- نظارت و پیگیری تحقق اهداف- تبیین دلایل عدم تحقق اهداف در گروه محصول های مختلف، بررسی و ارائه راهکارها- تعیین شاخص های ارزیابی عملکرد تیم فروش- مدیریت و کنترل اطلاعات پایه کالاها- تهیه گزارش های برنامه ریزی در سطح تمام مناطق و نظارت بر حسن اجرا- کنترل گزارش های تیم فروش و بررسی اثربخشی فعالیت و طرح های آنها (روزانه – ماهیانه – فصلی)- کنترل گزارش های تحقق هدف فروش و مقایسه با اهداف تعیین شده- کنترل گزارش آماری جامع فروش- تهیه گزارش روند فروش هفتگی و ماهانه و تحلیل فروش بر اساس ناحیه، بخش، منطقه و...
بازاریابی
بودجه بندی
برنامه ریزی و ارتقا محصول