قوانین ارسال کالا در مجموعه گلسرخ 

مشتری و همراه گرامی گلسرخ، لطفا قبل از نهایی کردن خرید خود قوانین و مقررات ارسال کالا را مطالعه بفرمایید. بدیهی است نهایی کردن سفارش به منزله پذیرش مقررات ارسال مجموعه گلسرخ خواهد بود.

  1. کلیه اقلام فاکتور شما قبل از ارسال به دقت بازدید شده و بعد از تایید سلامت و تطابق با فاکتور، به بهترین شکل بسته بندی و ارسال می شود.

  2. فاکتور شما قبل از ارسال توسط مجموعه گلسرخ بارنامه و بیمه می شود.

    1. نکته اول: چنانچه بعد از دریافت کالا، از خرید خود منصرف شوید و قصد بازگرداندن کالای مورد نظر را داشته باشید، هزینه ارسال کالا به مجموعه گلسرخ به عهده شما خواهد بود. لازم به توضیح است که کالای برگشتی باید صحیح و سالم به مجموعه گلسرخ برسد. در صورت بروز مشکل، فروشگاه گلسرخ، کالا را پذیرش نخواهد کرد.

    2. نکته دوم: مهلت انصراف از خرید تا 48 ساعت بعد از تحویل گرفتن کالا خواهد بود.

    3. نکته سوم: بعد از رسیدن کالای برگشتی به فروشگاه گلسرخ و تایید سلامت کالا، حسابداری مجموعه بعد از 72 ساعت، وجه خریدار را پس از کسر وجه هزینه ارسال اولیه به حساب وی واریز خواهد کرد.

  3. سفارش خریدار بعد از تسویه و ثبت نهایی ظرف مدت 3 الی 5 روز کاری به دست او خواهد رسید.

    1. نکته اول: این زمان در شرایط خاص مانند: مناسبت ها و بروز حوادث می تواند افزایش یابد.

    2. نکته دوم: بعد از ارسال کالا توسط مجموعه گلسرخ، پیامکی حاوی کد رهگیری برای خریدار ارسال می گردد، که می تواند با استفاده از آن کد مرسوله خود را در سایت شرکت پست، چاپار یا تیپاکس رهگیری نماید.

  4. خریدار موظف است در لحظه دریافت کالا، سلامت ظاهری بسته را به صورت کامل رهگیری نماید.

نکته: چنانچه بسته بندی آسیب دیده یا مخدوش باشد، باید در حضور مامور واحد مراسلاتی بسته را باز کرده و چنانچه نقصی در سفارش خود می بیند، اقدام به عکسبرداری و تهیه گزارش نماید. این گزارش و تصاویر باید در اسرع وقت به واتساپ مجموعه ارسال گردد تا مراحل پیگیری آغاز گردد.

صمیمانه از اینکه ما را در خدمت رسانی بهتر و شایسته تر همراهی می نمایید، کمال تقدیر و سپاسگزاری را داریم. 

ارسال با پست

http://itemtracking.post.ir


ارسال با تیپاکس

https://tipaxco.com/tracking


ارسال از چاپار

https://chaparnet.com/track

فروشگاه گلسرخ