تخفیف استثنائی خرید اتوماسیون اداری فراگستر در سال 99
تا 20 اسفندماه تمدید شد!
021-88173119
اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها
مهمترین مسئله برای هر مدیر موفقی ایجاد یک مجموعه منظم و پویاست، مجموعه ای که هر کدام از اعضای آن بداند که چه وظایفی دارد و چگونه باید آنها را انجام دهد. برای رسیدن به این مهم باید از ابزار مناسب جهت مدیریت کسب و کار استفاده کنید.
اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای فراگستر یک نرمافزار برای ارتباط و همکاری آنلاین است که کارها و ارتباطات شما را در طول روز سادهتر و راحتتر میکند، مدیران را در کنترل گردش اطلاعات یاری میکند و کارکنان میتوانند انرژی خودشان را به جای انجام کارهای تکراری و خسته کننده، صرف کارهای دیگری در سازمان کنند و عملکرد بهتری داشته باشند.
فراگستر تا امروز به هزاران سازمان و مشتری کمک کرده روندهای خاص چابکی را در سازمانشان پیادهسازی کنند و قطعا به شما هم میتواند کمک کند تا با کمترین سختی، سازمان و شرکت خود را چابکتر و بهینهتر کنید و شفافیت بیشتری در روند کارها و پیگیریها داشته باشید.
حداقل 15 دقیقه از مشاوره رایگان ما استفاده کنید
021-88173119
در کمتر از 15 دقیقه رایگان دمو ببینید!
- 021-88173119
اگر شما هم با چنین چالشهایی مواجه هستید، حتما به اتوماسیون اداری نیاز دارید...
در صندوق نوآوری و شکوفایی، کاغذبازی و نارضایتی از روال دستی انجامکار بین متقاضیان تسهیلات و صندوق خیلی زیاد بود، تا اینکه اوایل سال 93 تصمیم گرفتیم، تا خدمات و تسهیلاتی که به شرکتهای دانش بنیان ارائه میدیم، به صورت الکترونیکی وغیردستی و کاغذی باشد. برای همین به دنبال نرمافزاری گشتیم که حوزه فرایندی ما را به طور کامل پوشش دهد و کاغذ را از میزکاری و مکاتبمان حذف کند.
در هواپیمایی زاگرس، قبل از اتوماسیون اداری، با ایمیل کارهامون رو انجام میدادیم، مکاتباتمون به صورت ایمیلی رد و بدل میشد و به همین علت پیگیری مکاتبات و دسترسی به سوابق آنها کار آسانی نبود، چون اغلب یا دسترسی به ایمیل اشخاص امکانپذیر نبود یا بنا به دلایلی ایمیل پاک شده بود. محرمانگی بین نامه ها و فرآیندها در واحدها و زیرمجموعه های هواپیمایی در کل کشور شفاف نبود.
در کمیته ملی المپیک، نرم افزار دبیرخانهای داشتیم که بسیار کارایی محدودی داشت، پاسخگوی نیاز مجموعه ای مثل ما نبود که با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا مکاتبات بین سازمانی زیادی داریم. مدیران در جلسات، به صورت آنلاین و در لحظه به اطلاعات و گزارشها دسترسی نداشتند.کاربران برای ثبت یا ایجاد یک نامه، باید کلیکهای زیادی در محیط نرم افزار انجام میدادند.
نه تنها در بیمه ما، بلکه در کل صنعت بیمه یکی از چالش های اساسی، وجود بسیار زیادی اسناد و پرونده های کاغذی پزشکی، دستورهای پرداخت و دریافت خسارت،صورتجلسات بازدید، مکاتبات بین ستاد، شعب و نمایندگی و .... میباشد. مشتریان صنف ما هم که اغلب افراد اسیب دیده در جامعه هستندو از سراسر کشور به پاسخگویی سریع و مطلوب در روند پیگیری خسارت و خدمات بیمهای نیاز دارند. بنابر این نیاز بود، تا نرم افزاری برای مکانیزه کردن سریع اسنادو ارتباطات راحت بین شعب و ستاد انتخاب میکردیم که در عین سادگی کاربری کامل و حرفهای نیز باشد.
شرکت طبیعت زنده سینره، بیش از 2000 نفر پرسنل و چندین شرکت زیرمجموعه دارد. Paperless نبودیم، همه مکاتبات ما کاغذی بود. جریانهای کاری در شرکت دستی انجام میشد. مثلا متقاضیان برای ارسال رزومه استخدامی باید از طریق فکس، ایمیل و یا بعضا نامه استفاده میکردند که این خود مشکلاتی مثل گم شدن رزومه، کندی روال پایش رزومه، و دشواری اطلاع رسانی به متقاضی را به همراه داشت.
با قابلیتهای مدرن اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر قادر خواهید بود....
همه پیامها، پروندهها، فرایندها و خدمات تیمتان را در یک مکان مدیریت کنید. میز کار منظم دارید!
اتوماسیون اداری
به هوشمندانهترین روش امور محول شده به افراد را پیگیری کنید. هیچ کاری فراموش نمیشود!
هشدارهای بیدرنگ و یادآوریها
به سادگی روی هرگونه سند بصورت گروهی کار کنید. دیگر نیازی به دانلود فایل word و ویرایش آن نیست!
همکاری تیمی آنلاین
با هردستگاهی و مستقل از هر ابزاری، با تیمتان در ارتباط باشید، ما از همه چیز پشتیبانی میکنیم!
اپلیکیشن موبایل
فرمها و فرآیندهای سازمان خود را در چند دقیقه بسازید و هر روز خودتان آنرا بهبود دهید.
فرمساز و مدیریت فرایندها
در یک نگاه، از آخرین وضعیت مکاتبات، پروژهها و کارهایتان درسازمانهای زیرمجموعه اطلاع پیدا کنید.
مدیریت چندسازمانی (هدلینگ)
همانند گوگل بایک جستجوی ساده و هوشمند، دقیقا آنچه راکه لازم دارید پیدا کنید. بهجو باشعور است!
جستجوگر گوگلی
درکمترین زمان گزارشات و تحلیلهای مختلف تهیه کنید وعملکرد کارکنان و سازمانتان را بسنجید.
داشبورد گزارشات مدیریتی
ازدسترسی و کاربری آسان نرمافزار لذت ببرید. کلیه فرایندهای اداری را به سادگی یک کلیک انجام دهید!
نهایت سادگی در کاربری
مهم نیست کسب و کار شما چقدر بزرگ پیچیده غیرمکانیزه است!
باید به نرم افزارهای اتوماسیون اداری اعتماد کنید تا در سال 1400 شاهد معجزه در کسبوکار خود باشید.
تاکنون بیش از 2000 برند، به فراگستر اعتماد کردند
عامل صرفه جویی ماهانه میلیاردها تومان در بانک ملی ایران!
درباره پروژه بانک ملی ایران
- بانک ملی 60.000 کاربر دارد که 6.500 کاربر آن همزمان با سیستم کار میکنند.
- کل کاربران در بیش از ۳۸۰۰ شعبه در داخل و خارج کشور به همراه تمامی ادارات کل مرکزی و ادارات امور شعب و شعب تابعه از اتوماسیون اداری متمرکز استفاده میکنند.
- کل بانک در سراسر کشور، در لحظه و فقط با یک پایگاه داده یکپارچه هستند.
- ماهانه بالغ بر 2.500.000 نامه در بیش از 7800 دبیرخانه و بالغ بر 2.500.000 نامه در اتوماسیون فراگستر به گردش در میآید.
- سیستم فراگستر بطور متمرکز (ابری) در یک نقطه نصب شده ولی به کل کشور در لحظه سرویس میدهد.
- بانک ملی، خود صدها شرکت و سازمان بزرگ است به عبارتی به مثابه چند صد مشتری است.
- روال های اداری متعدد و قوانین وسیع، همه توسط سیستم فراگستر پشتیبانی میشود
- حجم دادهی وسیع و بزرگی با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.
برای دیدن محیط کاربری نرمافزار این فرم را پر کنید
- 021-88173119