loading...

عمومی

بازدید : 15
يکشنبه 12 تير 1401 زمان : 10:37

هنگامی که سایت های شبکه های اجتماعی در ابتدا ظهور کردند، بیشتر برای گفتگو و سرگرمی در میان افرادی که یکدیگر را می شناختند (و در شرایط نادر، غریبه ها) استفاده می شد. امروزه شرایط متفاوت است زیرا بسیاری از شرکت ها و میلیون ها کاربر ثبت شده در چندین کانال رسانه های اجتماعی دریافته اند که شبکه های دیجیتال می توانند برای بازاریابی و برندسازی استفاده شوند. همانطور که برای توییتر اتفاق می افتد، سناریو مشابه است.

توییتر، یک شبکه وبلاگ که در آن کاربران می‌توانند هر گونه اطلاعاتی را توییت کنند و به اشتراک بگذارند، به سرعت در حال گسترش و بهبود است. با این حال، رویکرد توییتر شما چیست؟

اگر رویکرد بازاریابی توییتر را توسعه دهید، نام تجاری شما گسترش می یابد، بنابراین ما باید اهمیت جذب دنبال کنندگان توییتر را درک کنیم. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که در این بازی بازاریابی توییتر با موفقیت بازی کنید!

داشتن مخاطبان گسترده در توییتر به سادگی نشان دهنده محبوبیت آنلاین برند شما است. داشتن فالوور زیاد در توییتر مجموعه ای از مزایای خاص خود را برای کسب و کار یا محصول شما ارائه می دهد. بنابراین، استراتژی خود را در مورد چگونگی جذب فالوور توییتر در طول زمان برنامه ریزی کنید. خرید فالوور توییتر نقش بسزایی در محبوبیت صفحه کسب و کار دارد.

اهمیت داشتن پایگاه عظیم زیر:
توییتر که به عنوان یک شبکه میکروبلاگینگ شروع به کار کرد، در حال حاضر میلیون ها کاربر فعال ماهانه دارد. اکثر آنها به طور منظم از شبکه استفاده می کنند و بخش قابل توجهی از آنها کاربران شرکتی هستند.

با این حال، ایجاد یک پروفایل توییتر و منظم بودن تنها یکی از عواملی است که به شما کمک می کند تا مزایای استفاده از این پلت فرم رسانه اجتماعی را درک کنید. اگر کسی توییت های شما را نمی خواند، نمی توانید انتظار موفقیت داشته باشید.

به گفته تایت فلچر، یکی از بنیانگذاران یک شرکت اشتراک قهوه در آلبوکرکی، دستیابی به فالوور/فالوور گسترده در توییتر یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدل کسب‌وکار آنها است. داشتن یک پایگاه فالوور بزرگ در توییتر نشانه خوبی برای مشتریان/مشتریان بالقوه، دید بهتر به محتوای ویروسی، دنبال کردن گردش مالی، قابل اعتماد بودن و احتمالات تجاری آینده است.

راه های مختلفی برای افزایش فالوورهای توییتر وجود دارد، اما ممکن است آنها به دو دسته تقسیم شوند: حق بیمه و بدون پرداخت.

وقتی صحبت از تکنیک‌های رایگان جذب فالوور توییتر می‌شود، باید بدانید که دارندگان فید توییتر از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، آنها در تلاش هستند تا نوع جدیدی از محتوا را ارائه دهند. آنها همچنین با پاسخ دادن به نظرات و انتقال سیگنال های اجتماعی به سایت های دیگر با سایر کاربران ارتباط برقرار می کنند. برخی از آنها فیلم ها و عکس ها را در پست های خود قرار می دهند تا مطالبی را که ارائه می دهند بهبود بخشند و توجه دنبال کنندگان خود را جلب کنند.



هنگامی که به انتخاب های پولی مربوط می شود، کاربران توییتر می توانند بین تبلیغات و دنبال کنندگان توییتر خریداری شده یکی را انتخاب کنند.

دلایل خرید فالوور توییتر:
برای افزایش آگاهی از برند:
افزایش فالوورهای توییتر آگاهی از برند را افزایش می دهد، چیزی که هیچ صنعتی به آن نیاز ندارد. گستره بین المللی شرکت شما را گسترش می دهد و مشتریان بیشتری را با خدمات و کالاهای شما در تماس و مشتاق می کند.

برای بهبود سئوی ارگانیک:
وقتی درصد قابل توجهی از فالوورها در توییتر دارید، توییتر به توزیع سریعتر و گسترده تر مطالب شما کمک می کند. هرچه افراد بیشتری مطالب شما را به اشتراک بگذارند، احتمال ویروسی شدن یا بیشتر مورد توجه آنلاین شما بیشتر است. در نتیجه، بک لینک ها به سایت شما بهبود می یابد و سئوی وب سایت شما به صورت پویا بهبود می یابد.

برای افزایش ترافیک وب:
بازدیدکنندگان وب سایت یا وبلاگ شما به طور چشمگیری بهبود می یابند زیرا افراد بیشتری می توانند توییت های شما را که پست های وبلاگ شما را به تصویر می کشند بخوانند. در نتیجه، چشم اندازها و تعاملات بیشتری ایجاد می شود.

برای تبلیغ محصول خود:
بهترین گزینه برای بازاریابی خدمات یا محصول شما به جز توییتر چیست، جایی که بتوانید آن را با کمی تلاش انجام دهید؟ اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که توییت کنید و منتظر باشید تا فالوورهای شما مطالب شما را با دوستان خود تبلیغ کنند. وقتی تعداد قابل توجهی فالوور توییتر داشته باشید، استراتژی تبلیغاتی به یک نسیم تبدیل می شود.

برای داشتن تعامل بهتر با کاربر:
ارائه محتوای با کیفیت بالا و تجسم های بصری جذاب که مرتبط با برند شما هستند، به علاقه مند ماندن کاربران کمک می کند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را به اشتراک گذاشته یا خوانده باشند، برای کسب و کار شما قوی تر است.

برای افزایش فروش خود:
افزایش فروش یک شرکت به اندازه بازاریابی یا انتشار یک نام تجاری حیاتی است. رشد فروش خدمات یا محصول شما منجر به افزایش درآمد برای شرکت شما می شود.

دنبال کنندگان توییتر شما فقط طرفدار نیستند. آنها همچنین مشتریان بالقوه هستند. برای افزایش فالوورهای توییتر در طول زمان برنامه ریزی کنید. شما باید تمام جنبه های بازاریابی توییتر را درک کنید تا دنبال کنندگان توییتر به دست آورید و نسل سرنخ را به فروش تبدیل کنید.

فالوورهای واقعی ارزش طلا را دارند:
اگر تعداد قابل توجهی فالوور دارید، توییتر شما را یک متخصص در نظر می گیرد. هنگامی که به آن نقطه رسیدید، ممکن است بتوانید یک موتور جستجو (به عنوان مثال، یک هشتگ کنفرانس) را "چاب کنید" زیرا توییتر توییت های معروف را با هم ترکیب می کند و آنها را به بالای صفحه "پین" می کند، که در نهایت منجر به میلیون ها بازدید از هر کسی می شود که به دنبال آن است. هشتگ.

توصیه های «بهترین تمرین» توییتر را فراموش کنید:
هیچ دلیلی به مردم ندهید که شما را دنبال کنند. یک توییت با سطح بالایی از تعامل بنویسید. به آنها یک تک شاخ بدهید – از پروژه فالوورهای خود برای تبلیغ نادرترین توییتی که تا به حال ارسال کرده اید با بهترین عملکرد استفاده کنید. این هزینه ها را کاهش می دهد در حالی که ارزش آن کلیک های رایگان را اضافه می کند.

چرا خرید فالوور توییتر یک ایده هوشمندانه است؟
اگر مایل به پرداخت اشتراکی مانند این هستید، دنبال کنندگان واقعی توییتر بخرید. بسیاری از تامین کنندگان به اصطلاح معتبر دنبال کننده توییتر، اکانت های جعلی بدون عکس نمایه و نام های غیرمنطقی را ارائه می دهند که افراد جعلی در توییتر هستند. زمان زیادی نمی گذرد تا آنها پاک شوند و دنبال کنندگان توییتر شما عواقب آن را احساس خواهند کرد.

دنبال‌کنندگان واقعی توییتر عکس‌های پروفایل، توییت‌های خاص خود را دارند و با سایر فالوورها درگیر می‌شوند. اگرچه به نظر می رسد خرید فالوور توییتر سودمند باشد، بسیاری از کارآفرینان و مردم عادی مطمئن نیستند که چرا باید این کار را انجام دهند.



برای شروع، اگر دنبال کننده زیادی در توییتر دارید، بلافاصله دسترسی محصول خود را افزایش خواهید داد. کاربران حساب‌های موجود در توییتر با هزاران حامی را مهم می‌دانند. کسانی که چند صد فالوور دارند، چندان قابل اعتماد نیستند.

در حالی که ما در مورد این تاثیرات هستیم، شایان ذکر است که یک پایه قوی ممکن است باعث "اثر واگن" شود. همانطور که بارها ثابت شده است، افراد به احتمال زیاد اکانت هایی را با تعداد زیادی از طرفداران دنبال می کنند.

علاوه بر این، خرید فالوورهای واقعی توییتر بدون شک ساده‌تر و ارزان‌تر از منتظر ماندن برای ساخت دنبال‌کننده‌های شما به صورت ارگانیک است. و هنگامی که به یک پایگاه خاص از مخاطبان رسیدید، می توانید برای رشد ارگانیک مخاطبان خود تلاش کنید.

چرا روی دنبال کنندگان توییتر تمرکز کنیم؟
مکان‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها طرفداران زیادی ایجاد کنید و تبلیغات و آگاهی بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید. بنابراین، چرا توییتر، اگر این مورد است؟

برای چندین سال، توییتر نشان داده است که رقیب قدرتمندی برای برندها در سراسر جهان است. توییتر یکی از اولین سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بود که به وجود آمد، از این رو می‌توان آن‌ها را به‌عنوان پذیرنده اولیه نامید.



آنها نکات و نکات تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی را درک می کنند، به همین دلیل است که یک دنبال کننده توییتر ارزش بیشتری نسبت به دنبال کردن در سایر سیستم عامل ها دارد.

بیایید با آن مقابله کنیم: دلیلی برای هدر دادن در این مورد وجود ندارد. گذشته از اینکه چرا باید روی دنبال کنندگان توییتر تمرکز کنید، باید اذعان کنیم که همه ما به طور کلی خواهان حضور گسترده در رسانه های اجتماعی هستیم.

به این دلیل است که دنبال‌کردن زیاد می‌تواند منجر به شواهد اجتماعی شود، که می‌تواند بازدیدکنندگان درستی را به وب‌سایت ما جذب کند، سرنخ‌های بیشتری ایجاد کند و روابط تجاری طولانی‌مدت‌تری ایجاد کند که شرکت شما را به پیش خواهد برد.

بیایید یک لحظه به توییتر نگاه کنیم. وقتی وارد سیستم می‌شوید و شروع به جستجوی حساب‌هایی برای دنبال کردن می‌کنید، کدام یک بیشتر به سراغ شما می‌آیند؟

آیا نمایه هایی با تعداد فالوور کوچک یا آنهایی که هزاران مشترک دارند محبوب ترین هستند؟ احتمالاً ابتدا متوجه افرادی شده‌اید که دنبال‌کننده‌های بیشتری دارند، و از آنجا، تصمیم خواهید گرفت که آیا آنها را دنبال کنید یا خیر.

این ممکن است سطحی به نظر برسد، اما این دنیای مجازی است که برندها در حال حاضر در آن فعالیت می کنند.

آیا تصور می‌کنید که آنها اولین هویت توییتر را با فالوورهای قابل توجهی که با آن برخورد کرده‌اند انتخاب کرده و به آن پایبند هستند؟

یا فکر می کنید که آنها مدتی زمان و تلاش صرف کرده اند تا مشخص کنند تعامل آنها در رسانه های اجتماعی چیست و آیا با تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند مطابقت دارد یا خیر؟ اگر شرکتی مشتاق حساب شما باشد، می‌خواهد شواهدی را ببیند که مطالب شما دارای سطح بالایی از تعامل است که با تعداد فالوورهای شما مطابقت دارد.

اگرچه اگر همه ما فقط با فالوورهای گسترده شروع کنیم و به تدریج نرخ تعامل خود را افزایش دهیم، ایده آل خواهد بود، اما اینطور نیست. در عوض، باید اطمینان حاصل کنید که همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند، حتی اگر در ابتدا فقط چند صد نفر باشند، نسبت به کسب و کار شما و آنچه ارائه می‌دهید متعهد و مشتاق هستند.

هنگامی که سایت های شبکه های اجتماعی در ابتدا ظهور کردند، بیشتر برای گفتگو و سرگرمی در میان افرادی که یکدیگر را می شناختند (و در شرایط نادر، غریبه ها) استفاده می شد. امروزه شرایط متفاوت است زیرا بسیاری از شرکت ها و میلیون ها کاربر ثبت شده در چندین کانال رسانه های اجتماعی دریافته اند که شبکه های دیجیتال می توانند برای بازاریابی و برندسازی استفاده شوند. همانطور که برای توییتر اتفاق می افتد، سناریو مشابه است.

توییتر، یک شبکه وبلاگ که در آن کاربران می‌توانند هر گونه اطلاعاتی را توییت کنند و به اشتراک بگذارند، به سرعت در حال گسترش و بهبود است. با این حال، رویکرد توییتر شما چیست؟

اگر رویکرد بازاریابی توییتر را توسعه دهید، نام تجاری شما گسترش می یابد، بنابراین ما باید اهمیت جذب دنبال کنندگان توییتر را درک کنیم. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که در این بازی بازاریابی توییتر با موفقیت بازی کنید!

داشتن مخاطبان گسترده در توییتر به سادگی نشان دهنده محبوبیت آنلاین برند شما است. داشتن فالوور زیاد در توییتر مجموعه ای از مزایای خاص خود را برای کسب و کار یا محصول شما ارائه می دهد. بنابراین، استراتژی خود را در مورد چگونگی جذب فالوور توییتر در طول زمان برنامه ریزی کنید. خرید فالوور توییتر نقش بسزایی در محبوبیت صفحه کسب و کار دارد.

اهمیت داشتن پایگاه عظیم زیر:
توییتر که به عنوان یک شبکه میکروبلاگینگ شروع به کار کرد، در حال حاضر میلیون ها کاربر فعال ماهانه دارد. اکثر آنها به طور منظم از شبکه استفاده می کنند و بخش قابل توجهی از آنها کاربران شرکتی هستند.

با این حال، ایجاد یک پروفایل توییتر و منظم بودن تنها یکی از عواملی است که به شما کمک می کند تا مزایای استفاده از این پلت فرم رسانه اجتماعی را درک کنید. اگر کسی توییت های شما را نمی خواند، نمی توانید انتظار موفقیت داشته باشید.

به گفته تایت فلچر، یکی از بنیانگذاران یک شرکت اشتراک قهوه در آلبوکرکی، دستیابی به فالوور/فالوور گسترده در توییتر یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدل کسب‌وکار آنها است. داشتن یک پایگاه فالوور بزرگ در توییتر نشانه خوبی برای مشتریان/مشتریان بالقوه، دید بهتر به محتوای ویروسی، دنبال کردن گردش مالی، قابل اعتماد بودن و احتمالات تجاری آینده است.

راه های مختلفی برای افزایش فالوورهای توییتر وجود دارد، اما ممکن است آنها به دو دسته تقسیم شوند: حق بیمه و بدون پرداخت.

وقتی صحبت از تکنیک‌های رایگان جذب فالوور توییتر می‌شود، باید بدانید که دارندگان فید توییتر از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، آنها در تلاش هستند تا نوع جدیدی از محتوا را ارائه دهند. آنها همچنین با پاسخ دادن به نظرات و انتقال سیگنال های اجتماعی به سایت های دیگر با سایر کاربران ارتباط برقرار می کنند. برخی از آنها فیلم ها و عکس ها را در پست های خود قرار می دهند تا مطالبی را که ارائه می دهند بهبود بخشند و توجه دنبال کنندگان خود را جلب کنند.



هنگامی که به انتخاب های پولی مربوط می شود، کاربران توییتر می توانند بین تبلیغات و دنبال کنندگان توییتر خریداری شده یکی را انتخاب کنند.

دلایل خرید فالوور توییتر:
برای افزایش آگاهی از برند:
افزایش فالوورهای توییتر آگاهی از برند را افزایش می دهد، چیزی که هیچ صنعتی به آن نیاز ندارد. گستره بین المللی شرکت شما را گسترش می دهد و مشتریان بیشتری را با خدمات و کالاهای شما در تماس و مشتاق می کند.

برای بهبود سئوی ارگانیک:
وقتی درصد قابل توجهی از فالوورها در توییتر دارید، توییتر به توزیع سریعتر و گسترده تر مطالب شما کمک می کند. هرچه افراد بیشتری مطالب شما را به اشتراک بگذارند، احتمال ویروسی شدن یا بیشتر مورد توجه آنلاین شما بیشتر است. در نتیجه، بک لینک ها به سایت شما بهبود می یابد و سئوی وب سایت شما به صورت پویا بهبود می یابد.

برای افزایش ترافیک وب:
بازدیدکنندگان وب سایت یا وبلاگ شما به طور چشمگیری بهبود می یابند زیرا افراد بیشتری می توانند توییت های شما را که پست های وبلاگ شما را به تصویر می کشند بخوانند. در نتیجه، چشم اندازها و تعاملات بیشتری ایجاد می شود.

برای تبلیغ محصول خود:
بهترین گزینه برای بازاریابی خدمات یا محصول شما به جز توییتر چیست، جایی که بتوانید آن را با کمی تلاش انجام دهید؟ اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که توییت کنید و منتظر باشید تا فالوورهای شما مطالب شما را با دوستان خود تبلیغ کنند. وقتی تعداد قابل توجهی فالوور توییتر داشته باشید، استراتژی تبلیغاتی به یک نسیم تبدیل می شود.

برای داشتن تعامل بهتر با کاربر:
ارائه محتوای با کیفیت بالا و تجسم های بصری جذاب که مرتبط با برند شما هستند، به علاقه مند ماندن کاربران کمک می کند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را به اشتراک گذاشته یا خوانده باشند، برای کسب و کار شما قوی تر است.

برای افزایش فروش خود:
افزایش فروش یک شرکت به اندازه بازاریابی یا انتشار یک نام تجاری حیاتی است. رشد فروش خدمات یا محصول شما منجر به افزایش درآمد برای شرکت شما می شود.

دنبال کنندگان توییتر شما فقط طرفدار نیستند. آنها همچنین مشتریان بالقوه هستند. برای افزایش فالوورهای توییتر در طول زمان برنامه ریزی کنید. شما باید تمام جنبه های بازاریابی توییتر را درک کنید تا دنبال کنندگان توییتر به دست آورید و نسل سرنخ را به فروش تبدیل کنید.

فالوورهای واقعی ارزش طلا را دارند:
اگر تعداد قابل توجهی فالوور دارید، توییتر شما را یک متخصص در نظر می گیرد. هنگامی که به آن نقطه رسیدید، ممکن است بتوانید یک موتور جستجو (به عنوان مثال، یک هشتگ کنفرانس) را "چاب کنید" زیرا توییتر توییت های معروف را با هم ترکیب می کند و آنها را به بالای صفحه "پین" می کند، که در نهایت منجر به میلیون ها بازدید از هر کسی می شود که به دنبال آن است. هشتگ.

توصیه های «بهترین تمرین» توییتر را فراموش کنید:
هیچ دلیلی به مردم ندهید که شما را دنبال کنند. یک توییت با سطح بالایی از تعامل بنویسید. به آنها یک تک شاخ بدهید – از پروژه فالوورهای خود برای تبلیغ نادرترین توییتی که تا به حال ارسال کرده اید با بهترین عملکرد استفاده کنید. این هزینه ها را کاهش می دهد در حالی که ارزش آن کلیک های رایگان را اضافه می کند.

چرا خرید فالوور توییتر یک ایده هوشمندانه است؟
اگر مایل به پرداخت اشتراکی مانند این هستید، دنبال کنندگان واقعی توییتر بخرید. بسیاری از تامین کنندگان به اصطلاح معتبر دنبال کننده توییتر، اکانت های جعلی بدون عکس نمایه و نام های غیرمنطقی را ارائه می دهند که افراد جعلی در توییتر هستند. زمان زیادی نمی گذرد تا آنها پاک شوند و دنبال کنندگان توییتر شما عواقب آن را احساس خواهند کرد.

دنبال‌کنندگان واقعی توییتر عکس‌های پروفایل، توییت‌های خاص خود را دارند و با سایر فالوورها درگیر می‌شوند. اگرچه به نظر می رسد خرید فالوور توییتر سودمند باشد، بسیاری از کارآفرینان و مردم عادی مطمئن نیستند که چرا باید این کار را انجام دهند.



برای شروع، اگر دنبال کننده زیادی در توییتر دارید، بلافاصله دسترسی محصول خود را افزایش خواهید داد. کاربران حساب‌های موجود در توییتر با هزاران حامی را مهم می‌دانند. کسانی که چند صد فالوور دارند، چندان قابل اعتماد نیستند.

در حالی که ما در مورد این تاثیرات هستیم، شایان ذکر است که یک پایه قوی ممکن است باعث "اثر واگن" شود. همانطور که بارها ثابت شده است، افراد به احتمال زیاد اکانت هایی را با تعداد زیادی از طرفداران دنبال می کنند.

علاوه بر این، خرید فالوورهای واقعی توییتر بدون شک ساده‌تر و ارزان‌تر از منتظر ماندن برای ساخت دنبال‌کننده‌های شما به صورت ارگانیک است. و هنگامی که به یک پایگاه خاص از مخاطبان رسیدید، می توانید برای رشد ارگانیک مخاطبان خود تلاش کنید.

چرا روی دنبال کنندگان توییتر تمرکز کنیم؟
مکان‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها طرفداران زیادی ایجاد کنید و تبلیغات و آگاهی بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید. بنابراین، چرا توییتر، اگر این مورد است؟

برای چندین سال، توییتر نشان داده است که رقیب قدرتمندی برای برندها در سراسر جهان است. توییتر یکی از اولین سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بود که به وجود آمد، از این رو می‌توان آن‌ها را به‌عنوان پذیرنده اولیه نامید.



آنها نکات و نکات تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی را درک می کنند، به همین دلیل است که یک دنبال کننده توییتر ارزش بیشتری نسبت به دنبال کردن در سایر سیستم عامل ها دارد.

بیایید با آن مقابله کنیم: دلیلی برای هدر دادن در این مورد وجود ندارد. گذشته از اینکه چرا باید روی دنبال کنندگان توییتر تمرکز کنید، باید اذعان کنیم که همه ما به طور کلی خواهان حضور گسترده در رسانه های اجتماعی هستیم.

به این دلیل است که دنبال‌کردن زیاد می‌تواند منجر به شواهد اجتماعی شود، که می‌تواند بازدیدکنندگان درستی را به وب‌سایت ما جذب کند، سرنخ‌های بیشتری ایجاد کند و روابط تجاری طولانی‌مدت‌تری ایجاد کند که شرکت شما را به پیش خواهد برد.

بیایید یک لحظه به توییتر نگاه کنیم. وقتی وارد سیستم می‌شوید و شروع به جستجوی حساب‌هایی برای دنبال کردن می‌کنید، کدام یک بیشتر به سراغ شما می‌آیند؟

آیا نمایه هایی با تعداد فالوور کوچک یا آنهایی که هزاران مشترک دارند محبوب ترین هستند؟ احتمالاً ابتدا متوجه افرادی شده‌اید که دنبال‌کننده‌های بیشتری دارند، و از آنجا، تصمیم خواهید گرفت که آیا آنها را دنبال کنید یا خیر.

این ممکن است سطحی به نظر برسد، اما این دنیای مجازی است که برندها در حال حاضر در آن فعالیت می کنند.

آیا تصور می‌کنید که آنها اولین هویت توییتر را با فالوورهای قابل توجهی که با آن برخورد کرده‌اند انتخاب کرده و به آن پایبند هستند؟

یا فکر می کنید که آنها مدتی زمان و تلاش صرف کرده اند تا مشخص کنند تعامل آنها در رسانه های اجتماعی چیست و آیا با تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند مطابقت دارد یا خیر؟ اگر شرکتی مشتاق حساب شما باشد، می‌خواهد شواهدی را ببیند که مطالب شما دارای سطح بالایی از تعامل است که با تعداد فالوورهای شما مطابقت دارد.

اگرچه اگر همه ما فقط با فالوورهای گسترده شروع کنیم و به تدریج نرخ تعامل خود را افزایش دهیم، ایده آل خواهد بود، اما اینطور نیست. در عوض، باید اطمینان حاصل کنید که همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند، حتی اگر در ابتدا فقط چند صد نفر باشند، نسبت به کسب و کار شما و آنچه ارائه می‌دهید متعهد و مشتاق هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 517
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه