن ظرفیت اندازه گیری وسیع در حدود 20 کیلو گرم ،رزولوشن و دقت اندازه گیری بالا، توانایی اندازه گیری در مقیاس های متنوع گرم، انس و نیوتن از پرکاربرد ترین دستگاه های سختی سنج به شمار میرود. در ساخت این سختی سنج از ریزپردازنده و مبدل منحصر به فرد لودسل و مدارپردازشگر پر قدرت و هوشمند LSI استفاده شده است تا حداکثر سرعت ودقت ممکن برای کاربران ایجاد شده باشد.این دستگاه در برابر مواجه با بار اضافی دارای سیستم محافظ اضافه بار است. حداکثر ظرفیت بار قابل اندازه گیری برای این دستگاه 20 کیلو گرم است. بعلاوه دستگاه دارای سیستم نمایش نمادین مواجه با بار اضافی نیز "------" می باشد. انتخاب واحدها و مقیاس های اندازه گیری و رزولوشن 0.01 گرم به همراه قابلیت حداقل مقدارنیروی اندازه گیری شده معادل 0.02 گرم از امتیازات این دستگاه است. دقت اندازه گیری دستگاه فوق در دمای 23±5 سانتی گراد معادل ( 0.5%+ 2d) ± در شراسط وزنی 10تا 20 کیلو گرم می باشد. دستگاه فوق در دو سایز کوچک و رومیزی با پایه نگه دارنده عرضه شده است.شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

بیشتر ...

دو سال گارانتی تعویض شرکت آریان تجهیز

آماده ارسال

قیمت : ۳۱,۵۷۰,۰۰۰ تومان

31,570,000 تومان

تاریخ آخرین استعلام : ۱۳ - ۰۲ - ۱۴۰۳ وضعیت : ناموفق

استعلام آنلاین تنها در ساعت کاری شرکت فعال میباشد و پاسخ به آن حداکثر پنج دقیقه زمان خواهد برد.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه سختی سنج دیجیتال لترون مدل FR-5120 LUTRON :
یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری نیروهای کششی و فشار وارده به اجسام و مواد مختلف و آنالیز داده های محاسباتی آنها  بکار می رود، سختی سنج دیجیتال است. تولید کنندگان در بخش صنعت و ارائه دهند گان خدمات کشاورزی مداوما در تلاش هستند تا مواد ، محصولات و فرایندهای تولیدات خود را بهینه سازند تا حداکثر عملکرد ، استحکام و  سلامت را با حداقل هزینه بدست آورند.  لذا انها جهت پیدا کردن ترکیب مناسب تولید ، مواد و محصولات خود را تحت ازمایشات فشار و کشش قرار می دهند. این نوع آزمایشات معمولاً شامل استفاده از نیرو سنج برای تعیین آستانه مقاومت اجسام ومواد یا میوه ها  در شرایط مختلف عادی و بحرانی و آنالیز کیفیت آنها است. لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری های با دقت و سرعت بالاو مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبربین المللی مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) شدند.
این دستگاه دارای ویژگی مهم و جدیدی در اندازه گیری نیرو در دو وضعیت متفاوت است. این دو وضعیت همان “PEAK HOLD” و عادی می باشد. به این ترتیب که در وضعیت PEAK HOLD تمامی مقادیر حداکثر نیروهای اندازه گیری شده در مورد هر یک از آزمایشات تعیین فشار و کشش اجسام و مواد قابل نمایش و بررسی مجدد است انتخاب زمان واکنش سریع یا غیر آن نیز به عهده کاربران گذاشته شده ست. در دستگاه نیروسنج دیجیتال  Lutron مدل FR-5120 با استفاده از دکمه " 0" میتوان برای اندازه گیری نیرو در شرایط عادی و آگاهی از حداکثرنیروی ثبت و اندازه گیری شده  “PEAK HOLD”برای تمام ظرفیتهای اندازه گیری نیرو استفاده کرد. بعلاوه این دستگاه توانایی نمایش تعیین نیروهای اندازه گیری شده و تغییرات آنها را با بکارگرفتن همین دکمه نیز دارا می باشد. این دستگاه در وضعیت عادی همان اندازه گیری های مرسوم را انجام می دهد. حداکثر ظرفیت نیروی اندازه گیری شده معادل 30 کیلو گرم است.
در تعیین میزان سختی میوه ها از فرمول زیر استفاده می شود:
P= N/S که P میزان سختی ، N میزان فشار وارده بر سطع معینی از میوه برحسب هر یک از واحدهای مقیاس اندازه گیری انتخاب شده و S مساحت سطحی است که نیروی فشار یا کشش بر آن وارد شده است. دامنه اندازه گیری 0 تا 13 کیلو گرم مناسب میوه های نرم مانند سیب ، کیوی و ....با استفاده از سنسوری که قطر آن 11 یا 6 میلی متر باشد مقدور شده است.برای میوه های سخت این دامنه از 0 تا 20 کیلو گرم با سنسوری که قطر آن 11 میلی متر است مقدور می باشد.


مشخصات فیزیکی دستگاه سختی سنج دیجیتال لترون مدل FR-5120   LUTRON :
وزن دستگاه مذکور با احتساب وزن باتری آن 650 گرم و ابعاد دستگاه  215x90x45 میلی متراست. صفحه نمایشگرآن کاملا بزرگ و باندازه  16 میلی متر با قابلیت نور پس زمینه و نمایش مقادیرمحاسباتی تا 5 رقم تعیین شده است . در قسمت پنل جلویی دستگاه با استفاده از یک دکمه میتوان جهت نمایش ارقام مثبت یامنفی را بر روی صفحه نمایشگرانتخاب کرد.مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با شش باتری 1.5 ولتی DC با مشخصات  AA UM3آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن، از جمله آداپتور 9 ولتی AC/DC تامین شده که برای آن هم بر روی دستگاه سوکت مخصوص آن تعبیه شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه  در حدود 28 میلی آمپر  است. ضمن اینکه  تامین انرژی بهینه این دستگاه با طراحی مخصوص آن امکان افزایش عمر مفید باتری را نیز فراهم ساخته است. دستگاه فوق را با دو زمان کوتاه در حدود 0.2 ثانیه و کمی بلندتر در حدود 0.6 ثانیه میتوان آپدیت کرد.واکنش کوتاه، سرعت و دقت اندازه گیری از مشخصات بارز دستگاه است. کلیه داده های محاسباتی در اندازه گیری بوسیله این دستگاه  را میتوان بوسیله کابل RS 232  به کامپیوتر انتقال داد. در قسمت پشت این دستگاه حفره هایی برای نصب پایه نگهدارنده تعبیه شده است، که در صصورت تمایل کاربران می توانند آن  پایه نگهدارنده را از نمایندگی مربوطه در خواست نمایند. تمامی آداپتورهای مورد نیاز نیز توسط شرکت ارائه شده اند.  شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % و دمای صفر تا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت ) است.


پک استاندارد و جانبی  دستگاه سختی سنج دیجیتال لترون مدل  LUTRON FR-5120:
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ، یک کیف حمل ونقل و محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS برای محافظت از دستگاه و نوک ابزار سختی سنج یا  نفوذ سنج 3 ، 6، 8،11 میلی متری با مشخصات FRTP-3 ، FRTP-6 ،FRTP-8 ،FRTP-11 ارائه خواهد شد. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل اقلام فوق می باشند: یک عدد پایه نگهدارنده با مدل FS-1001، یک عدد کابل RS 232  با مشخصه  UPCB-01  در اتصال به کامپیوتر و یک کابل USB با مشخصه USB-01 برای انتقال داده ها به کامپیوتر وکارت حافظه با مشخصات DL-9602SD و یک بسته نرم افزار SW- U801-WIN  است.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت