70% تخفیف!

مقاله آموزشی “فعال کردن ضمیر ناخودآگاه”

قیمت اصلی تومان500,000 بود.قیمت فعلی تومان150,000 است.

توضیحات

فعال کردن ضمیر ناخودآگاه

قسمت هایی از محتوای این مقاله تخصصی

شروع عملیات

*

*

*

تکنیک هایی که به شما کمک می کند از موقعیت افراد، و از چیزهایی که اتفاق می افتد آگاهی پیدا کنید.

تمرین هایی به شما ارئه می دهیم که با کمک این تمرین ها می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را فعال کنید.

با خواندن این مقاله می توانید مسابقات، و بازار بورس و…را پیش بینی کنید

می توانید به مکان افراد دسترسی پیدا کنید.

می توانید حس شهودی خود را پرورش دهید

می توانید الهامات و رویدادهای زیادی را تجربه کنید

و……….

 

مقاله داری ۳۳ صفحه پی دی اف هست.

قسمت هایی از محتوا

اول از همه زمانی را در طی روز انتخاب کنیـد که کاملا آماده ایـد که حداقل ۳ ساعت مداوم را برای Viewing Remote اختصاص دهید. این زمان، مخصوص آرام کردن ذهن Down Cool ،(جلسه View Remote یا همان Session و نهایتا آنالیز نهایی آن میشود.
عملیات Down Cool قبل از شروع فرآیند View Remote انجام میگردد و میتواند توسط مدیتیشن باشد. توصیه میکنم حداقل برای ۱۵ دقیقه مدیتیشن کنید زیرا زندگی روزمره باعث شلوغی شدید ذهن شما شده و به همین علت آرام کردن ذهن، بسیار اهمیت دارد.

فعال کردن ضمیر ناخودآگاه

مدیتیشن کنید زیرا زندگی روزمره باعث شلوغی شدید ذهن شما شده و به همین علت آرام کردن ذهن، بسیار اهمیت دارد.
در واقع حتی وجود یـک پس زمینه رنگی و شـلوغ در مقابـل چشـمتان، یـا افکـار به هم ریخته، میتوانـد باعث شود ذهن شـما اطلاعات و نویز Noise های اضافی زیادی را تولید کند که کاملا مزاحم خواهد بود. حتما در محیطی باشـید که مطمئن اید میزان نویز خارجی در آن کم است.
صداهای مزاحم، طرح و نقشهای رنگارنگ و عجیب، همه و همه میتوانند باعث شوند …….

مثلا فرض کنیـد که میخواهید یک مسابقه فوتبال را پیش بینی کنید(۳ حالت)، یا اینکه وضعیت قیمت یک سهام را بررسی کنید(۲ حالت، یا رشد میکند یا نزول میکند).
کسانیکه CRV را یاد گرفته باشـند، به راحتی میتوانند ARV کنند. روال بدینصورت است که فرد دستیار شـما(یا رایانه)، بدون اینکه شـما به عنوان Viewer اطلاعی داشـته باشـید، به هرکـدام از حالات نتیجه، یک عکس را نسـبت میدهـد و نیت میکند و به شـما میگوید که پس از پایان بازی،عکسـی را به شـما نشان خواهد داد که مرتبط با نتیجه نهایی بازی است.

دقت کنید که شما هیچ اطلاعی از عکسها ندارید. سپس شما لحظه ای را در آینـده(و پس از اتمـام بازی)، CRV میکنیـد که در آن دوسـتتان در حـال نمـایش دادن آن عکس به شـماست. حال عملیات Judging توسط دوستتان انجام میگیرد.

بدینصورت که بررسی میکند که داده های CRV شما، بیشتر با کدام عکس انطباق دارد. پس از قضاوت، به شما میگوید که نتیجه بازی فلان خواهد بود و شما میتوانید تصمیم گیری های لازم را لحاظ کنید.