7 اشتباه مهم در اینستاگرام
7 اشتباه مهم در اینستاگرام
7 اشتباه مهم در اینستاگرام: هر کسب و کاری با هدف رشد و پیشرفت در حوزه کاری خود شروع به کار می کند. در این مسیر ممکن است برخی افراد راه کارهایی ارائه دهند که مسیر و راه پیشرفت را کوتاه نماید و باعث شود زودتر به هدف برسید. و شما نیز به امید رسیدن به هدف خود، همان راه کارها را در پیش بگیرید. غافل از آنکه ممکن هست همان راه کارها شما را خیلی زیاد از هدف و مسیر اصلی خود، دور نماید. در ادامه 7 اشتباه مهم در اینستاگرام را نام می بریم که برای هر کسب و کاری بسیار راه گشا خواهد بود.
اشتباه اول: نداشتن برنامه محتوایی در استراتژی تولید محتوا
اولین اشتباه مهم در اینستاگرام نداشتن برنامه مشخص در تولید محتوا است. حتما شما هم به خوبی میدانید که محتوا و استراتژی تولید محنوا در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. اما برنامه محتوایی و استراتژی تولید محتوا کاملا متفاوت است. استراتژی محتوا قرار هست شما را به نتایج تجاری و یا مخاطب هدف برساندکه بدون برنامه محتوایی توفیقی حاصل نخواهد شد
اشتباه دوم: کپی کردن از برند دیگران
اکثر افراد وقتی می بینند یک نفر در اینستاگرام پیشرفت خوبی داشته است، فورا همه چیز را از او کپی برداری می کنند. شاید در ابتدای امر برای ساخت برند خودتان با سختی هایی مواجه شوید و یا حتی خوشایند خودتان و سایرین نباشد. اما یادتان باشد که به این اشتباه مهم در اینستاگرام عادت نکنید و کم کم منحصر به فرد و خاص شوید.
اشتباه سوم: گروه های تعاملی
متاسفانه همچنان برخی از اینستاگرامرها در گروه های تعاملی حضور دارند و درباره اش کنجکاوی می کنند. اینکار هرگز کمکی به شما نمی کند و تنها وقت شما را هدر می دهد. بنابراین بجای اینگونه کارها روی برنامه محتوایی تولید و انتشار محتوای جذاب و مخاطب پسند کار کنید. گرفتار شدن به چنین اشتباه مهم در اینستاگرام، به شدت به کسب و کار شما آسیب وارد می کند و دلیل آن هم در اشتباه هفتم کاملا مشخص شده است.
اشتباه چهارم: بایو اینستاگرام، فقط در موردتان خودتان است.
بایو بخش بسیار مهمی در پیج شماست و همینطور یک فرصت مهم به شمار می رود. در بایو می توانید ارزش های پیشنهادی پیج خود را مطرح کنید. که این خود فرصت اولیه ای برای شناخت شما توسط مخاطب است. بنابراین سعی کنید مرتکب این اشتباه مهم در اینستاگرام نشوید و بجای تبلیغات خود، در مورد ارزش هایی که پیج شما به مخاطب می دهد، صحبت کنید.
اشتباه پنجم: هیچ تیتر و گرافیک مجذوب کننده کننده ای وجود ندارد.
در اکسپلور کاربران به سرعت صفحه را اسکرول می کنند و فقط به پست هایی توجه می کنند که آنها را جذب نماید. در اینجاست که تیتر و کاور و گرافیک جذاب می تواند خودنمایی کند. هر چه جذابتر و جالب توجه تر باشد، کاربران بیشتری را برای باز کردن پست شما ترغیب می نماید.
اشتباه ششم: فقط در انتظار بازدید از هشتگ ها هستید.
بعضی از افراد هستند که به هزاران ترفند متوسل می شوند تا از هشتگ ها ورودی بگیرند. در حالی که تنها راه گرفتن ورودی هشتگ نیست. اگر شما تمرکز خود را روی تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند بگذارید، قطعا نتیجه دلخواه خود را نیز می گیرید.
اشتباه هفتم: همه چیز تقصیر الگورربتم است!
اینستاگرام تمام تمرکز خود را روی این امر قرار داده است که کاربران جدید بگیرد و آن ها را حفظ نماید. بنابراین الگوریتم های آن نیز در همین راستا فعالیت دارند. اگر شما محتوایی را منتشر نمایید که کاربر حاضر باشد، آن را لایک نماید، سیو نماید، و یا برای بقیه بفرستد، پست شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود. بنابراین یکی دیگر از اشتباه هات مهمی که در اینستاگرام می تواند شما را در حالت سکون نگه دارد، این است که کاربران فیک داشته باشید و خبری از لایک و سیو پست های شما نباشد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.