خبرگزاری کار ایران

کتب ده‌گانه مکتب انقلاب اسلامی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۴۶

مراسم رونمایی از کتب ده گانه انقلاب اسلامی امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی با عناوین فرایند تحقق اهداف اسلامی، تحول معنوی، تحول معرفتی، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی، فصول هدایتگری و نهضت انتظار رونمایی شد.

بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی این کتاب ها استخراج، تدوین و تفسیر کرده است.

این مراسم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها و مسئولان دانشگاه ظهر امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

منصور غلامی امروز در مراسم رونمایی از کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی گفت: کاری که انجام شده واجب و ارزشمند است و باید ادامه داشته باشد؛ ما اگر نگاهی به تاریخ و آنچه برای اسلام اتفاق افتاده است، داشته باشیم می‌بینیم که حضور و وجود اشخاص و جلوداران قوی و عالم به احکام و متکی به خداوند متعال اوج ها و فرازهایی را نشان داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید توفیقات و اندیشه های پیشرو در تاریخ اسلام را در طی زمان فراموش کنیم، افزود: بنده به عنوان حامی از مباحث فلسفی می‌گویم ما اگر به عنوان مسلمان به توحید باور داشته باشیم، قطعا نا امیدی را بر نمی‌تابیم.

وزیر علوم ادامه داد: ما اگر قلبا به لا اله الا الله باور داشته باشیم، پایه های بنیادین را محکم خواهیم کرد و اگر به رسالت پیامبر ایمان داشته باشیم حتما باورمان قوام و استحکام پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز