سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در نشست فصلی مددکاران :

کاهش جمعیت کیفری هدفمند، مهمترین اقدام مدیریتی می باشد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۱:۲۸
کد خبر: ۸۲۱۸۵۷
کاهش جمعیت کیفری هدفمند، مهمترین اقدام مدیریتی می باشد
سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در نشست فصلی مددکاران گفت : کاهش جمعیت کیفری هدفمند، مهمترین اقدام مدیریتی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ نشست فصلی مددکاران با حضور سید حمید حسینی مدیر کل ، نصیری رییس مرکز مراقبت پس از خروج زندانهای گیلان  و سایر همکاران و مدد کاران برگزار شد.

در این نشست سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای استان گیلان ضمن تشکر از اقدامات موثر و مفید مددکاران  و رییس مرکز مراقبت پس از خروج  گفت : تاسی از سیره و روش  ائمه معصومین ( علیهم السلام ) بهترین الگو امام علی ( ع )  در مددکاری است و با الگو قرار دادن متانت و رفتار بزرگان دینی میتوان به آنچه که وظیفه  قانونی در این مسیر است برسیم و آن را محقق نماییم

وی کاهش جمعیت کیفری را یکی از مهمترین اولویت های سازمانی عنوان کرد و  افزود : بررسی های انجام شده نشان دهنده آن است که برای تحقق کاهش جمعیت کیفری از ظرفیت های موجود در  ۴ بخش فقهی ، اجتماعی ، قانونی و مدیریتی باید استفاده کرد.

مدیر کل زندانهای گیلان مسئولیت مددکاران را در پیشگری از آسیبهای اجتماعی موثر دانست و گفت : مددکاران میتوانند با تصمیم ، مشاوره ، برنامه های روانشناسی و روانشناختی نقش موثری در روند تحمل کیفر زندانی و حتی خانواده او که در نقطه مقابل قراردارد داشته باشد ، زیرا مددکاران زبان گویای زندانیان و خانواده های آنان در شرایط مادی و معنوی و رفع نمودن چالشها و حفظ سلامت روحی و روانی فرد در حال تحمل کیفر می باشند.

سید حمید حسینی استفاده از سامانه جامع مددکاری (erp ) را نیز مهم ویکی از ظرفیتهای خوب برای اهدافی دانست که می توان خدمات ارایه شده به مددجویان و خانواده آن را ثبت کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ، کاهش جمعیت کیفری هدفمند، مهمترین اقدام مدیریتی  بوده و در این راستا یک  وظیفه مدیریتی برعهده سازمان زندانها می باشد، به سخنان خود پایان داد.

در ادامه فرهاد نصیری رییس مرکز مراقبت پس از خروج ، نکات فنی و تخصصی که مددکاران در روند کارهای خود  آن را رصد می کنند را بازگو و از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قرارداد و گفت :می توان با بیان راهکار های اجرائی و پیشنهادات بسیار تاثیر گذار از سوی مددکاران که نزدیک با مسایل روبرو هستند قدمهای هدفمند تری برداشت و از قبل نیز که در جلسات تاکید گردید این مسیر را برای ساخت بسترهای حمایتی هموار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز