62%

کرم پودر ضد جوش اکتی پور نوروا رنگ بژ روشن

52,000 تومان

مناسب پوست ملتهب و حساس

مناسب افراد دارای آکنه و لکه

تنظیم کننده چربی پوست

پوشش دهنده عالی

اصلاح PH پوست

ضد قرمزی

ضد جوش

آب‌رسان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

کرم پودر ضد جوش اکتی پور نوروا رنگ بژ روشن

کرم پودر ضد جوش اکتی پور نوروا رنگ بژ روشن برای افرادی که به دنبال اصلاح و تنظیم چربی پوست، ایجاد پوشش بی‌عیب و نقص و رفع قرمزی پوست و همچنین عدم ایجاد آلرژی و التهاب و جلوگیری از ایجاد آکنه، بهترین گزینه می‌باشد.

این کرم باعث رفع عیب و نقص و تقویت ترمیم و درمان بافت پوست مخصوصاً جوش‌های سرسیاه و جوش‌های زیر پوستی می‌شود. و به لطف مواد تشکیل دهنده خود که مجموعه‌ای از مواد معدنی و طبیعی مانند فیروسپینگوزین (خاصیت ضد التهاب و ضد آکنه). سر امیدها و ویتامین‌ها هستند به سلامت و مراقبت پوست کمک می‌کند.

این کرم پودر در دو رنگ بژ روشن TEINTEE CLAIRE و بژ طلایی TEINTEE DOREE برای انواع رنگ و بافت پوست در حجم 30 میلی طراحی و ارائه شده است.

بژ روشن TEINTEE CLAIRE

بژ روشن برای افراد دارای پوست روشن یا تمایل به سبک آرایش روشن.

ویژگی‌های کرم پودر اکتی پور نوروا رنگ بژ روشن

این کرم مناسب با تنظیم و اصلاح PH و چربی پوست برای پوست‌های ملتهب، حساس، چرب و یا پوست‌هایی که دارای آکنه و لکه می‌باشند و یا مستعد این موارد هستند. بسیار مناسب و کارآمد می‌باشد. و هم‌زمان با اعمال پوشش‌دهی در راستای درمان و مراقبت پوست شما نیز عمل می‌کند.

کرم اکتی پور را می‌توان به عنوان یک کرم ضد قرمزی، آب‌رسان، ضد جوش و پوشش دهنده عالی تلقی نمود.

نحوه استفاده از کرم نوروا اکتی پور

قبل از استفاده از کرم اکتی پور همانند سایر کرم‌ها پوست صورت خود را با استفاده از شوینده و پاک‌کننده مناسب شست و شو دهید. تا عاری از هرگونه چربی و یا ناخالصی باشد.

با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کرم و ضد براق بودن آن (مات)، افراد می‌توانند. از آن به صورت روز و شب و به عنوان جایگزین روزانه استفاده کنند.

برای اعمال آن نیز می‌توانید همانند سایر کرم پودرها از براش مخصوص آرایشی استفاده کنید. و با حرکات دایره‌ای، ضربدری و ضربه‌ای بهترین پوشش را ایجاد نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زدشاپ می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن 30 گرم
برند

مناسب

مصرف روزانه

تاریخ انقضاء

2023/3/10

رنگ

بژ روشن

برند

نوروا

لابراتوار Noreva در سال 1990 تأسیس گردیده است و از همان زمان تنها هدف شرکت نوروا راه‌اندازی کارآمدترین و نوآورترین محصولات زیبایی، مراقبتی و سلامتی بوده است. فرمولاسیون علمی و پیشرفته محصولات نوروا در راستای تأمین و پاسخگویی برای همه افراد با انواع پوست‌ها مخصوصاً پوست‌های حساس، واکنش پذیر، لکه‌دار و پوست‌های آکنه و جوش‌دار است. محصولات شرکت نوروا ساخت کشور فرانسه است که با دانش فنی و علمی گروهی از متخصصان پوست برای خدمت رسانی در جهت مراقبت و سلامت پوست ایجاد شده است. مشهورترین و معروف‌ترین محصول این شرکت، کرم پودر ضد جوش اکتی پور می‌باشد که در سراسر دنیا و به خصوص در ایران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا این کرم پودر رنگی علاوه بر خاصیت پوشش دهی و پوست صورت و ایجاد زیبایی در آن، از خاصیت ضد جوش نیز بهره‌مند است به همین دلیل افراد دارای آکنه و یا افرادی که پوست صورت آنها مستعد جوش زدن است، از این کرم استفاده می‌کنند. تمام محصولات برند نوروا دارای گواهینامه ISO هستند و تحت آزمایش‌های بالینی و تحت نظارت سازمان‌های معتبر بهداشت و سلامت بررسی می شوند و همچنین از اصول و قواعد دقیق اخلاق و تضمین کننده اثربخشی و بی ضرر بودن پیروی می‌کنند. لابراتوار تخصصی نوروا در مدت سی سال فعالیت، 105 محصول تخصصی در حوزه سلامت و مراقبت از پوست و چشم تولید و به بازار ارائه کرده است که از مهم‌ترین و معروف این محصولات می‌توان به کرم پودرهای ضد جوش، کرم‌های BB، پاک‌کننده‌های صورت، پاک‌کننده‌های چشم و غیره اشاره کرد. با توجه به حساس بودن تمامی اندام‌های انسان، مخصوصاً حساسیت بیش از اندازه پوست و چشم نسبت به سایر اندام‌ها، می‌بایست در انتخاب و استفاده از محصولات زیبایی، مراقبتی و سلامتی دقت و توجه زیادی بکار گرفت. در همین راستا محصولات زیبایی و سلامتی برند نوروا با داشتن عملکرد و خاصیت فوق‌العاده، نه تنها برای افرادی مناسب است که دارای پوست حساس یا آکنه دار هستند بلکه برای سایر افراد نیز می‌تواند مفید باشد و از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری نماید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم پودر ضد جوش اکتی پور نوروا رنگ بژ روشن”