- تنظیم قرارملاقاتها وهماهنگی های مربوطه - دریافت و رسیدگی به ایمیل های حساب ایمیل عمومی سازمان- جوابگویی به تلفن و دریافت و مخابره پیام های تلفنی - تایپ نامه ها و گزارشات محوله- جوابگویی به ارباب رجوع وتنظیم وعده ملاقت آنها- نظارت بررعایت نظافت , نظم , بهداشت و موارد ایمنی درمحیط کار - کنترل روزانه صندوق پستی و سایر مبادی دریافت مکاتبات- دریافت،تفکیک ودسته بندی نامه ها و گزارش ها و پرونده ها- بایگانی مدارک و اسناد سازمانی- انجام و ارائه گزارش در خصوص خرید ملزومات اداری و مدیریت تن خواه گردان - آشنایی کامل با تشریفات پذیرایی و تشریفات اداری- تسلط نسبی به مکالمه زبان انگلیسی شرط لازم و ضروری محسوب می گردد
سابقه کار مرتبط