News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

وحدت در جامعه دستور شرعی و حکم عقل است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با تاکید بر نقش مهم اتحاد و وحدت در جامعه اظهار داشت: وحدت در جامعه نشان از توحید در ایمان است که این مهم در سیره و تاکیدات پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و اهل بیت(ع) متبلور است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، وحدت را تجلی توحید دانست و تاکید کرد:  وحدت در جامعه دستور شرعیو حکم عقل است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت نباید بین ادیان، مذاهب و جامعه دچار بحران شود خاطر نشان کرد: ایجاد بحران در وحدت و اتحاد سبب بروز تفرقه و اختلاف و مایه تضعیف جامعه می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان از تفرقه و اختلاف در جامعه سوء استفاده می‌کنند افزود: دشمنان با سوء استفاده از اختلاف و تفرقه میان مسلمانان، جامعه را دچار بحران می‌کنند که باید مسلمانان مراقب ترفندهای دشمنان باشند.


وی، با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام مسلمانان گفت: تفرقه و اختلاف سبب انکسار شخصیت ، تضعیف و زمینه سقوط جامعه و چیره‌گی دشمنان بر جامعه را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،  انقلاب اسلامی را تجلی راستین اسلام دانست و تصریح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر اتحاد مسلمانان به عنوان مقوله راهبردی و استراتژیک تاکید کردند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان همواره در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان تلاش می‌کنند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه دست استکبار جهانی را از جامعه اسلامی ایران کوتاه کرد ولی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم از اهداف آنان است که باید هوشیار باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اتحاد و وحدت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تاریخ استان بوشهر وحدت ریشه‌دار است چراکه اتحاد و وحدت از دیرباز در استان بوشهر وجود داشته به‌گونه‌ای که زبان‌زد دیگر استان‌ها است.

وی، با بیان اینکه شیعه و سنی در بوشهر در کنار هم زندگی مصالحت‌آمیزی دارند گفت: هیچ اختلافی میان مسلمانان در استان بوشهر وجود ندارد و همواره اقتدارآفرین بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،با تاکید بر هوشیاری برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان افزود:  اتحاد و وحدت در استان بوشهر مهندسی و مدیریت شده و فضایی بسیار عالی حاکم و این اتحاد در همه شهرها و روستاها برقرار است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی سبب تحول در انسان می‌شود و باید توجه ویژه‌ای به این مهم در جامعه شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر حمایت از نویسندگان و ناشران بیان کرد: ایجاد کتابخانه‌های تخصصی، عمومی، خانگی، محلی نیاز جامعه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

khabar2208988 1

khabar2208988 1

khabar2208988 1

khabar2208988 1

khabar2208988 1

khabar2208988 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com