خبرگزاری کار ایران

برای خرید مبلمان اداری یک ریال هم نپردازید! مگر آنکه کاربردی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۸۱

بله، ما می گوییم برای خرید مبلمان اداری یک ریال هم نپردازید مگر آنکه نیازهای واقعی شما، شرکت و کارکنان را برآورده کند. هنگام خرید مبلمان اداری توجه کنید که این تجهیزات قبل از هر ظاهر شیک و منحصر بفردی، باید با کاربری شرکت یا سازمان هماهنگ باشند. در این مقاله از پادایران قصد داریم به ویژگی های اصلی تجهیزات و لوازمی مانند میز کنفرانس و انواع پارتیشن ادرای از لحاظ متریال، بپردازیم.

در انتهای این مقاله شما به این که چگونه هنگام خرید مبلمان اداری ارزش گذاری کنید، پی می بردید. سپس به راحتی می توانید بدون توجه به جلوه های تبلیغاتی، کاربردی ترین و مناسب ترین محصولات اداری را خریداری کنید.

راهنمای خرید مبلمان اداری کاربردی

به نظر شما منظور از کاربردی بودن یک محصول چیست؟ آیا انتظار ما از یک پارتیشن اداری تنها همین است که فضای بین ما و همکاران خود را جدا کند؟ یا از یک میز کنفرانس مناسب انتظار داریم که یک یا دو جلسه اداری را برای ما پیش ببرد؟

کاربردی بودن یک محصول در مرحله اول به سبک کاری شما بر می گردد. اینکه شما در یک شرکت خصوصی کار می کنید و مدام با ارباب رجوع در ارتباط هستید یا در سازمان دولتی کار می کنید که تنها با افراد خاصی جلسات مهم برگزار می کنید. مفهوم کاربرد و ورک استایل در همین مقطع مشخص می گردد.

برای خرید مبلمان اداری یک ریال هم نپردازید! مگر آنکه کاربردی باشد

در مرحله بعدی خرید مبلمان اداری، طراحی مخصوص لوازم اداری خود را نمایان می کند. در طراحی پارتیشن اداری ویژگی های متعددی می توانند نقش داشته باشند؛ مثل اینکه پارتیشن اداری شما چه ساختاری داشته باشد یا از چه متریالی تشکیل شود! اینکه آیا کارکنان و مدیران مجموعه نیاز دارند از پارتیشن اداری عایق صوت و دما استفاده کنند یا صرفا به یک جداکننده فضا احتیاج دارند؟

حال کاملا واضح است که توجه به کاربردی بودن هنگام خرید مبلمان اداری یک معنا و مفهوم یکسان ندارد! بلکه برای هر مجموعه کاربردی بودن تعبیری خاص دارد.

توجه به ساختار و متریال پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به علت بهینه سازی فضای کار برای کارکنان و مدیران مجموعه در ساله ای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای پارتیشن اداری هیچ محدودیتی وجود ندارد که دارای یک متریال خاص باشد یا ساختار ویژه ای داشته باشد تا اسم آن را پارتیشن اداری گذاشت!

پارتیشن اداری قابل اجرا در ابعاد و ارتفاع های متفاوت است؛ از قرار گیری بین میزهای کار گروهی کارمندان تا جداسازی فضاهای بزرگ محیط کار را می توانید به پارتیشن اداری بسپارید.

کاربرد این محصول نیز هنگام خرید مبلمان اداری می تواند برای هر کارفرمایی متفاوت باشد. شما حق انتخاب دارید تا پارتیشن اداری لوکس و دکوراتیو استفاده کنید. همچنین می توانید تنها از عایق صوتی و حرارتی بودن این محصول بهره ببرید. برخی از مشتریان پادایران نیز به دنبال پارتیشن اداری دکوراتیو جهت ایجاد جلوه در محیط کار بودند.

در نهایت با توجه به نیاز کاری شما و همچنین سلیقه و سبک کاری می توانید پارتیشن اداری مخصوص خود را سفارش دهید و خریداری کنید. متریال پارتیشن اداری می تواند از ام دی اف (MDF)، شیشه، پروفیل آلومینیومی، چوبی و حتی ترکیبی از این ها باشد.

برای خرید مبلمان اداری یک ریال هم نپردازید! مگر آنکه کاربردی باشد

حال چطور میز کنفرانس مطابق با ورک استایل خود را انتخاب می کنید؟

در ابتدا در مورد انتظار شما از خرید مبلمان اداری صحبت کردیم. سپس مثالی در مورد اینکه انتظار شما از میز کنفرانس مجموعه خود چیست؟ گفتیم. قطعا جلسات کاری که در سازمان، شرکت یا اداره شما برگزار می شود، دارای یک اهمیت اساسی است. در واقع شما قصد دارید تا در انتهای جلسه و کنفرانس به یک نتیجه دلخواه از کارتان، وقت و هزینه ای که صرف کردید برسید!

توجه کنید که فراهم کردن امکانات و تجهیزات رسمی و اولیه در یک جلسه، اولین دید حاضران را نسبت به ورک استایل شما شکل می دهد. برای همکاران یا حتی مافوق شما که در اتاق کنفرانس حاضر می شود، اهمیت دارد که چه جایگاهی برای او تدارک دیده اید. همچنین برای افرادی که تا کنون با آن ها دیداری نداشتید، ذهنیت تازه ای شکل می دهد.

در نتیجه هیچ گاه طراحی تجهیزاتی مانند میز کنفرانس را دست کم نگیرید! هنگام سفارش میز کنفرانس ابعاد اتاق کنفرانس و تعداد معمول مهمانان مجموعه خود را در نظر بگیرید. توجه کنید که متریال میز کنفرانس با دیگر تجهیزات اتاق همخوانی داشته باشد و نقطه ای منفی در ورک استایل شما ایجاد نکند.

فکر کردن کافی است؛ برای خرید مبلمان اداری همین حالا اقدام کنید.

احتمالا در نظر گرفتن تمامی نکات خرید مبلمان اداری و حفظ استایل کاری برای مدیر یک مجموعه که دغدغه های ذهنی خود را داشته باشد، کار وقت گیری باشد. مجموعه پادایران مفتخر است که با معرفی خود به عنوان شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری، شما را در این راه همراهی کند.

پادایران (https://paadiran.com/) نه تنها در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری و میز کنفرانس سابقه درخشانی داشته، بلکه اکنون برای راهنمای شما در خرید مبلمان اداری حاضر شده است. شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان، طراحان و مشاوران پادایران، طراحی ورک استایل و سایر تجهیزات اداری خود را به ما بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز