عکس‌هایی زیبا از دکوراسیون تراس، بالکن و حیاط خلوت

دكوراسيون حياط خلوت

در اکثر خانه‌های امروزی زیاد به دکوراسیون حیاط خلوت ، تراس و بالکن توجه نمی‌شود و متاسفانه بیشتر به عنوان انباری دم‌دستی یا فضایی بلااستفاده کاربرد دارد. این در حالی است که شما می‌توانید با کمترین هزینه و ساده‌ترین طراحی‌ها، فضاهای باز و نیمه‌باز خود را به محیطی دلپذیر و جذاب تبدیل کرده و عصر دلپذیر خود را در آن سپری نمایید.

مخصوصا این روزها که هوای بیشتر مناطق کشورمان بهاری است و روزهای تابستان را پیش رو داریم، بهترین فرصت برای تغییر اساسی در دکوراسیون حیاط خلوت ، تراس و بالکن می‌باشد.

ما در این مطلب عکس‌هایی از دکوراسیون حیاط خلوت ، تراس و بالکن خانه‌ها را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانند الهام‌بخش طراحی‎های شما باشند. البته در حین مطلب برخی از محبوب‌ترین مبلمان فضاهای باز و نیمه باز را نیز معرفی می‌کنیم که امکان خرید اینترنتی آن‌ها از طریق فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای تزئین دکوراسیون حیاط خلوت می‌توانید از فروشگاه آنلاین چی بچین کمک بگیرید.

سعی کنید از ایده‌های این مطلب الهام بگیرید و دکور منحصربفرد خودتان را بسازید. شما می‌توانید از طریق پیج اینستاگرامی چی بچین با ما در ارتباط باشید و دکوراسیون حیاط خلوت ، بالکن و تراس خود را تزئین و برای ما بفرستید.

ماموریت ما در چی بچین کمک به شما برای تجسم، ایجاد و نگهداری یک خانه زیباست. شما نیز در این مسیر با ما همراه باشید.

دکوراسیون حیاط خلوت، بالکن و تراس به سبک مدرن

خوشبختانه ایده‌های متنوع، جذاب و زیادی برای طراحی‌های مدرن حیاط خلوت ، بالکن و تراس وجود دارند و انتخاب‌های زیادی پیش روی شما می‌باشند.  همیشه دست شما باز است و می‌توانید با خلاقیت و سلیقه‌ی خودتان ایده‌های جالبی را در فضای موردنظرتان پیاده سازی نمایید.

شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های شاد و مهیج با انواع متریال طبیعی، فضای دوست‌داشتنی را بسازید و از آن لذت ببرید.

ساخت شومینه باغی

اگر فضای حیاط خلوت شما بزرگ است و به شما امکان ساخت شومینه باغی را می‌دهد، پس از این ایده غافل نشوید. شومینه به راحتی می‌تواند فضای دنج و گرمی را برای دورهمی‌های عصرانه‎ی شما فراهم کند.

دکوراسیون حیاط خلوت
یکی از بهترین اید‌ه‌ها برای دکوراسیون حیاط خلوت ساخت شومینه می‌باشد.

ایده‌های متنوعی برای تزئین اطراف شومینه وجود دارد که بیشتر به سلیقه و نیاز شما باز می‌گردد. در مورد تزئین شومینه دکوراسیون داخلی قبلا صحبت کرده‌ایم و اگر مایل به مطالعه‌ی این مطلب هستید، اینجا کلیک کنید.

اما در مورد برای دکوراسیون اطراف شومینه در فضاهای باز شما می‌توانید از انواع مبلمان مدرن مخصوص این محیط‌ها استفاده کنید. یکی از پیشنهادات ما به شما مبل حیاط خلوت Portside می‌باشد که در نوع خود طراحی بسیار جدید و منحصربفردی بوده و می‌تواند حس آسایش، آرامش و زیبایی را همزمان برای دکوراسیون حیاط خلوت شما به ارمغان آورد.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای مشاهده‌ی قیمت، مشخصات و نحوه سفارش این مبل اینجا کلیک کنید.

در واقع این مبل، ال شکل بوده و با کمک صندلی، فضای مربعی گرم و صمیمی را می‌تواند برای شما و خانوادتان بسازد. به جرئت می‌توان گفت که مبل حیاط خلوت Portside برای تمامی فضاها مناسب بوده و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و فضای موجودتان انواع‌ ایده‌های متنوع را با آن پیاده‌سازی نمایید.

دکوراسیون حیاط خلوت
شما می‌توانید انواع کالکشن مبلمان فضاهای باز را از فروشگاه آنلاین چی بچین سفارش دهید.

با اینکه ابعاد این مبل در مشخصات محصول نوشته شده است، اما این امکان وجود دارد که شما همین محصول را در ابعاد دلخواه خودتان و متناسب با فضای خودتان سفارش دهید.

مثلا شما می‌توانید اندازه‌ی کوچکتر از این محصول را برای دکوراسیون بالکن و تراس‌تان نیز استفاده کنید و این کاملا به سلیقه‌ی خودتان برمی‌گردد.

دکوراسیون حیاط خلوت
شما می‌توانید مبل حیاط خلوت Portside را در ابعادی متناسب با فضای خود سفارش دهید.

البته نکته‌ی جالب‌تر این است که این مبل جذاب و دوست‌داشتنی برای دکوراسیون فضاهای داخلی نیز مناسب است و می‌تواند هر دو کاربرد را برای شما داشته باشد.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای سفارش انواع مدل مبلمان دکوراسیون داخلی می‌توانید به فروشگاه آنلاین چی بچین سر بزنید.

در مورد بالکن و تراس نیز شما می‌توانید از مبلمان مخصوص این فضاها برای تزئین دکوراسیون آن استفاده کنید.

گاها فضای کوچک تراس، بالکن و حیاط خلوت ممکن است این تصور را برای شما ایجاد کند که این فضاها بدردنخور هستند. اما شما با کمی خلاقیت می‌توانید به راحتی این فضاها را به دنج‌ترین نقطه دکوراسیون‌تان تبدیل کنید.

مثلا مبل راحتی فضای باز Portside با ارتفاع کوتاه و طراحی منحصربفرد خود می‌تواند محیط جذابی را در بالکن و تراس شما بسازد.

دکوراسیون حیاط خلوت
مبل راحتی فضای باز Portside از جمله بهترین مبلمان فضاهای باز مجموعه‌ی چی بچین می‌باشد.

این مبل فضای باز نیز، مانند طراحی قبلی در هر اندازه‌ای قابل سفارش است. ابعاد مبل در مشخصات محصول نوشته شده است و اگر شما مایل به سفارش آن در اندازه‌ی دلخواه‌تان هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به  سفارش آن اقدام کنید. علاوه بر این شما می‌توانید تمامی مبلمان فروشگاه آنلاین چی بچین را در هر طرح و رنگ پارچه مبلی سفارش دهید.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای سفارش انواع مبلمان می‌توانید به فروشگاه آنلاین چی بچین سر بزنید.

استندهای نردبانی

نکته‌ی بعدی برای دکوراسیون حیاط خلوت ، بالکن و تراس استفاده از گل و گیاه در کنار مبلمان‌تان می‌باشد. شاید فکر کنید که فضای کوچک این محیط‌ها امکان نگهداری گلدان‌ها را غیر ممکن می‌کند. و شاید به همین خاطر شما کلا بی‌خیال استفاده از این فضاها شوید.

شما می‌توانید با کمک ترفندهایی مثل قفسه‌ها یا استندهای چوبی این مشکل را به خوبی حل کنید.

استندهای نردبانی مثل عکس‌های زیر را انتخاب و روی آن‌ها را با انواع گلدان‌های کوچک و بزرگ پر کنید.

دکوراسیون حیاط خلوت
استندها و قفسه‌های نردبانی بهترین انتخاب برای دکوراسیون بالکن‌ اپارتمان ها می‌باشند.

مثلا قفسه دکوری Storo یک پینشهاد خوب برای تزئین دکوراسیون داخلی، بالکن و تراس است که می‌تواند محلی برای نگهداری گلدان‌های رنگی شما در تابستان و لوازم تزئینی و دکوری در دکوراسیون داخلی در بقیه فصول سال باشد.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای مشاهده قیمت و مشخصات قفسه‌ی دکوری Storo اینجا کلیک کنید.

قفسه دکوری Storo تلفیقی جذاب و ظریف از چوب و فلز می‌باشد که می‌توانید آن را در اندازه و ابعاد موردنیازتان سفارش دهید.

دیوارپوش چوبی

استفاده از دیوارپوش‌های چوبی نیز گزینه‌ی جذابی برای نگهداری گل و گیاه است. همانطور که در دکوراسیون‌های زیر مشاهده می‌کنید، این ایده مخصوصا برای فضاهای کوچک فوق‌العاده است. به این ترتیب شما می‌توانید با اشغال فضای کمتر از بالکن، تراس یا حیاط خلوت طراوت و تازگی را به این محیط‌ها بیاورید و از آن‌ها لذت ببرید.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای فضاهای کوچک بالکن، تراس و حیاط خلوت می‌توانید از دیوارپوش‌های چوبی برای نگهداری گل و گیاه استفاده کنید.
دکوراسیون حیاط خلوت
اگر به دنبال طراحی دکوراسیون بالکن‌تان هستید، استفاده از دیوارپوش چوبی به همراه میز و صندلی می‌تواند ایده‌ی مناسبی باشد.

انتخاب مبلمان مناسب فضای باز

نکته‌ی مهمی که شما به هنگام دکوراسیون فضاهای باز باید به آن توجه کنید، مبلمان مناسب آن است. مبلمان انتخابی شما باید در برابر نور آفتاب، رطوبت و بارندگی کاملا مقاوم باشد و با آب‌وهوای محیط‌تان وفق داده شود.

دکوراسیون حیاط خلوت
مبلمان فضای باز مجموعه چی بچین از جمله مقاوم‌ترین مبلمان موجود در بازار است.

برای مثال تمامی مبلمان فضای باز فروشگاه آنلاین چی بچین از مواد باکیفیت و درجه یک ساخته می‌شود و کاملا در مقابل آفتاب، آب، باد، باران و هر عنصر دیگر که امکان آسیب به آن وجود دارد، مقاوم است.

دکوراسیون حیاط خلوت
در مورد مبلمان فضای باز به کیفیت محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کیفیت فاکتور بسیار مهمی در انتخاب مبلمان فضای باز می‌باشد زیرا که ممکن است مبلمان شما در برابر نورآفتاب و هوای مستقیم، به سرعت خراب شده و غیرقابل استفاده ‎شود. آب و هوای غالب محل زندگی‌تان را در نظر بگیرید و با توجه آن نوع مبلمان‌تان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که آب و هوای گرم و خشک می‌تواند باعث خشکی و ترک مبلمان شود. اگر همیشه با وزش باد شدید مواجه هستید، مبلمان سبک وزن می‌تواند برای شما مشکل‌ساز باشد. پس مبلمان باکیفیتی را انتخاب کنید تا طول عمر بالایی داشته باشد.

کالکشن تابستانی Portside نمونه‌ی بارزی از باکیفیت ‎ترین مبلمان فضاهای باز است که در عین تنوع بسیار بالا، مقاومت بالایی در برابر هرگونه آسیب داشته و می‌تواند سال‌های سال در فضاهای باز و نیمه‌باز شما بکار رود.

در ادامه تعدادی از محصولات این کالشکن آورده شده‌اند.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل فضای باز Portside اینجا کلیک کنید.

اسکلت اصلی مبلمان فضای باز کالکشن Portside از چوب روس درجه یک ساخته می‌شود که جزو مقاوم‌ترین چوب‌ها است و می‌تواند سال‌های سال در محیط زندگی شما بکار رود. رنگ چوب یا همان پوشش نهایی این مدل مبلمان نیز از پلی اورتان ضد آب است که همین تضمیمی در مقاومت این چوب در برابر شرایط محیطی سخت است.

شما می‌توانید مبل فضای باز Portside را در انواع فضاها استفاده کنید.

استفاده از دو صندلی در کنار هم برای دکوراسیون فضای باز نیز رایج است و شما می‌توانید بدین منظور مبل راحتی تک نفره از کالشکن Portside را سفارش دهید.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل‌های راحتی کالکشن Portside اینجا کلیک کنید.
دکوراسیون حیاط خلوت
مبل‌های راحتی کالکشن Portside در دو رنگ مختلف چوب در فروشگاه آنلاین چی بچین موجود است.

مبلمان مدل ال نیز این روزها برای دکوراسیون فضاهای باز بسیار محبوب شده است و مدل‌های متنوعی از آن‌ها در بازار موجود است که به راحتی می‌توانید آن‎ها تهیه کنید.

مدل‌های مختلفی از مبل مدل ال فضای باز از مجموعه‌ی تابستانی Portside وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با فضای موجود و سلیقه‌تان آن‌ها را سفارش دهید. مبل ال با پایه‌های کوتاه که در زیر مشاهده می‌کنید، یکی از محبوب‌ترین مبلمان‌های فضای باز مجموعه چی بچین است که در بالا نیز عکس‌هایی از آن را مشاهده کردید.

برای مشاهده قیمت و مشخصات این مبلمان باغی اینجا کلیک کنید.

مبل ال زیر نیز نمونه‌ی دیگری از کالکشن تابستانی Portside است که شما می‌توانید مشخصات بیشتر و قیمت محصول را در فروشگاه آنلاین چی بچین مشاهده کنید.

دکوراسیون حیاط خلوت
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول اینجا کلیک کنید.
دکوراسیون حیاط خلوت
دوام بالای مبلمان فضای باز Portside خیال شما را از بابت سال‌ها استفاده مداوم راحت می‌کند.

مبلمان یو شکل نیز گزینه‌ی مناسبی برای دکوراسیون حیاط خلوت است. به این ترتیب به راحتی می‌توانید با کمک این سبک مبلمان فضای گرم و صمیمی را برای دورهمی‌های خود بسازید.

مبلمان باغی
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل یو شکل فضای باز Portside اینجا کلیک کنید.

البته شما فقط محدود به پارچه مبلی ساده نیستید و می‌توانید مبلمان خود را در انواع طرح و رنگ پارچه مبلی سفارش دهید. چرا که تنوع پارچه مبلی در فروشگاه چی بچین بسیار بالاست و شما از این بابت هیچ مشکلی نخواهید داشت.

ایده‌های متنوع

با اینکه مبلمان نقش مهمی در دکوراسیون فضای باز شما دارد اما شما باید در کنار آن از ایده‌های خلاق‌تری استفاده کنید و فضای جذابی را برای خودتان بسازید. دیوار پوش بالکن و تراس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید خلاقیت خود را بکار بگیرید و ایده‎های دوست‌داشتنی خود را روی آن عملی سازید.

شما می‌توانید برای ایجاد ظاهری متنوع از انواع دیوارپوش‌های فلزی، چوبی و سنگی استفاده کنید و آن را از بقیه دکوراسیون متفاوت سازید.

شما در ادامه عکس‌های بیشتری از دکوراسیون حیاط خلوت ، بالکن و تراس‌ را خواهید دید که می‌توانند الهام‌بخش فضای موجودتان باشند.

دکوراسیون حیاط خلوت
صندلی های حصیری یکی از ایده‌های جذاب و رایج برای فضاهای نیمه باز هستند.

 

دکوراسیون حیاط خلوت
از کوسن‌ها استفاده کنید و رنگ و روح تازه‌ای به دکور حیاط خلوت‌تان دهید.
دکوراسیون حیاط خلوت
نقش مهم گل و گیاه را در تزئین حیاط خلوت فراموش نکنید.

با کمک آلاچیق، چتر و مبلمان فضای خود را تجهیز کنید و از طبیعت‌تان لذت ببرید.

دکوراسیون حیاط خلوت
به هنگام خرید مبلمان فضای باز به نوع چوب و مقاومت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
دکوراسیون حیاط خلوت
با انتخاب رنگ‌های شاد و زنده طراوت و زیبایی را به دکوراسیون حیاط خلوت تان بیاورید.

یک فاکتور مهم دیگر راحتی مبلمان انتخابی شما در فضاهای باز می‌باشد. معمولا شما مبل و صندلی‎های خود را برای استراحت در فضای باز می‌خواهید و بهتر است که راحتی مبلمان را به زیبایی آن ترجیح دهید. شما می‌توانید با کمک انواع بالش و کوسن‌های رنگی ضمن حفظ جذابیت محیط، فضای دنج و راحتی را بسازید.

دکوراسیون حیاط خلوت
راحتی مبلمان فضای باز فاکتور مهمی در هنگام خرید مبل است.
دکوراسیون حیاط خلوت
تمامی بالکن‌های کوچک و تنگ این قابلیت را دارند که به فضایی دنج و راحت تبدیل شوند.
دکوراسیون حیاط خلوت
یک بالکن کوچیک می‌تواند به دنج‌ترین نقطه‌ی خانه‌ی شما تبدیل شود.
دکوراسیون حیاط خلوت
نیمکت‌های چوبی بسیار ساده اما برای دکوراسیون بالکن و تراس‌ بسیار کاربردی می‌باشند.
دکوراسیون حیاط خلوت
برای استفاده‌ی حداکثری از فضا می‌توانید از چنین نیمکت‌های چوبی استفاده کنید.
دکوراسیون حیاط خلوت
همیشه مبلمان ال شکل با اشغال فضای کمتر بهترین نتیجه را با خود به ارمغان می‌آورند.
دکوراسیون حیاط خلوت
راحتی شما باید مهم‎ترین فاکتورتان در تزئین بالکن و تراس باشد.
دکوراسیون حیاط خلوت
استفاده از مبلمان چوبی یکی از ساده‌ترین و گرم‌ترین راه‌های دکوراسیون حیاط خلوت است.
دکوراسیون حیاط خلوت
در صورتی که فضای تراس شما بزرگ است، می‌توانید از ترکیب چند مبل برای دکوراسیون آن استفاده کنید.
دکوراسیون حیاط خلوت
استفاده از میز و صندلی در دکوراسیون حیاط خلوت می‌تواند فضای بسیار راحت، جمع و جور، سرگرم کننده‌ای بسازد.
دکوراسیون حیاط خلوت
نیمکت چوبی در این تراس تنها یک گوشه از آن را اشغال کرده و استفاده حداکثری را از فضا داشته است.
دکوراسیون حیاط خلوت
در این فضای نیمه باز تنها با کمک دو صندلی و گلدان محیط تزئین و قابل استفاده شده است.
دکوراسیون حیاط خلوت
تراس این خانه به خوبی با لامپ‎های ال ای دی نواری تزئین شده و توانسته جذابیت خاصی به فضای نیمه‌باز ببخشد.

دکوراسیون حیاط خلوت به سبک سنتی

دکوراسیون سنتی منزل یکی از محبوب‎ترین سبک‎های طراحی می‌باشد که شما می‌توانید آن را به فضاهای سبز خانه‌تان نیز بیاورید. در واقع بالکن، تراس و حیاط خلوت به سبک سنتی هنوز طرفداران زیادی دارد و اگر شما هم به این سبک از طراحی منزل علاقه‌مند هستید، می‌توانید از آن برای دکوراسیون حیاط خلوت ، بالکن و تراس‌تان نیز استفاده کنید.

شما باید برای طراحی حیاط خلوت، تراس یا بالکن خود از مصالح معماری ایرانی که بیشتر شامل آجر، سفال و حصیر می‌باشند، استفاده نمایید. گلدان‌های سفالی، کاشی‌های فیروزه‌ای، دیوارهای آجری و پنجره های شیشه‌ای رنگی به خوبی می‌توانند تجلی معماری سنتی ایرانی باشند.

دکوراسیون حیاط خلوت
اگر به سبک سنتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از مصالح معماری ایرانی در تزئین بالکن و تراس‌تان استفاده کنید.

اگر نگاهی به حیاط خانه‎های قدیمی بیندازید، حضور موثر آب و گیاهان سبز را در آن مشاهده می‌کنید. حوض یکی از اصلی‌ترین عناصر معماری ایرانی است که به خوبی می‌تواند سبک سنتی اصیل را در فضاهای نیمه‌باز شما تداعی نماید.

خوشبختانه امروزه انواع آب‌نماهای سنتی در بازار موجود است که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و دکوراسیون‌تان آن‌ها را سفارش دهید.

دکوراسیون حیاط خلوت
امروزه انواع آب‌نماهای سنتی در بازار موجود است که می‌توانند فضای باز و نیمه باز شما را به محیطی دنج تبدیل کنند.
دکوراسیون حیاط خلوت
با توجه به فضای خود می‌توانید آب‌نماهای کوچکی را سفارش دهید.

تخت سنتی یکی دیگر از ملزومات این سبک می‌باشد که می‌تواند فضای دنج و راحتی را برای شما ایجاد نماید. شما می‌توانید با توجه به مساحت فضای نیمه‌باز خود صندلی و تخت‌های خود را سفارش دهید و به کمک آن‌ها نقش‌ونگار معماری سنتی را به نمایش بگذارید.

برای تزئین تخت نیز می‌توانید از انواع پشتی‌ها، تشکچه‌ها، مخده، جاجیم، گلیم و فرش‌های دستباف استفاده کنید.

دکوراسیون حیاط خلوت
تخت سنتی، پشتی، جاجیم، گلیم و فرش‌های دستباف می‌توانند حس و حال دکوراسیون ایرانی را برای فضای شما به ارمغان آورند.
دکوراسیون حیاط خلوت
آجر یکی دیگر از نماد‌های دکوراسیون حیاط ایرانی است و می‌تواند این حس را به تراس شما القا کند.
دکوراسیون حیاط خلوت
طراحی فضای حیاط خلوت، بالکن و تراس سلیقه‌ای است و می‌تواند همر‌استا یا کاملا در تضاد با دکوراسیون داخلی‌تان باشد.

برای دکور محیط دور و بر فضای خود، می‌توانید از انواع صنایع دستی، مبلمان سنتی، ظروف مسی، سماور، استکان‌های کمرباریک، پارچه‌های گلدوزی شده و ظروف سفالی استفاده کنید.

حضور گل و گیاه را در دکوراسیون سنتی  فراموش نکنید و از باغچه‌های کوچک و گیاهان مقاوم بدین منظور استفاده کنید.

دکوراسیون حیاط خلوت
حضور گل و گیاه در فضا‌های باز نیمه‌باز را فراموش نکنید.

ما در این مطلب سعی کردیم طراحی‌های خلاقانه و جدید دکوراسیون حیاط خلوت را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر طراحی‌های مدرن و به روز را مشاهده کنید.

اگر شما نیز به دنبال جای دنج و بانرژی تو خانه‌تان هستید، پس بهتر است که هر چه زودتر دست بکار شوید و تراس، بالکن یا حیاط خلوت‌تان را به گوشه‌ای دنج تبدیل کرده، عصرها در آن روزنامه بخونید، چای بنوشید و لذت ببرید. البته ما رو هم بی‌خبر نزارید. خوشحال می‌شویم که از طریق پیج اینستاگرامی چی بچین با ما در ارتباط باشید.

ما همینطور برای راحتی شما عزیزان خرید آنلاین مبل را نیز فراهم کرده‌ایم تا شما به راحتی بتوانید انواع مدل‌های به روز و جدید را همراه با مشخصات کامل آن‌ها ببینید و سفارش دهید. اگر به دنبال مبل خاصی برای دکوراسیون‌تان هستید، حتما سری به فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید. حالا شما واسمون بنویسید که کدام یک از طراحی‌های این فضاهای باز و نیمه‌باز را می‌پسندید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن صفحه‌ی اینستاگرامی چی بچین

اینجا کلیک کنید.

2 دیدگاه برای “عکس‌هایی زیبا از دکوراسیون تراس، بالکن و حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *