این تحقیق به تأثیرات تولید شده توسط فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین داخلی شرکتها مربوط می شود. این نحوه عملکرد سازمان از طریق فناوری اطلاعات را نشان می دهد. تگ های RFID در سازمان با چندین مزیت همراه است به خصوص برای مدیریت زنجیره تأمین مفید است. راندمان هزینه و کارایی توسط عناصر متعدد ارتقاء می یابد. RFID راهی به آینده است. آینده می خواهد همه چیز را که نه تنها قابل انعطاف و ابتکاری است بلکه ارزان ترین قیمت را نیز در آن می خواهد
سفارش بهترین خدمات به مشتری این مطالعه نشان می دهد که از طریق تگ های RFID ، مهمترین مزیت این است که انتقال داده آسان است. علاوه بر این ، از کیفیت ضبط داده های بهتری برخوردار است.
مقدمه
شبکه فروشگاهی ایده مهمی برای نظارت و تنظیم کلیه تمریناتی است که به خاطر کسب و منابع ، هماهنگی هیئت مدیره و تغییر تمرینات به خاطر می آورند . این برنامه بطور منظم شامل همکاری و هماهنگی با همدستانی است که ممکن است افراد میانی ، ارائه دهندگان ، مشتری ها ، ارائه دهندگان کمک های خارجی باشند. RFID مشهور به عنوان شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) قابل توجه است نوآوری که به دنبال موجودی موجود در یک شبکه موجودی کمک می کند. این می تواند در جریان فیزیکی و همگام سازی پیشرفت کالا از طریق شبکه فروشگاه از تولید کننده به رسانه ها و خریداران در زمان و مکان مناسب کمک کند. RFID می تواند محصولات را از طریق شبکه فروشگاهی ایمن دنبال کند. علاوه بر این ، از كاهش موجودی موجودی حمایت می كند [1] [7].
توضیحات فایل دریافتی:
22 صفحه فایل ترجمه با فرمت ورد قابل ویرایش + 25 صفحه فایل پاورپوینت قابل ترجمه
لینک کوتاه شده مطلب: