تعریف، انجام و گزارش فعایت های فروشایجاد و توسعه ی ارتباطات بین مشتریان و توزیع کنندگانحصول اطمینان از همکاری مثبت بین واحد فروش و سایر واحدهادستیابی به اهداف فروشتهیه گزارش دوره ای فروش که میزان حجم فروش، پتانسیل فروش و منطقه را برای توانمندسازی نشان دهدبررسی و تحلیل عملکرد فروش بر اساس برنامه ها و طرح ها به منظور تعیین اثر بخشی آن هاکنترل فعالیت های فروش به منظور حصول اطمینان از رضایت مشتری ها و کیفیت کالامدیریت و رهبری تیم فروشحفظ روابط مثبت و اخلاقی کاری با همه ی کارکنان و مشتری هاتحقیق بازار،جمع آوری و تحلیل اطلاعات مرتبط با بازار و رقبا
پیگیری و نتیجه گرایی
آشنایی با استان ها و نواحی اطراف منطقه
توانایی ارتباط با مدیران و مشتریان سطوح مختلف
مهارت های مذاکره و مدیریت