🔬زبانخوانی! اگر بهم بگن به نظرت یوزر ریسرچر در یک کلمه چطوری توصیف میشه من این جوابیه که میدم (البته با دانش امروز، تجربیات امروز و نگاه امروز) 🔍🕵️یه محقق کاربرپژوه که قراره سفر به عمق محصول رو شروع کنه باید بتونه ادبیات تیمهای مختلفی رو درک کنه، خب خواه ناخواه ردپای تصمیمات تیمهای مختلفی به شکل نامرئی در بریف پژوهشهای یک محقق کاربر وجود داره… تیم دیزاین و دغدغههای رابط کاربریش، تیم مارکتینگ و دلنگرانیهاش از بازار، فروش و غصههای تارگتش و مهمترین بیزنس که قلب تمام اینهاست… 👥به نظرم و با توجه به تجربه اندکم یه محقق کاربرپژوه باید بتونه به زبانهای مختلف محصول آشنا بشه و این ممکن نیست مگر این که ابتدا فهم اولیه از کانسپتهای کلیدی هر دپارتمان رو به دست بیاره…یافتههای کاربرپژوهی که فرصت شنا تا اعماق محصول رو داشته وقتی که میاد روی سطح و از سفرش برمیگرده باید دستاوردی قابل فهم برای همه داشته باشه… 👩🏻💻خلاصه که هر وقت پای درسهای مدیریت استراتژیک دکتر خطیبی از دوره MBA با اون بیان شیوا و نگاه جامع و البته دقیقشون مینشینم انگار دارم زبان جدیدی رو برای ارتباط و تعامل با ذینفعان محصول یادمیگیرم 🌸🙏🏻 ارتباط با ذینفعان که به نظرم کلیدیترین و مهمترین و البته جذابترین بخش داستان کاربرپژوهیه💕 Mohammad Khatibi #Userresearch #productdesign #کاربرپژوهی #تجربهکاربری
دکتر خطیبی یه استاد تمام عیاره مهتاب👌 و البته خوشحال میشن که بدونن شما هم یه دوره شتابیزی بودی😉
👏👏
Performance marketer | PPC Specialist {Facebook, Tiktok, Linkedin, Google Ads}
6mo،یکی از بهترین استادهایی که تا الان داشتم بشدت مسلط هستن👌 👌 من سال 99 افتخار اشنایی با ایشون رو داشتم