تولید محتوا

محتوای اصلی یک سایت

تولید محتوا

محتوای اصلی یک سایت

  • ۰
  • ۰

از کدام فرمت ها استفاده کنید و اهمیت این استراتژی برای برنامه بازاریابی دیجیتال شما!

تولید محتوا

آیا توجه کرده اید که تولید محتوا در چند سال اخیر چگونه اهمیت پیدا کرده است؟ این به این دلیل است که برندها متوجه شده اند که محتوا مهمترین چرخ دنده اینترنت است.

این استراتژی دیجیتال مارکتینگ چندین مزیت نسبت به رسانه های سنتی دارد. یک مثال امکان تأثیرگذاری بر افراد بیشتر با هزینه کمتر است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​اجازه می دهد حتی در صورت مواجهه با برندهای بزرگتر برجسته شوند.

تولید محتوای وب را می توان با استفاده از فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، پست های وبلاگ و کتاب های الکترونیکی انجام داد. تفاوت عمده این نوع محتوا با محتوای ژورنالیستی، مثلاً این است که برای یک شخصیت خاص ، با زبان خودش و با رعایت چند قانون سئو نوشته می شود.

با ما همراه باشید تا درباره محتوای آنلاین و قالب های آن بیشتر بدانید!

تولید محتوا

تولید محتوا: بدانید که چرا برای کسب و کار شما مهم است

به طور خلاصه، پاسخ به این سوال ساده استتولید محتوا آینده وب است. بنابراین، اگر برند شما هنوز این نوع مواد را تولید نمی کند، بهتر است نگران آن باشید.

زمانی که برایان هالیگان و دارمش شاه در سال 2009 «بازاریابی ورودی:  با استفاده از گوگل، رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها پیدا می‌شوید» نوشتند، از قبل می‌دانستند که فروش و تبلیغات به شیوه‌ای تهاجمی قدرت خود را از دست می‌دهد و باید یک مدل جدید پیاده‌سازی شود.

بازاریابی محتوا برای کسانی که مایل به ایجاد تعامل با مخاطب و بهبود یادآوری برند در یک بخش خاص هستند به یک ضرورت تبدیل شده است.

امروزه کاربران قبل از مصرف یک محصول یا خدمات به تحقیق می پردازند و از آن مطلع می شوند. بنابراین، با در دسترس قرار دادن محتوای باکیفیت، مشتریان بالقوه به وب سایت، نمایه یا کانال شما دسترسی خواهند داشت.

دلیل خوب دیگر برای سرمایه گذاری در تولید محتوا برای وب این است که برخلاف رسانه های سنتی خاص مانند بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی، به راحتی قابل اندازه گیری استبا مرتبط کردن این محتوا با استراتژی های دیگر، می توان به نتایج بیانی دست یافت.

فرمت های تولید محتوا: 5 نوع را که می توانید اکنون شروع به تولید و بررسی کنید

محتوای بسیار متنوعی وجود دارد که به خوبی در وب کار می کند. بر اساس برنامه ریزی که می توان با کمک یک مدیر محتوا انجام داد، می توان فرمت هایی را که مخاطبان برند شما با آن میل بیشتری دارند، شناسایی کرد.

چند نمونه را در زیر بررسی کنید:

  1. پادکست

پادکست ها تفسیر مجدد یک نمایش رادیویی هستند. شنوندگان برای گوش دادن به برنامه‌ها باید رادیو را در زمان‌های از پیش تعریف‌شده روشن می‌کردند و اکنون، پادکست‌ها امکان ایجاد محتوا را برای گوش دادن به آن در هر زمانی فراهم کرده‌اند .

این قالب گزینه جالبی است که می تواند اطلاعات، آموزش و سرگرمی را به صورت غیر رسمی و توضیحی تر منتقل کند. یک برند می‌تواند گفتگوها و بحث‌های مربوط به موضوعات خاص را ترویج کند و درک و پوشش نکاتی را که فراتر از محصولات است، آسان‌تر کند.

  1. کتاب های الکترونیکی

کتاب‌های الکترونیکی قالبی هستند که به طور گسترده توسط برندهایی که مایل به جذب مشتریان بالقوه هستند استفاده می‌شوداین نوع محتوا از یک پست وبلاگ گسترده تر، عمیق تر و غنی تر استبا توجه به کیفیت آن نیاز به تبادل اطلاعات کاربر برای مشاهده مطالب دارد.

  1. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها جایگزین خوبی برای برندهایی هستند که نیاز به نمایش اطلاعات بسیار پیچیده در تولید محتوای خود دارند یا اطلاعاتی با اعداد و متغیرهای زیاد. ترکیب تصاویر و متن، جذب اطلاعات را تسهیل می کند و امکان نگاهی سریع به مهمترین نکات را فراهم می کند. علاوه بر این، از پتانسیل بالایی برای ویروسی شدن راضی است.

  1. پست های وبلاگ

وقتی به تولید محتوا فکر می کنیم، پست های وبلاگ یکی از قالب هایی است که مردم بیشتر به یاد می آورنداز این گذشته، این متنی ترین محتوای متنی است که توسط مارک ها استفاده می شود. این به افزایش ترافیک وب سایت کمک می کند، اعتبار صفحه را بهبود می بخشد و به مشتریانی که تا زمان تبدیل خود از قیف فروش عبور می کنند، آموزش می دهد.

آنها ممکن است شامل چندین هدف باشند، مانند آموزشی بودن، ارائه مراحل یک فرآیند، یا می توانند یک پست مهمان یا یک آموزش باشند.

  1.  فیلم ها

ایجاد محتوای ویدیویی اخیراً به یک روند تبدیل شده است و این طاقچه در چند سال آینده به رشد خود ادامه می دهد. با اطلاعات بسیار در دسترس، با ویدیوها، کاربران راهی سریع و آسان برای مصرف اطلاعات پیدا می کنند.

تولید محتوا

تولید محتوای ویدیویی: با اهمیت این قالب برای برنامه بازاریابی دیجیتال خود آشنا شوید

ویدئو یک فرصت عالی برای تولید محتوای وب است ، اما بسیاری از کسب و کارها به دلیل کمبود دانش یا تجهیزات برای این نوع تولید، همچنان این استراتژی را نادیده می گیرند.

تأکید بر این نکته مهم است که محتوای ویدیویی خوب بیشتر به موضوع مورد پوشش و برنامه ریزی آن مربوط می شود تا تجهیزات مورد استفاده.

با سازماندهی و چند نکته، می توانید به عنوان مثال، آموزش ها و درس های ویدیویی با کیفیت ایجاد کنیدابتدا شخصیت خود را بشناسید و با برند شما به دنبال چه چیزی هستند.

سپس، یک اسکریپت ایجاد کنید ، یک مکان خوب و آرام پیدا کنید و آن را ضبط کنید. در این موارد باید از تجهیزاتی مانند سه پایه برای اطمینان از ثبات تصویر و میکروفون برای ضبط واضح صدا استفاده کنید.

ویرایش نیز مهم است تا محتوا خیلی طولانی و خسته کننده نباشد. برای مثال، در مورد درس های ویدیویی، سعی کنید محتوای خود را به صورت پویا کار کنید و سعی کنید یک موضوع بزرگ را به کلاس های کوتاه 20 تا 30 دقیقه ای تقسیم کنید.

با تجربه، می توانید بیشتر روی این نوع محتوا سرمایه گذاری کنید و می توانید به روش های مختلف با مخاطبان خود گفتگو کنید و همچنین مطالب پیچیده تری مانند محتوای تعاملی ایجاد کنید.

سازماندهی فرآیندها: تولید محتوای خود را در کسب و کار خود ساختار دهید

همانطور که در مقاله دیدیم، تولید محتوا آینده وب است. بنابراین، برندها باید از همین حالا شروع به خلق آثار جالب کنند تا در آینده به نتایج خوبی دست یابند.

علاوه بر این، مهم است که نگران سازماندهی فرآیندها در این خلاقیت ها باشیم. هر نوع محتوا ویژگی های خاص خود را دارد و برای تولید محتوای خوب باید آنها را به خوبی بشناسید.

درک فرآیندها، برنامه ریزی، اجرا و تجزیه و تحلیل اقداماتی هستند که برای شناخت مخاطبان و بررسی اینکه کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد، لازم است.

  • ۰۱/۰۵/۱۴
  • mahya Mahya

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی